Skip to content

Drăgăstiorului

Ianuarie 16, 2013

 

Îmi vine să-mi ţin respiraţia cât se învârte cântecul acesta cu mine. O ţin.
Şi uit la un moment dat că nu respir,  pentru că mă duc toată în sărutul care începe înainte ca ei doi să-şi apropie buzele şi continuă mult după ce s-au desprins unul de altul, mult după ce s-au descătuşat, mult timp după ce lacrima ei…
Chiar şi acum ei încă se sărută  şi după ce eu voi fi terminat de scris şi tu de citit ei încă se vor săruta, încă, încă…

 

 

 

3 comentarii leave one →
  1. sam permalink
    Ianuarie 17, 2013 12:56 pm

    nu se mai saruta. am auzit-o eu saptamana trecuta la green hours. era pe scena, nu se saruta cu nimeni :)) vocea ei… am plecat indragostit de acolo.

  2. Elza permalink
    Ianuarie 18, 2013 8:52 am

    da, se saruta:)

  3. Ianuarie 20, 2013 11:27 am

    O melodie superba! Versuri profunde!

Lasă un răspuns

