Skip to content

Vii cu mâinile pline de iubire

Septembrie 15, 2012

Eram în pat azi-noapte, cu ochii aţintiţi pe tavanul plin de stele şi deodată m-a străfulgerat gândul că trebuie să ştii cum simt.

Trăim împreună într-un instantaneu al timpului mă uit în ochii tăi şi mi se deschid adâncuri de mare, îţi spun că te iubesc şi te voi iubi mereu şi ştiu că tu nu-mi poţi spune mie, nu-mi poţi spune.

Aşa că nu-mi rămâne decât să culeg indicii, micile semne ale dăruirii tale… Şi simt că vii cu mâinile pline de iubire şi nu traduc mai departe, că sunt versuri triste, uf, le fac eu adevărate-iubitoare.

Vii spre mine cu toate tăcerile uluite şi cu mângâierile-silabe şi cu ochii tăi de ardoare, iar eu primesc pe trupul meu şi în vibraţia atomilor din care sunt făcută, primesc semnele dăruirii tale şi îţi simt ochii, simt cum mă sorb înăuntrul tăcerilor, uluirii, mângâierilor, ochii tăi pătrund în cel mai ascuns ţărm al inimii mele, ochii arzători mă aduc toată în căuşul palmelor tale pline de dragoste pline de dragoste pline de dragoste

6 comentarii leave one →
  1. Septembrie 15, 2012 7:54 pm

    frumos. D

    • Septembrie 24, 2012 4:50 am

      Reverenţă emoţionată, Poezia-Voastră:) Mă bucur să vă primesc la conac:)

  2. Septembrie 15, 2012 9:40 pm

    Excelent Dulce Deea! Excelent! Excelent că te-ai gandit că trebuie să ştim ce simţi…
    … OCHII ARZĂTORI MĂ ADUC TOATĂ ÎN CĂUŞUL PALMELOR TALE PLINE…

    • Septembrie 24, 2012 4:53 am

      Simt enorm şi văd şi mai enorm:) Dar tu ştii cum e cu vederea – frumuseţea lumii aşteaptă s-o sărutăm cu ochii:)
      Mulţumesc de toate cuvintele tale şi de inima din care izvorăsc:)

  3. sam permalink
    Septembrie 15, 2012 11:31 pm

    ai scris altfel. parca si mai trist. dar e frumos, frumos, draga mea.

    • Septembrie 24, 2012 4:49 am

      Traduc frumuseţea cântecului, Sam. ŞI tristeţea în aur vreau s-o prefac.
      Dragul meu:)

Lasă un răspuns

