Skip to content

Cu umerii beţi de fericire

Septembrie 11, 2013


Te-am visat azi-noapte.
M-am trezit de câteva ori şi de fiecare dată ştiam că ne-am întâlnit prin spaţiile vaste ale somnului. De fiecare dată m-am reîntâlnit cu tine.
Ultima oară mă ţineai de mână şi mergeam pe stradă. Părea să fie spre seară. Părea să nu ne privim unul pe altul. Căldura pielii tale îmi vorbea. Şoptea. Şuşuşuşuşu.
Era linişte în jur sau doar inima îmi bătea aşa de tare, încât nu mai auzeam nimic în afară de freamătul umărului meu în atingere cu tine.
Te-ai întors deodată cu faţa, ţi-am văzut surâsul o clipă. Şi-apoi ţi-am simţit fruntea care coborâse şi împingea uşor, ca un mânz.
Umărul meu a tresărit. În somn.
M-am trezit cu umerii beţi de fericire.

 

ma bucur

foto: Andrei Purcărea

2 comentarii leave one →
  1. Septembrie 29, 2013 10:16 am

    O senzatie minunata este aceea de a te trezi zambind!

Trackbacks

  1. Raport despre blogosferă. Azi, despredemnitate şi despreoperă | Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

