Skip to content

M-ai tăvălit prin umezi ierburi amare

Iunie 12, 2013

Am plecat în tălpile goale peste rouă şi mătăsurile somnului. Mă ţineai de mână. Mângâierile tale îmi călătoresc pe trup. Încă şi încă.

Ne-am oprit la pâlpâirea câmpului de maci şi ne-am sorbit cu râset, sărutare. Şuvoaie de jăratec. Roiuri de fluturi roşii ameţesc văzduhul. Sărut cu mii de guri. Foc fraged, buzele muşcate.

Mă răstorni între coapsele fierbinţi ale pământului, cârlionţi de iarbă mi se-încolăcesc de glezne, de încheieturile mâinilor. Mi-ai desfăcut hainele şi m-ai împodobit în purpură.

Scuturi deasupra mea negre stamine şi faci din mine o coroană de suspine.

M-ai tăvălit prin umezi ierburi amare, mă-nveşmântezi în febră şi toată m-ai gustat, din podul tălpilor până  în cer.

Pielea începe să-mi străluce. Trupul îmi arde în hohote de maci, tresar sub limba aspră a pământului, limba de abur a norilor.

Şi cu o clipă înainte să mi te-adânc pogori, pe pântec îmi presari petale roşii, le izvorăşti nesfârşitor din mine, răscolite de calul sălbatic ce sare şi nechează între coapsele mele.

selfportrait_with_poppies_by_temporary_peace1

                        maci-in-visare

                         img1447781

                        5031188-lg

                         macii-inserarii

                       reiki6002

                       wet-poppy-bud

6 comentarii leave one →
  1. Iunie 12, 2013 6:03 pm

    Ce minunatie!!!!!
    M-ai facut sa-mi doresc sa fiu anotimp!

  2. Iunie 12, 2013 6:11 pm

    Anotimpul macilor:) Mă-nclin, Voievodimea Voastră:)

  3. Andrei Animalidis Câinidis permalink
    Iunie 13, 2013 3:57 am

    Superb! Fără prea mult comentariu… Prea frumos! Fotografiile…Spun tot!

  4. Mihaela permalink
    Iunie 13, 2013 7:58 pm

    prea profund.prea fara cuvinte.prea mult si prea putin 🙂

  5. Iunie 14, 2013 8:03 am

    Iti multumesc pt fiecare vis pe care il personalizezi.

  6. Iunie 20, 2013 11:59 am

    superb

Lasă un răspuns

