Skip to content

Dragul meu nu mai vine

Octombrie 2, 2012

Surioarelor, bunelor, duioaselor, iubiţi-vă una pe alta şi iubiţi-mă, îndurătoarelor, şi pe mine. O să mergeţi în grădina înverzită, luaţi-mă şi pe mine cu voi, mângâietoarelor. O să strângeţi flori, strângeţi-mă şi pe mine la pieptul vostru, ostoitoarelor.
O să faceţi cununi pentru ei. Faceţi şi pentru mine, dulcişoarelor. O să mergeţi la Dunăre, luaţi-mă cu voi, drăgăstioarelor. O să trimiteţi pe apă cununile, trimiteţi, rogu-vă, şi cununa mea. Ale voastre or să plutească la vale, numai a mea o să se scufunde.
Dragii voştri se vor întoarce acasă de la război, dar al meu nu mai vine, nu mai vine. Dragul meu nu vrea să se întoarcă, nu-mi trimite carte… A uitat de mine, bunelor, surioarelor, drăgăstioarelor.

Versurile spun cam aşa – pe jumătate traduse din engleză, pe jumătate din ce aud eu că-mi şopteşte dincolo de vorbe.

3 comentarii leave one →
  1. Octombrie 4, 2012 10:05 am

    Am venit. Sunt aici

  2. morocanosul permalink
    Octombrie 5, 2012 2:36 pm

    L-ai incalzit cu visele tale, i-ai soptit tot ceea ce n-ai mai apucat sa-i spui…..
    Va ramane mereu in marturisirile astea, in minunatele tale povesti, in povestile voastre.
    Dar…. viata merge meru inainte, oricat am vrea sa ne scufundam intr-un timp, al unui loc din toata inima noastra.
    ( am vazut si eu ce aiurea suna, timp… loc…..)
    Ti-ar prinde bine un zambet.
    Cum stii, as dori sa nu publici asta .

  3. Octombrie 7, 2012 10:28 am

    Dragutz articol!

Lasă un răspuns

