Skip to content

HEY, SOUL SISTER, daaaaaaaa, daaaaaaa, ya, ya, ya

Septembrie 25, 2010

Şi ce? Sună naiv? O fi sunând. Mă bucur şi aş vrea să am un stol întreg de porumbei pe care-l trimit din pieptul meu, din braţele mele departe în văzduhuri. E cântecul simpatic al zilei. Îl iubesc şi îl ascult cu toţi porumbeii sufletului meu gata să-şi ia zborul. Vi-l dăruiesc, vi-l hărăzesc, vi-l ursesc şi vouă. Aşa să ne fie tuturor, hey, soul sister, heeeeeeeeey!


6 comentarii leave one →
  1. Vasile_no_5 permalink
    Septembrie 25, 2010 7:14 pm

    La Paris am fost aseara
    De trei ori in turnul faimos
    Pana ce vecinii se alertara
    Ca eram prea zgomotos.
    De vina era un dulceag parfum
    Ce imi iesise in drum.
    Fara graba,incet-incet si delicat
    Am furat tot ce lumea considera Pacat
    Si Miros si Gust si Culoare
    Trei petale dintr-o floare.

  2. Septembrie 26, 2010 9:20 am

    Hey soul sister,
    I don’t want to miss a single thing you do…

    TKS & Pup You ! 🙂

  3. Septembrie 26, 2010 12:06 pm

    Da, da, da, poezie, autentică poezie, în postările tale, Dulce Deea 🙂

  4. Septembrie 26, 2010 12:59 pm

    Vasiluş-Năstruşnicuş,

    Tibi-cel-mult-drag-inimii,

    Nora-Împărăteasă-a-poeziei,

    vă sărut şi vă îmbrăţişez şi vă mulţumesc şi ascult din nou şi din nou şi din nou cântecul acesta plin de porumbei nevăzuţi şi surâsuri dulci 🙂

  5. Septembrie 27, 2010 11:10 pm

    Deea, îţi sunt dator cu o întâmplare, dă-mi voie s-o scriu aici, bine-ar fi să n-o publici pe blog.

    Am cunoscut-o pe Aglaja în ’86, era cu circul la Caransebeş, iar eu în vacanţă, lucram în subteran la nişte chestii cu hidrocentrale. Urâţică nu era, dar o prostuţă frumoasă tare, da.
    Într-o seară mi-a spus: Poate că eşti tu cel mai deştept din lume, dar când îmi atingi sânul, eşti la fel de prostuţ ca mine.
    Aşa-i, am spus, dar când îţi ating sânul, tu eşti cea mai frumoasă femeie din lume, iar eu, cel mai fericit bărbat.

    Am pierdut toate cărţile ei, chiar le-am pierdut, şi mă tot întreb, de ce a ales apa aia rece rece? Îi dădusem şi o căciuliţă, şi uite… I-o fi frig?

Trackbacks

  1. HEY, SOUL SISTER, daaaaaaaa, daaaaaaa, ya, ya, ya - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

