Skip to content

Ai fulgerat şi ai strălucit şi ai alungat orbirea mea

Noiembrie 13, 2012

Sfântul Augustin se mărturisea Frumuseţii. Cuvinte aducătoare de adevăr-fericire.

“Târziu de tot Te-am iubit, o, Tu, Frumuseţe atât de veche şi totuşi atât de nouă, târziu de tot Te-am iubit.  Şi iată că  Te aflai înlăuntrul meu, iar eu în afară  şi eu acolo, în afară, Te căutam şi dădeam năvală peste cele frumoase pe care Tu le-ai plămădit, eu, cel lipsit de frumuseţe.

Tu erai cu mine, dar eu nu eram cu Tine; mă ţineau departe de Tine acele lucruri care, dacă n-ar fi fost întru Tine, nici n-ar fi existat. M-ai chemat şi m-ai strigat şi ai pus capăt surzeniei mele.

Ai fulgerat şi ai strălucit şi ai alungat orbirea mea; ai răspândit mireasmă şi eu am inspirat şi acum Te urmez cu înflăcărare; am gustat din Tine şi acum sunt înfometat şi însetat de Tine; m-ai atins doar şi m-am şi aprins de dor după pacea Ta.”

9 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 16, 2012 6:07 pm

    Ma obligi, cantec de copil, sa citesc: „Take and read, take and read”; obligatia ca o gratie, zic.

  2. Noiembrie 16, 2012 7:01 pm

    lacune, „take up and read”

  3. Noiembrie 18, 2012 2:27 pm

    Draga dragelor:) Mulţumesc:)

  4. Noiembrie 25, 2012 3:17 pm

    melodia duce filmul si invers, interpretarea tuvei face tot, daca asculti melodia interpretata de altcineva nu mai are acelasi farmec.

  5. Noiembrie 27, 2012 2:24 pm

    Frumos, cu Handel nu ai cum sa dai gres.

  6. Noiembrie 27, 2012 3:34 pm

    si noi tie dulce deea

  7. Noiembrie 29, 2012 1:07 pm

    beautiful

  8. Noiembrie 29, 2012 1:23 pm

    un articol f bun

Trackbacks

  1. Despair « Leverinasgaard

Lasă un răspuns

