Skip to content

Iubirea unde ne vom întâlni odată şi-odată cu sufletul întreg

Martie 15, 2012

O să-ţi spun şi azi, şi mâine şi în fiecare zi. Te iubesc. Chiar dacă nu te văd, chiar dacă nu vorbim, chiar dacă.

Inima e un spaţiu unde încape tot. Te iubesc cu norii, cu viaţa, cu moartea. Te iubesc aşa cum mă pricep, din mărunţimea fiinţei care greşeşte, din adâncul cerului care mă aşteaptă de atâta vreme să mă desfac din întunericime.

Şi acest „te iubesc” este inima unde încape tot. Încap şi părinţii mei, şi surorile, şi prietenii tuturor anilor mei şi ai tuturor adâncimilor de suflet.

Încap şi iubiţii pe care i-am întâlnit şi i-am pierdut, încap şi oamenii pe care i-am supărat vreodată şi cărora n-am ştiut să-mi cer iertare, încap şi cei care m-au supărat şi pe care n-am ştiut să-i iert din prima clipă. Încap şi cei cărora le-am spus prea rar cuvintele duioase, încap şi oamenii care citesc acum, şi cei care au trecut ieri, azi sau altădată pe lângă mine, preţ de o privire sau nici măcar atât.

În acest „te iubesc” încape întreaga lume, Elixi. E drumul meu spre iubirea unde ne vom întâlni odată şi-odată cu sufletul întreg.

5 comentarii leave one →
  1. anni_s permalink
    Martie 15, 2012 2:54 pm

    E atata frumusete in dragostea ta… Dulce Deea …iti multumesc pentru impartasirea tainei fiintei tale … … desi o fac in mare taina, te iubesc si eu… … te iubesc pentru incantarea si adevarul pe care le aduci cu fiecare strop de poveste, cu fiecare cuvant care vibreaza si rezoneaza in inima mea. http://www.youtube.com/watch?v=eXp8KQzoB4g&feature=channel_video_title

  2. Martie 29, 2012 12:11 am

    Mi-ar fi placut sa fi fost eu Elixi 🙂

Trackbacks

  1. Takanori Aiba « O lume in imagini
  2. Fluid flowers « schtiel
  3. Treceți și pe la ei (6) | Cronicile Ancuţei

Lasă un răspuns

