Skip to content

Nici azi nu am şi râd

Februarie 21, 2013
tags: , , , ,

Fugeam cu apele adânci, fugeam cu vântul.

Şi jaru-l prefăceam în zahăr, să-mi mănânce zeul din căuşul palmei.
Fugeam cu cerul şi hăţuri nu aveam.

Nici azi nu am şi râd când zeul mă preface-n jar, să mi se-adape stelele din suflet.

14 comentarii leave one →
  1. Februarie 21, 2013 11:26 am

    Ce nevoie ai de hățuri când cuvintele te urmează orbește, când zeii nu te scapă din priviri, când apa, vântul, focul, cerul sunt cele patru anotimpuri destinate tie ?
    Stiai ca tu nu ai puncte cardinale ?

    • Februarie 25, 2013 11:25 pm

      oh, Înălţime, mulţumesc de poemul ce-mi vorbeşte poemul:)

      • Februarie 26, 2013 9:00 pm

        Oh Alteță ! Poemele sunt doar mici lăstari în grădina înfloritelor voastre cuvinte ! 🙂

  2. Februarie 21, 2013 3:04 pm

    Frumoasă nordică ce ești…
    Caii coboară în zori.
    (Cravașă e timpul.) Sub bici/ se-nșiruie spre pământ/ – coboară fruntea – / și înhămați/ la căruță/ visul/ rămâne/ în urmă/ adormit/ vântul.
    Ca de obicei, love to you.

    • Februarie 28, 2013 4:28 pm

      Cum eram eu nordică?:) A gheţurilor, oare?
      Minunate vorbe ai ridicat peste coama cailor, peste aripele inimei:))

  3. Februarie 24, 2013 9:50 pm

    Frumos!

  4. Martie 3, 2013 2:14 am

    Superb!!!!!

  5. Martie 8, 2013 2:45 pm

    La multi ani, Dulce Deea!
    Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ•.¸¸.•.¸.•♪♫.•´Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¯`•.Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ¸.•♪♫..      
    (ړײ)/¸.•´….•´¨¨))
    .«▓       ((¸¸.•´ ¸.•´.-✿
    ..╝╚ …✿. ✿….✿

  6. Martie 18, 2013 5:38 pm

    Nu avem limite! Imaginatia este limita fiecaruia … si curajul de a fii tu insuti! Superbe versuri!

  7. Martie 19, 2013 10:59 am

    inca o pagina pe care nu am sa o inchid pana deseara…..

  8. Martie 28, 2013 12:48 pm

    foarte frumos!

    Poate iti place si incercarea mea de poezat:

    Când ești prea tonică
    Te-arunc într-un pahar
    Iau o linguriță și te agit puțin,
    Îți pun niște gheață pe față,
    Poate o umbrelă sau un steguleț
    Îmi aleg un pai și te sorb din priviri.

    mai gasesti pe somnciudat.wordpress.com

  9. Aprilie 3, 2013 8:27 am

    Superb, frumoase imagini in filmulet. Versuri foarte frumoase, ma bucur ca am ocazia sa traiesc astfel de momente.

  10. Aprilie 8, 2013 11:57 am

    pe unde te colinda picioarele sufletului? Ne-ar placea o adastare de-a ta pe aici, ca ne-am saturat de fb. Sau vii abia cu soarele?

Trackbacks

  1. Leapsa pentru fetele cu jurnal - Jurnal de mamică de rege mic

Lasă un răspuns

