Skip to content

Albă, neruşinată

Decembrie 5, 2013

„Spune-mi iubito, strigă-mă cu numele de mireasă.

Adulmecă-mă. Despleteşte-mă. Am oprit în câmp caii Lunii.

Îi adapă Soarele azi. Îi încalecă stelele mâine.
Tremură frunzişul în salcâmi, tremură ca numele tău în inima mea.

Spune-mi iubito până îmi pierd urmele, numele…

Licăr în frunze. Verde fraged îmi linge tâmpla. Înfloresc fără şir.
Azi mi-am înfundat faţa în ierburi şi am plâns.

Spune-mi iubito şi urcă-mă în cer.”

Image

Tânărul văduv închide caietul pe care ea nu i l-a arătat niciodată.

E frig şi e noapte şi-abia dacă-şi mai aminteşte râsul ei care trezea omul din morţi.

A ieşit în faţa casei, îmbrăcat în pijama, da, carourile o făceau mereu să chicotească                         şi dacă ar fi fost aici i-ar fi furat cordonul halatului                                                                                  şi-ar fi-nceput să danseze chiuind.

Bărbatul se-ntinde pe spate şi priveşte luna.                                                                                               Albă, neruşinată.                                                                                                                                                  Pisica lor se rostogoleşte leneş ca zăpada timpurie                                                                                         Şi îl muşcă uşor de mâna stângă.

Iar el nici nu tresare.

 
5 comentarii leave one →
  1. Decembrie 12, 2013 5:04 pm

    A trecut ceva vreme. Uite ce fac iarna, decembrie şi nostalgia. Şi uite ce fac cuvintele tale. Ţes fantome albe, într-o lună albă, pe zăpada albă. Vrăjitorie curată!

  2. Decembrie 14, 2013 12:54 pm

    Ce mă bucur că dai semn de viaţă:) Da, am început să scriu şi nu mă mai opresc:)
    Mulţumesc foarte că ai venit să citeşti:)
    Tu când reîncepi să scrii?

    • Decembrie 14, 2013 5:19 pm

      🙂 Cine a spus că am încetat vreodată? Şi eu îţi mulţumesc foarte că nu ai încetat să scrii. Şi că revăd prospeţimea cuvîntului.

  3. Decembrie 15, 2013 1:53 am

    • Ianuarie 13, 2014 11:11 am

      :)))), HahalamihalamcuGoe:))))

Lasă un răspuns

