Sări la conţinut

Un hohot de râs în gura lui Dumnezeu. Unul de plâns în pieptul meu

martie 29, 2012
tags:

Prima noastră întâlnire – sânii prinşi în palme, cotrobăindu-mă pe sub bluză.

Nu am fost singura. Ştiu. Nu am fost singura.

La ultima întâlnire – te-ai întors. Uitaseşi telefonul. Cel la care n-o să mai răspunzi niciodată. Şi deşi ţi l-am întins fără să mai apuci să mi-l ceri, scoţând mâna prin întredeschizătura uşii, ai intrat în hol. Şi mi-ai ridicat tricoul. Şi mi-ai sărutat pe rând sânii. Stângul. Apoi dreptul.

Cine trece puntea dintre două sărutări de sâni? Stângul cu lapte de moarte. Dreptul cu lapte de viaţă. Ce mult aş vrea faţa ta în căuşul pieptului meu. Ce mult aş vrea.

Luna ţine Soarele în pântec. Nu s-a născut. Dar o va face în alt cer. Altă dată. Cum ne-ai fript tu inima. Şi cum nu te-ai încumetat să iubeşti pe nimeni.

Crezi că vei rămâne aşa de-a pururi? O. Nu. Toate ţi-am ţesut cămaşă. Firele noastre nu s-au văzut unul pe altul. Dar urzeala s-a făcut dintr-o mâna carele pe toate le ţine.

Şi vei veni îmbrăcat cu straiul de Iubit. Vei veni. Căci Luna o să nască Soare.

Ştii, în timpul acela al coşmarului. Când strigătele mele nu ajungeau la tine. Şi plângeam. Plângeam. Şi răguşeam implorându-te. Speriindu-te. Pe tine şi pe vecinul de alături. Care trebuie să fi auzit destule. Îmi erai aşa de adânc intrat în carnea minţii. Încât dacă mă contraziceam cu altcineva, cu oricine dintre prieteni, pentru orice mărunt lucru, în loc să spun numele aceluia îmi ţâşnea numele tău pe buze.

Ţi-am sărutat cândva picioarele. Rănitele tale picioare. Te-aş fi îmbăiat în lapte din mine. Te-aş fi luat să te adăpostesc în pântecul meu. Să-ţi fac acolo cuib.

Mici ochiuri de apă. Tu. Cerul împărţit în ferestruici. Numele tău mi-a venit iar pe buze, vorbeam unor bărbaţi şi mi-a venit numele tău, numele tău.

O, da. Şi gestul acela când din pragul casei mele, cândva, după prima întâlnire aici, mi-am ridicat singură rochia. Singură. Şi eram goală. Prima întâlnire. Ultima.

Mi-am cumpărat pantofi negri. I-am purtat cu spirt, să-i lărgesc. Şi când m-am aşezat noaptea pe pat, să-ţi vorbesc, să te petrec, am dat jos ciorapii şi le-am văzut. Picioarele mele se făcuseră negre. De parcă am mers prin cenuşa care s-a ales de tot. Negre de noapte. De timp.

Şi plânsul meu de ieri. Rupt în piept. Călătoreşti prin mine acum. Ştii asta? Înţelegi acum?

Poate că ar fi trebuit să strig din nou. Să mă strecor în tine. Poate că nu trebuia să te ascult, nu trebuia să cred că cel mai bine e să am răbdare, poate că nebunia mea te-ar fi salvat. Dacă te-aş fi făcut să respiri fără oprire din vulva mea, din inima mea. Din carnea şi dragostea mea. Dacă ţi-aş fi făcut respiraţie inimă la inimă. Poate că ar fi trebuit să mă arunc în apă mai adânc şi să înot pe sub tine. Şi să te aduc în pântecul meu cu orice preţ. Şi să te învălui şi să seduc amânările tale. Poate că nebunia mea te-ar fi salvat. Răbdarea, iată, n-a făcut-o.

Ieri am hohotit până la leşin. Şi am strigat la tine – Ai vrut să aştept. E bine acum? Eşti mulţumit acum? Ieri am fost supărată pe tine. Şi n-am avut cum să te mai rog – hai, mă, să ne iubim, hai să ne iubim sufletele, că nu ştim cât timp ne este nouă dat pe lume.

Râdeai. Râdeaţi. Şi tu, şi Mihai. Râsul vostru orb. Râdeai când spuneam – iubitule, nu prăpădi vremea noastră, iubitule. Nu prăpădi vremea ta, cine ştie nestrămutat că va apuca ziua de mâine? Acum ai rămas un hohot de râs în gura lui Dumnezeu. Unul de plâns în pieptul meu.

Iubitule. Întind mâinile sub apele negre, apele-noapte. Iubitule. Prinde-mă de mâini. Ridică-te pe umerii mei. Pe sânii de lapte ai sufletului meu.

55 comentarii leave one →
  1. martie 29, 2012 6:53 am

    E o schimbare.

  2. martie 29, 2012 7:10 am

    Eu cred in durere creatoare, iar randurile tale mi-au dat fiori. Ma inchin in fata cuvintelor tale !

  3. martie 29, 2012 7:10 am

    De stil , de atitudine… In esenta, e o schimbare in tine. 🙂

  4. martie 29, 2012 10:19 am

    cuvintele te asculta, nu renunta la ele! salve:)

  5. martie 29, 2012 3:22 pm

    Bine-ai revenit, FoarteDulceDeea, suflet frumos şi luminos.
    Mi-ai lipsit multmultmultmultmultmult.

  6. missdeianeira permalink
    martie 29, 2012 4:42 pm

    Te public. Jur ca te public. Numai sa ma lasi. Ce scrii tu trebuie sa ajunga la oameni altfel decat pe un blog. Cum scrii tu trebuie sa le dea fiori si altora. Ingerii nu se tin numai pentru ei, se dau oamenilor. Vorbesc serios.

    • martie 30, 2012 5:15 pm

      Scumpa, nu merit tot ce spui. Sunt abia o pulbere pe drum.

      • missdeianeira permalink
        martie 31, 2012 12:26 pm

        Iti citez ceva frumos?

        „Sa crezi sa crezi sa crezi!”

        Meriti tot ce spun. Mai mult chiar. Tu esti genul ala de scriitor care scrie dumnezeieste, dar ii e frica sa se arate la lume. Tu si altii ca tine ma fac sa vreau sa devin cel mai incapatanat agent literar posibil. 🙂

        Pulberii din drum ii trebuie cea mai firava adiere de aer, chiar si cea a aripilor unui fluture timid, care sa o mangaie,sa o ridice de jos, sa o transforme in vant.

        Sa crezi ca poti fii vant, sa crezi ca poti strabate si patrunde, sa crezi ca iti poti odihni libertatea pe aripile unui fluture…

      • martie 31, 2012 12:52 pm

        Ce frumos ai spus. Tu însăţi ai nevoie de un agent literar pe cinste.
        Uite, cred.
        Ai mână liberă:)
        Doar că eu n-am nimic închegat pentru o carte:)
        Ar fi de muncit.

  7. Jay permalink
    martie 29, 2012 7:56 pm

    extraordinar de frumos, de adanc, de dureros, de pasional, de…eu.
    bravo!!!

  8. martie 30, 2012 5:16 pm

    Îmbrăţişez frumuseţea din inima ta care vede şi în mine frumuseţe, Jay.

  9. aprilie 2, 2012 4:24 pm

    Habar nu aveam ca te-ai apucat iar de scris. Ma bucur ca te-ai intors. N-am apucat sa citesc decat postarea aceasta, nu stiu ce-mi veni s-o iau in ordine inversa, dinspre umeri inspre pamant 🙂
    Am nevoie sa citesc mai mult, din zilele trecute, sperand, in sinea mea, ca trista tristelor fu asta si atat.
    O seara frumoasa, Deea!

  10. aprilie 2, 2012 7:30 pm

    scrii minunat, ce bine, ce bine ca nu te-ai oprit!

    • aprilie 2, 2012 7:51 pm

      A venit cu tot cu alunecările uriaşe de teren… scrisul. Ca să înţeleg şi ca să aibă sens şi ca mi-l fac scară, poate. Îţi mulţumesc nespus, draga sufletului.

      • aprilie 3, 2012 8:12 am

        Da, o sa iti foloseasca scara asta, o sa te urci pe ea si mai apoi nu iti vei mai dori sa te uiti inapoi. Nu de frica, ci pentru ca nu vei mai simti nevoia…

  11. elenuka permalink
    aprilie 3, 2012 9:57 am

    Deea cu sufletelul ei dulce… cu inima ei adanca-adanca… te imbratisez tare sa treaca toti norii… afara e renastere, e revolutia inceputurilor… hai sa ne bucuram impreuna!

  12. aprilie 6, 2012 2:36 pm

    deci…deşi am trecut de vârsta aceea şi sunt singur în cameră….încă roşesc. mda!
    mai e nevoie de alte cuvinte? ar fi de prisos…

  13. aprilie 10, 2012 7:47 pm

    e mult prea frumos…in gand si-n suflet

  14. patrick permalink
    aprilie 21, 2012 5:51 pm

    e cam de tacuut , down and below – ca pe romineste habar n’am cum se exprima asta !

    • aprilie 22, 2012 9:20 am

      Mă amuţiţi, dragilor-duioşilor. Mulţumesc pentru cum îmi citiţi inima, Teo Negură şi Teo, Elenuşka, Şosetuţa, Mişuk, Patrick. Mulţumesc din adânc.

      • aprilie 22, 2012 12:59 pm

        Suntem aici, langa tine, chiar daca in tacere, ascultam susurul cuvintelor si visam cu obrajii cuprinsi in palme. Cerul e senin.

  15. Viorel permalink
    aprilie 23, 2012 9:51 pm

    DEEA numele tau asa arata mai bine cu litere mari precum su.etul tau dulce si trist .
    Nu sant un cititor ,citesc foarte rara dar ce ai scris aici opreste si vantul in loc ,trezesti lumea la realitate ,viata ne e scurta deseori simt ca nu-mi ajunge viata sa iubesc .
    Cu respect Viorel

  16. mai 19, 2012 8:09 am

    Bună ziua!

    Mă numesc David Benedek și scriu lucrarea mea de licență cu titlul Bloguri ca instrumente de marketing în România. Aș vreau să cercetez despre tendințele de blog din România, despre blogosferă și cel mai mult, despre activitatea bloggerilor de marketing. Dacă aveți 3 minute și vreți să ajutați un pic, vă rog să vă completați chestionarul, iar dacă aveți prieteni bloggeri, puteți să le trimiteți și pentru ei. Mulțumesc frumos!

    https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGpkMlg1QnFhcTAyRzh2MWtlWDFMNlE6MQ

  17. sam permalink
    mai 21, 2012 11:39 am

    mi-e dor de ceva pur, frumos, fara sarcasme, fara rautati. hai, mai scrie, te rog. si nu cred ca sunt singurul.

  18. mai 22, 2012 8:57 am

    Salut
    Ma intereseza sa cumpar un Advertorial (articol) pe blogul tau.
    Daca esti interesat (a) trimite un email : happy_dar@yahoo.com

  19. august 2, 2012 12:17 pm

    Scriii extraordinar de bine, de frumos, de pătimaş, de dureros şi transmiţi toate acestea prin ceea ce scrii. Ar trebui să te gândeşti să scrii o carte, o poveste de iubire aşa cum ţi s-a întâmplat ţie. Cred că ar fi un bestseller. Oricum, eu voi continua să te citesc. Mă bucur că am intrat pe blogul tău 🙂

Trackbacks

  1. Maybe « schtiel
  2. Spring « schtiel
  3. FEMEN « O lume in imagini
  4. Weeds mutants « O lume in imagini
  5. Ice Age « O lume in imagini
  6. Phenaphen #3 « schtiel
  7. Honey « O lume in imagini
  8. Cosmic speculation « O lume in imagini
  9. Prietenul la nevoie se cunoaste « O lume in imagini
  10. Coachella « O lume in imagini
  11. One « schtiel
  12. Utram bibis? « schtiel
  13. HD « O lume in imagini
  14. Waterfall « schtiel
  15. Waterfall « schtiel
  16. Sanglot « schtiel
  17. Book « schtiel
  18. Little world « schtiel
  19. Paperboy « schtiel
  20. One day « schtiel
  21. Lacrime di Giulietta « schtiel

Lasă un comentariu