Skip to content

Verde fraged îmi linge tâmpla

Martie 6, 2012

Spune-mi „iubito”, strigă-mă cu numele de mireasă. Adulmecă-mă. Despleteşte-mă. Am oprit în câmp caii Lunii. Îi adapă Soarele azi. Îi încalecă stelele mâine.
Tremură frunzişul în salcâmi, tremură ca numele tău în inima mea. Spune-mi „iubito” până îmi pierd urmele, numele… Licăr în frunze. Verde fraged îmi linge tâmpla. Înfloresc fără şir, fără respir.
Azi mi-am înfundat faţa în ierburi şi am plâns. Spune-mi „iubito” şi urcă-mă în cer.


Privirea ei de trandafir al trandafirilor, iubite… Privirea ei, Elixi.

19 comentarii leave one →
  1. otilia permalink
    Martie 6, 2012 10:47 am

    primele ganduri de primavara ca primii ghiocei, verde crud in neinceputuri.
    frumos!

    • Martie 11, 2012 12:42 pm

      Primăvara e în ochii privitorului, Otilia. Mulţumesc de vorbele calde.

  2. Martie 6, 2012 10:48 am

    E bine, ai reînceput să scrii. Mă bucur şi sufletul meu se adapă din măiestrite vorbele tale, izvor de limpede senzualitate şi dezmăţ de iubire de oameni. Sunt vorbe care mă fac să mă simt mai tânăr, mai iubăreţ, mai viu. Îţi mulţumesc.

    • Martie 11, 2012 12:57 pm

      Mircea, mi-aş dori să fiu aşa cristalină cum mă citeşti tu. Mulţumesc şi eu adânc.

      • Martie 15, 2012 12:07 pm

        Sincer, am citit altceva, o durere mocnită care lasă să curgă vorbe cu tâlc de iubire. E bine că scrii, ăsta era mesajul…

  3. Martie 6, 2012 11:25 am

    bine ai (re)venit ! 😀

    • Martie 11, 2012 12:57 pm

      Bine ne-am regăsit, Scumpa mea fidelă.

  4. La Fee permalink
    Martie 6, 2012 12:56 pm

    „Am oprit în câmp caii Lunii. Îi adapă Soarele azi. Îi încalecă stelele mâine.” Și stelele, cu albele coame despletite, ca de inorogi, vor galopa în cavalcadă nebună, vor ajunge tocmai până la capatul galaxiei Elixi, iar de acolo doar, de unde se bat în capete sori și luni în stare născândă, îți vor aduce daruri bogate de „iubiți-o pe Dulce Deea!”.

    • Martie 11, 2012 1:25 pm

      Zână, tare frumos ai zis. Galaxia Elixi. Sori şi luni şi iubire. Mulţumesc preaplecat:)

      • Martie 11, 2012 2:11 pm

        Ti-am scris cu emotie, Dulce Deea! Esti un nume! Toti te iubesc! Multumesc!

  5. Martie 7, 2012 9:32 am

    Vorbele tale vin cu vantul sa ne uimeasca si sa ne aduca frumos si verde.

    • Martie 11, 2012 1:24 pm

      La răscruce de vânturi în verde şi în aur. Mulţumesc, Duniuşka:)

  6. Martie 8, 2012 8:07 am

    Cuvintele…. Extraordinar mesaj emotional, putem determina pe cineva sa rada sau sa planga, sa viseze sau sa sufere, putem aduce unei persoane momente de fericire sau de disperare.

    • Martie 11, 2012 1:22 pm

      Da, Îndrăgostito:)

  7. Martie 8, 2012 6:31 pm

    Ce bine ca esti, din nou, impreuna cu cuvintele tale…. 🙂
    Bine mi-ai revenit, Dulce!

    • Martie 11, 2012 1:22 pm

      Sunt cu ele şi vreau să ajung dincolo de ele, Draga-mi:)

  8. Martie 9, 2012 9:14 am

    Lung somn ai dormit, craiasa!

    🙂

    • Martie 11, 2012 1:05 pm

      Aşa e, Teo. Acum e o trezire care m-a ajuns la fibră.

Trackbacks

  1. Come with the day « schtiel

Lasă un răspuns

