Skip to content

Atenţie, decolăm

August 12, 2013

Avioanele mele de hârtie zboară spre tine.
Unul vine cu sărutări. Altul transportă îmbrăţişări.
Am câteva pline cu suspine. Ale desfătării fără de ruşine.
Şi cele mai multe sunt doldora cu surâsuri.
Le primeşti şi mi le trimiţi înapoi?
Poate că ale tale sunt nevăzute. Poate că sunt doar tăcute.

6 comentarii leave one →
  1. August 12, 2013 3:18 pm

    …mda… tăcute dar ştiute… 😉

    • August 14, 2013 4:18 am

      Nevăzute, dar le simt:)

  2. Septembrie 11, 2013 6:16 pm

    Am recitit această postare și nu știu de ce abia acum mi-am amintit de piesa aceasta!…parcă se așează frumos aici, între avioanele tale pline de frumos și cele întoarse, tăcute!
    Poate nu este un „avion” pe care să-l fi așteptat, al meu, dar măcar că e trimis din suflet și nu e tăcut 🙂

  3. Septembrie 29, 2013 4:50 pm

    Nu le vedem, dar le simtim!

Trackbacks

  1. PA Enescu. Concurs de Proză Arhiscurtă | Călin Hera. PA-uri şi mirări
  2. Un ritm prea înverşunat | Călin Hera. PA-uri şi mirări

Lasă un răspuns

