Skip to content

Spune, iubite… Covârşitorule!

Martie 30, 2014

Ce vezi atunci când închizi ochii? Spune-mi, iubite… Binecuvântatule! Ce culoare palpită în tine? La mine sunt izbucniri de soare şi nori care poartă orbitoare corăbii în cer.

Sunt zile de vară cu portocaliu gâlgâietor şi galben topit. Sunt câmpuri de roşu tremurător. E albastru ca cerneala şi e violet şoptit. Sunt nopţi când herghelia de stele ţâşneşte în ierburi umede. Şi dimineţi de nisipuri foşnitoare, când marea abia respiră.

Sunt zile când plouă nesăţios şi frunzele pleznesc sub rafale de apă. Şi se întunecă cerul şi pietrele încep să strige. Pulberea vuieşte peste deşerturi instantanee. Şi iar se face linişte şi se desface miere, în vreme ce soarele planează în cercuri largi asupra lumii mele.

Spune-mi, iubite… Covârşitorule!

 

van-gogh-lan-de-grau-cu-seceratori_9c5f3e41488115

Van Gogh însuşi

10 comentarii leave one →
  1. Martie 30, 2014 9:29 pm

    Scrii prea de tot minunat.

  2. Aprilie 1, 2014 7:11 am

    O primavara frumoasa si plina de inspiratie!

  3. Mai 5, 2014 5:13 pm

    Pe unde s-a aciuat vocea zînei, cu mlădierile cuvintelor floare de colţ?

  4. Iunie 22, 2014 3:55 pm

    cînd izbucnirile și respirările tale sunt atît de covîrșitoare, ce ți se poaate răspunde oare ?

  5. Iulie 30, 2014 7:48 am

    superb… ❤

  6. Ianuarie 2, 2015 5:24 pm

    La mulți ani frumoși și sănătoși, Deea! Să-ți fie anul plin de bucurii, de realizări și dorințe împlinite!

  7. Iunie 22, 2015 6:55 am

    Buna Deea
    Te rog spune-mi citatul Prietenii sunt un dar pe care ţi-l faci singur – daca e citat, cine e autorul . Multumesc mult. Inseamna mult pentru mine

    • Iunie 23, 2015 12:46 am

      Bună, Lastnightmusic:)
      După câte ştiu eu autorul vorbelor cu pricina este Robert Louis Stevenson.

  8. August 21, 2015 9:40 am

    … adica, dupa facebook, nu mai ramane loc si de dulcedeea on blog????

  9. ValetulDeTrefla permalink
    Mai 23, 2016 4:57 am

    trebuie să mai treci pe-aici, trebuie trebuie.
    nu trebuie nimic, ai dreptate.
    dar m-aș bucura să știu că ești bine. că ești mai bine.

Lasă un răspuns

