Skip to content

O să te trezeşti cu un stol de rândunele

Noiembrie 19, 2011

Nu-mi pasă dacă ai să mă crezi exaltată. Îmi pasă doar dacă o sa te stânjenească. De aceea o spun cât pot eu de simplu, deşi aş vrea să-mi îngădui prin starea ta de libertate interioară să-mi revărs inima, aş vrea să mă primeşti în tine aşa imensă cum vin, cu efuziunile mele neruşinate şi nestăvilite. Le stăvilesc un pic să ştii, pentru că îmi pasă cu adevărat dacă apele repezi ale cascadei sunt ropotul care loveşte sau descătuşează ceva în tine. Nu vreau să te lovesc. Şi totusi îţi spun ca să ştii şi azi, şi ieri, şi în fiecare zi a vieţii tale: iubesc ceea ce cunosc din tine.

Iubesc într-un fel care e o continuă surpriză pentru mine-închipuita-atâtor-mari-şi-de-toate-felurile-poveşti-de-iubire. Iubesc intensitatea hipnotică a sentimentelor tale aşa de pudic ascunse. Iubesc nobleţea răvăşitoare a gesturilor tale şi sufletul smerit pe care îl ai când te apropii de oameni, afecţiunea ta smerită, sfioasă, care le acordă oamenilor atâta frumuseţe. Da, tu îi priveşti pe oameni într-un fel care le caută frumuseţea, le-o descoperă şi le-o activează.

Iubesc curajul tău, sufletul tău eroic. Iubesc nebunia ta de adolescenţă continuă, eu o simt, o ştiu, chiar dacă tu nu-i îngădui să ţâşnească în relaţia cu mine, adolescenţa cu pielea atât de fierbinte, încât despica bruma de pe lacuri. Iubesc cum mă face iubirea de ceea ce eşti tu  şi iubirea ta de ceea ce sunt să mă scufund în Dumnezeu. Poţi să strigi de acum în veacuri îndoiala ta agnostica, tu mie mi-l faci prezent pe Dumnezeu. De asta mă fascinează ce-mi dăruieşte viata, ce-mi trezeşte, ce-mi nesfârşeşte mie viaţa prin iubirea mea de ceea ce eşti  si iubirea ta de ceea ce sunt.

N-am avut pacheţel să-ţi pregătesc de drum. N-am avut cum să te fi iubit de dimineaţă cu toată ardoarea trupului meu, să te fi sărutat din cap până în picioare, să te fi primit în adânc până strig de voluptate. N-am avut cum să te îmbrăţişez în holul casei când erai gata de plecare. Îti trimit aceste cuvinte, să le iei cu tine la întoarcere, dacă vrei. Dacă mai ai un locşor cât de mic în bagaj.  Şi daca n-ai loc, ce dacă… o să te trezeşti cu un stol de rândunele în maşină, o să fie o herghelie de nori albi şi trandafirii care-ţi va ieşi în drum la un moment dat. O să găsească Dumnezeu o cale să te iubească mai bine decât m-aş pricepe eu, să te iubească mai bine decât i-aş îngădui, poate, s-o faca prin încă atât-de-nedesăvârşita-de-mine.

Te sărut necontenit,

Încumetătoarea ta

125 comentarii leave one →
  1. Diana Eiler permalink
    Noiembrie 20, 2011 8:09 am

    Navalnica incumetatoare!:)…

    • Noiembrie 21, 2011 9:36 am

      Tu vorbeşti, Diana:))

  2. insomniac permalink
    Noiembrie 21, 2011 8:31 am

    si atat de dor ne era, atat de dor …

  3. Noiembrie 21, 2011 9:37 am

    Şi mie mi-era dor să scriu, dar n-aveam cerneala potrivită, Insomniacule:) Mulţumesc tare de fidelitate şi de vorbele bune-frumoase:)

  4. Noiembrie 21, 2011 3:12 pm

    no ni mă oameni buni minune !
    Dulce Deea funcționeză !!!
    iui ce mă bucur !

    • Noiembrie 21, 2011 7:38 pm

      iui, om drag:), funcţionez:) Doar că nu mai scrisesem, că eram nepregătită de scris şi cu timpul strâmtorat mult-mult-mult. Mă bucur că ai venit aici şi că mă ţii în inimă la tine.
      Am trecut pe la conacul tău şi … nici tu nu prea te-ai îndemnat cu scrisul, aşa că pe undeva trebuie că mă înţelegi:)
      Te îmbrăţişez cu sufletul:), să-ţi fie preabine şi preafericire.

  5. Noiembrie 21, 2011 7:59 pm

    Draga mea, dragă!
    Sper din tot sufletul că în ultimele luni ai fost ocupată cu… fericirea.

    P.S. Să mă bucur că eşti iar printre noi, sau să mă întristez că te-ai întors la amantul mincinos?

  6. Noiembrie 21, 2011 11:35 pm

    OouueeWelcome Dulce Deea!
    ” De asta mă fascinează ce-mi dăruieşte viaţa…” 🙂

  7. Noiembrie 22, 2011 2:03 am

    si de ce mai ma rog, n-ai fost, dimineata, sa-l petreci? 🙂
    sa nu mai ratezi diminetile, au un farmec absolut. Chiar si cele de iarna, cetoase si reci.

  8. Noiembrie 22, 2011 7:55 pm

    deea chiar e dulce…

  9. Noiembrie 25, 2011 6:04 pm

    Deea
    Am vorbit astăzi cu Doina, despre tine. Tu de ce nu vrei să vorbeşti cu noi?

    • Noiembrie 29, 2011 12:25 am

      Nu ti supăra, Nobile Cavaler:) Sunt în alergare din zori până în noapte. Pe tastaturi, nu pe câmpuri, dar am trebuşoare multe. Îi explicasem şi Doinişoarei mai jos un pic.
      Crede-mă că fac şi eu eforturi să mă disciplinez, să învăţ să-mi găsesc timp şi de mine însămi, şi de odihnă, care este mereu pe locul 1070:), şi de toate, toate pe care multă vreme le-am tot amânat.
      Sunt în şantier de mine însămi, uneori am nevoie doar să fac linişte în interior şi să văd ce se află de fapt acolo, dincolo de orice cuvinte, de orice emoţii, de orice dorinţe, de orice amintiri sau speranţe. Acel ceva e seva pe care vreau s-o ating:)
      Şi chiar dacă nu vorbim eu te îmbrăţişez în inima mea şi îţi sunt recunoscătoare pentru toată bunătatea şi duioşia şi fidelitatea prieteniei. Îţi mulţumesc, Inimă-de-Leu:) Tare, tare, tare îţi mulţumesc:)

      • Decembrie 1, 2011 9:38 am

        Nu mă supăr, cum aş putea?
        Te iubesc prea mult, ca să! Ţuc you! 🙂

  10. Noiembrie 27, 2011 12:22 am

    Ieri m-au vizitat la stand doi tineri exuberanţi. Fata i-a prezentat băiatului „Comisia ZÜRICH” şi „Dumnezeu era în vacanţă” apoi m-a întrebat dacă DulceDeea este femeie sau bărbat.
    Am fost tentată să le spun că de fapt DulceDeea este Ion Iliescu dar m-am gândit că-mi vei rupe un picior. Le-am zis doar că pentru mine DulceDeea este o femeie superbă. 😉

  11. Noiembrie 29, 2011 12:17 am

    Ce trăznită eşti, Doinişoara:)) Sunt convinsă că ai inventat cuplul de care zici. Hihihihihi, hihihihihiiiiiiiiiiii, asta doar ca să spui replica delirantă cu Dulce Deea e de fapt Ion Iliescu. Nu ştiu dacă ex-preşedintele:) s-ar împăca prea bine cu ce spune blogul despre mine:)

    Sunt femeie get-beget. Prea beget poate, câteodată. Dar nu de asta mă iubiţi voi, tu şi Tibi-inimă-de-Leu:)
    Nu fug de voi, cum m-a dojenit Tibi, sunt într-un vârtej continuu de munci. Am vreo trei job-uri simultan şi la răstimpuri chiar patru. Şi de pasiune, şi de rezolvat probleme mai financiare.
    Dorm puţin şi mă străduiesc să mai şi citesc-scriu, chiar dacă nu se mai vede decât din an în Paşte aici, pe blog. E o perioadă de reconstrucţie interioară şi de asta simt nevoia să fiu mai cu mine însămi, că prea m-am aruncat în afară ani de zile, cum sunt vorbăreaţă din fire şi-mi plac enorm oamenii. Dar cumva mă îndreptam cu frenezie spre ei ca să amân întâlnirea reală cu mine. Acuş s-a isprăvit – nu mai vreau să amân, că nu se mai poate:)
    Să ştii că mi-eşti dragă mult şi mă bucur când aud că scrii şi că oamenii îţi iubesc scrierile:) Am convingerea că e de-abia începutul şi o să vină scrieri şi mai şi mai şi mai şi:)
    Te îmbrăţişez cu sufletul şi îţi mulţumesc pentru statornica ta afecţiune şi încredere şi pentru ochii de lumină cu care mă priveşti de mă vezi tu aşa superbă:)

    • Noiembrie 29, 2011 8:46 pm

      Draga mea, dragă! Recurg rar la personaje imaginare şi numai prin romanele mele. Viaţa este generoasă şi-mi oferă o sumedenie de personaje.
      Replica fetei a fost: „şi pentru mine la fel!” Deci, se mai dă cu bobul ba pe la mine, ba pe la tine. Am intrat la bănuieli când mi-a zis că are un blog semiabandonat dar este activă pe Facebook.

  12. Decembrie 5, 2011 8:54 am

    no, că mă găsâi să fiu vesel chiar aci!
    n-ai ce mă întreba, că nici io n-am ce spune!
    sănătate multăăă…
    așa!
    hai că plec!
    pa!

  13. Decembrie 5, 2011 4:21 pm

    Sweet girl, am văzut că ţi-ai aruncat o ocheadă pe blogul meu şi m-am gândit să te salut şi eu. Bucurie ţie.

  14. Decembrie 20, 2011 11:29 am

    prea multe comm ca sa mai fie loc si pt mine

    voiam / vreau doar sa stii ca iti ador nerusinarile
    si as vrea sa pot sa-ti invidiez efuziunile

  15. Decembrie 26, 2011 9:46 am

    Crăciun Fericit întru mulţi ani, draga noastră foarte foarte foarte dulce, deea! 🙂

    • Decembrie 26, 2011 7:12 pm

      numai bine și ce-ți dorești
      vezi, D. Deea să nu-ți înghețe rândunelele…

  16. Decembrie 29, 2011 6:43 pm

    sa te regasesc intr-un an nou
    asa cumte stiu

    LA MULTI ANI!

  17. Ianuarie 1, 2012 11:37 am

    La multi ani, sanatate si bucurii cate nu poti duce! Sa-ti fie numai bine!

  18. Ianuarie 2, 2012 4:08 pm

    Imi place blogul asta!
    am sa revin.

  19. Ianuarie 26, 2012 1:12 pm

    Cand vei reveni, tristetea ta va fi departe. In alt secol…

  20. Februarie 6, 2012 8:07 pm

    Ce-am pierdut? 🙂

  21. Februarie 15, 2012 7:30 am

    ……..

  22. Februarie 17, 2012 9:07 am

    Minune dulce! 🙂

Trackbacks

  1. 1 – Socotra « O lume in imagini
  2. Peel the paint « schtiel
  3. Alone « O lume in imagini
  4. For you « schtiel
  5. 2- Roraima « O lume in imagini
  6. beloved Lady « schtiel
  7. 3 – Salar de Uyuni « O lume in imagini
  8. Sympathy « schtiel
  9. There is no spoon « O lume in imagini
  10. Do you hear ?! « schtiel
  11. 4 – The Wave « O lume in imagini
  12. Square room « schtiel
  13. Personal Moon « schtiel
  14. 8 bits « O lume in imagini
  15. A touch of sunshine « schtiel
  16. 5 – Dry Valleys « O lume in imagini
  17. 6 – Tinto « O lume in imagini
  18. Someday « schtiel
  19. Bodyscape « schtiel
  20. Archstoyanie « O lume in imagini
  21. 7 – Khiluk « O lume in imagini
  22. 8 – Moon valley « O lume in imagini
  23. 9 – Tsingy De Bemaraha « O lume in imagini
  24. Burned « schtiel
  25. 10 – Dallol « O lume in imagini
  26. Rainbow roses « schtiel
  27. Santa « schtiel
  28. Candles « O lume in imagini
  29. Matches « schtiel
  30. Water drops « schtiel
  31. Cats & Dogs « O lume in imagini
  32. She « schtiel
  33. Rainy « schtiel
  34. Fairytales « schtiel
  35. Wizards in Winter « O lume in imagini
  36. Ballad « schtiel
  37. SEO & other stuff 4 « schtiel
  38. SEO & other stuff 5 « schtiel
  39. Atat « schtiel
  40. Molotov « O lume in imagini
  41. 1 – Trevi « O lume in imagini
  42. Bird « schtiel
  43. 2 – Magic Fountain « O lume in imagini
  44. 3 – Tivoli « O lume in imagini
  45. Black Rose « schtiel
  46. Cogito « schtiel
  47. 4 – Bellagio « O lume in imagini
  48. 5 – Wealth « O lume in imagini
  49. 6 – Archibald « O lume in imagini
  50. Born to die « schtiel
  51. 7- Jet d’Eau « O lume in imagini
  52. Memories of old days « schtiel
  53. 8 – Friendship « O lume in imagini
  54. Cherished « schtiel
  55. 9 – Big Wild Goose Pagoda « O lume in imagini
  56. Fire , walk with me « schtiel
  57. 10 – Fahd « O lume in imagini
  58. Star « schtiel
  59. Bealmear « schtiel
  60. The Lord of the Rings « O lume in imagini
  61. Leib « schtiel
  62. Golian « O lume in imagini
  63. Time – 1 « schtiel
  64. SciFi landscape « O lume in imagini
  65. Prieteni virtuali – 3 Alex Mazilu « schtiel
  66. Fingerpaint , fingerprint « O lume in imagini
  67. Time – 2 « schtiel
  68. Tangshan « O lume in imagini
  69. Time – 3 « schtiel
  70. Time – 4 « schtiel
  71. Magic of Women « schtiel
  72. Shelters « O lume in imagini
  73. Champagne Pool « O lume in imagini
  74. Time – 6 « schtiel
  75. Spirits « O lume in imagini
  76. Visul unei nopti de vara « schtiel
  77. Cup « O lume in imagini
  78. Shelters « schtiel
  79. Endless love « O lume in imagini
  80. Time – 7 « schtiel
  81. 1503 , Dame di Cartone « schtiel
  82. Ar fi fost fără cuvinte o sâmbătă și nu o ” Miercure fără cuvinte” dacă nu mi-ar fi plăcut : ” Am fost la un mic miting și noi !” « Dictatura justitiei
  83. Time – 8 « schtiel
  84. Time – 9 « schtiel
  85. Jane in Colour’s « O lume in imagini
  86. Time – 10 « schtiel
  87. I paint « O lume in imagini
  88. Doar cerul … « schtiel
  89. Fly over Earth « O lume in imagini
  90. Snow « schtiel
  91. Switch « O lume in imagini
  92. Coffee or not « O lume in imagini
  93. Realitati paralele « O lume in imagini
  94. Kassan « schtiel
  95. Fashion « O lume in imagini
  96. Bok choy « O lume in imagini
  97. Catatonia « schtiel

Lasă un răspuns

