Skip to content

O să spună, bună, tu eşti preafoarte minunata mea

Decembrie 10, 2012

Dacă o să închizi uşa, noaptea riscă să dureze la infinit. Lasă soarele să strălucească afară şi spune Salut! lui Niciodată.
Toată lumea dansează şi se simte grozav, mi-ar plăcea şi mie să fac asta, dar dacă închizi uşa, noaptea riscă să dureze la infinit.

Lasă paharul cu vin afară şi dă noroc cu Niciodată, oh, şi într-o seară-primăvară cineva o să se uite în ochii mei şi o să spună „Bună, tu eşti preafoarte minunata mea”, dar dacă închizi uşa, nu mai am cine ştie ce şanse să văd lumina zilei din nou.

(traducere cam întrucâtva aproximativă)

3 comentarii leave one →
  1. Decembrie 13, 2012 4:00 pm

    Suna frumos 🙂

  2. Decembrie 13, 2012 9:42 pm

    Superb!

  3. Decembrie 15, 2012 1:28 pm

    Frumos!

Lasă un răspuns

