Skip to content

ORGASMUL DE A NAŞTE (You Tube ştie de ce)

Septembrie 25, 2009

Nu este o metaforă, Elixi. Deşi recunosc… este o fantasmă. Mi-am imaginat cu vreo trei ani în urmă o femeie însărcinată care îl sărută adâââââânc, adânc pe iubit, îi înghite falusul în timp ce ea naşte. Iar naşterea însăşi deodată cu ce trăieşte ea când este pătrunsă creează un cerc hipnotic, o voluptate care îşi savurează propria ardoare. Îmi imaginam picioarele femeii, întreaga sa făptură desfăcând orice strâmtoriş, deschizând totul şi de aceea primind totul în simultaneitate cu gestul absolut de a oferi totul.

Îmi imaginam că îşi aduce iubitul înăuntrul ei, până în punctul în care îşi simte gâtul vibrând cu o savoare electrică, neîntreruptă, înghite falusul iubitului ca pe un fagure căruia nu-i lasă alunecarea, topirea, risipirea… Îl păstrează preţios acolo. Îl nesfârşeşte. Iar orgasmul care o copleşeşte atunci reverberează în tot corpul şi naşterea însăşi se impregnează de fericire. Devine extaz, participare la beatitudinea facerii.

Nu am scris fantasma. Nu am vorbit până azi despre ea. Nici măcar ţie, Elixi. Dar azi am descoperit că a fost mai mult decât o fantasmă. A fost intuţie. Este adevăr. Ah, nu la detaliul detaliului… Dar la esenţa esenţei…

 

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 26, 2009 5:05 pm

    Chestia cu inghititul „falusului” este o aberatie si tine de imaginatia bolnava a unui mascul obsedat sexual.

  2. Decembrie 5, 2009 7:46 pm

    evident

Lasă un răspuns

