Skip to content

Ştiu de ce curge aur prin mine

Iunie 2, 2013

Ochii, surâsul, mâinile, cuvintele scrise şi cele nespuse, vocea ta… Mă îndrăgostesc încontinuu de tine. Sufletul meu îl respiră pe-al tău. Tot mai adânc.

Cum să găsesc vorbe pentru asta? Cum să ridic fluviile pe care le naşti în mine? Sunt o împărăţie de cireşi care înfloresc necontenit, am în piept un milion de rândunele, cum să le opresc freamătul? Trebuie să ţâşnească în lume cumva.

Prin venele mele nu curge sânge. Curge răsuflarea ta. Sunt toată alcătuită din văzduhul sufletului tău. Sunt norii strălucitori pe care îi unduieşti prin mine. Şi când îţi apropii buzele de buzele mele ştiu de ce sângele meu nu e roşu. Ştiu de ce curge aur prin mine.

Ia inima mea şi dă-i ce formă vrei. Înfăşoar-o în şuviţe de abur pe degetele tale. Sau pe ghemotocul de hârtie pe care n-am mai scris până la urmă nimic. O să faci un simplu gest, ca şi cum ai vrea să arunci ghemotocul în cer, iar palmele tale uimite o să se prefacă într-un stol de porumbei care se multiplică fără încetare.

Ştiu.

 

64952_369293489832894_1011418181_n

 

One Comment leave one →
  1. Iunie 3, 2013 6:35 am

    Dulce dulce, mai dulce ca nectarul ce bland si frumos imbie. Multumim Dee inimioara.

Lasă un răspuns

