Skip to content

Dragilor bujorilor, ai mei din suflet prieteni

Aprilie 26, 2011

Ştiţi, scumpii mei, mi-ar plăcea să strâng toti macii pământului, toti cireşii neruşinatelor catifeluri, toate suspinele greiereşti şi toate fericirile cereşti. Mi-ar plăcea să vă răstorn la picioare lumile si să vă bucuraţi cu toate lumile din voi.

Şi fiindcă până atunci mai durează o secundă, poate două din eternitatea care ne este hărăzită, vă trimit nişte frumuseţe de care nu mă mai satur.

Si vă îmbrăţisez în inimă, în primăvară-surioară, în dor.

Hristos a înviat!

Mulţumesc duios tuturor, tuturor celor care îmi sunt prieteni şi mai cu seamă celor care mi-au scris cu sufletul în lunga mea tăcere.


AnaMaria, Andriuşa, Amalia, Arhetipal, Adrian Suciu, Amalgamax, Alex Moldovan, Adrian Georgescu, Alphablog, Anavero, Aeroport Band, Ben Ungar, Black Leviathan, Camelia Tabacu, Călin Hera, Codruţa Marinescu, Cogito, Corina Prinţesina, Dan Cristian Iordache, Deepiny, Dreamcatcher, Dark Eyes, Diacritica, Doinişoara, Daianeira, Cutia cu vechituri a lu’ PotraDana Banu, Depresium, Devoratoarea de muzică, Elena Agachi, Eumiealmeau, Giorgione Şosestitorul, Ghost Writer, Draga-mi Jazz, Helenissima, Anatol Basarab, Doctorox, Dr. Stoica, Ericuţa, Fedayakinn Nemuritorul, Flavius Obeadă,Fugaro,  Futilităţi, Isis, Janie, Just Elza, Gia Păpădia, Ily, Fugaro, Gabi a lu’ Ursu blog, Ilinca Bernea, Luisa, Lollitta, Maria, Marius Ştefan Aldea, Maskirovka, Melicovici, Metafizicx, Mircea Bebeul, Micael Nicolas, Miron Manega, Mysimplephotos, Meowtzy, Mircea Teorean,  Nora Damian, OanaMaria, Omul cu ciocolată, Ora25, Patrick,  PhotoLeoGrapher,PitiDurdu, Rareş, Sorin Delaskela, Rokssana, Roxania, RealFreshNews, Vacitim, Victor Ovidiu Rusu, Teo Negura, Tiberiul dragul, Tink3rbell, Sami, RMN, Schtiel, Silvia Colfescu, Sonia, Surorile Marx, VerdeDeParis, Voievod în ţara fluturilor, Vreau ultimul loc, Thetimeismine, Tudor, Xelomon, Clemence, Mirandolina, Shayna, Serafim, Catharsis GabrielThe Fairy’s Apprentice, Ovia Herbert, Dunia, RagnarAdria, Nuclearrr, Shadow, Cati.


107 comentarii leave one →
  1. Aprilie 26, 2011 8:42 am

    Wow!
    Adevărat a Înviat!
    … şi tu o dată cu primăvara, nu?

  2. cunipop permalink
    Aprilie 26, 2011 8:46 am

    M-ai uitat.
    Bine ai revenit!

  3. Helena permalink
    Aprilie 26, 2011 8:48 am

    adevarat a inviat! & bine ai revenit, your majesty, 🙂

  4. ora25 permalink
    Aprilie 26, 2011 8:54 am

    să fii fericită, deea!

  5. Aprilie 26, 2011 8:55 am

    Adevarat a inviat! 🙂
    Iti multumesc, sper sa te-ntorci la scris, avem atatea de spus…

  6. Aprilie 26, 2011 8:56 am

    Adevarat a inviat!:)

    stiam eu ca ai sa revii

  7. Aprilie 26, 2011 9:01 am

    adevarat a inviat…si tu..si noi..cu El…bine ai revenit:)

  8. Aprilie 26, 2011 9:03 am

    E bine. Încântă-ne iarăși cu mierea vorbelor tale!

  9. Aprilie 26, 2011 9:07 am

    Adevarat a inviat, Deea dulce!

  10. Aprilie 26, 2011 9:08 am

    Adevarat a Inviat!
    Soare in toate, Deea!

  11. Aprilie 26, 2011 9:15 am

    Bine ai revenit printre cei care scriu! 🙂

  12. Aprilie 26, 2011 9:23 am

    Adevărat a înviat!
    bine te-am regăsit 🙂

  13. thetimeismine permalink
    Aprilie 26, 2011 9:29 am

    Eu nu înţeleg de ce era lumea aşa îngrijorată…. nu ştiti oare ca florile se redeschid primăvara? şi atunci să vedeţi ce zumzet, ce miresme, ce vibraţii…

  14. Aprilie 26, 2011 9:30 am

    Adevarat a inviat!
    Bine ai (re)inflorit!

  15. Aprilie 26, 2011 9:57 am

    Adevărat a înviat!

    O primăvară însorită şi frumoasă ca sufletul tău îţi doresc din inimă, dragă Foarte Dulce şi Scumpă, DEEA!

  16. Aprilie 26, 2011 10:17 am

    Adevarat a inviat !
    Mie imi ajunge ca-ti doresti atat de frumos pentru noi ! pentru ca se va implini , vesnicia are rabdare cu sufletele noastre
    Multumesc

  17. Aprilie 26, 2011 11:07 am

    Adevarat a-nviat! Bine-ai revenit, te asteptam de ceva vreme!

  18. Aprilie 26, 2011 12:25 pm

    Adevarat a Inviat!
    Bine ai revenit !!

  19. Aprilie 26, 2011 12:51 pm

    Adevărat a Înviat !

    Deea,îţi doresc să te scuturi cât mai repede de pufii primăverii şi să înfloreşti mai frumos ca oricând,ca noi,cititorii tăi fideli,să ne bucurăm de dulceaţa mierii polenului tău unic printre florile blogosferei !

  20. Aprilie 26, 2011 1:15 pm

    Adevărat a Înviat! Să nu te părăsească niciodată bucuria din suflet.

  21. Aprilie 26, 2011 3:09 pm

    miau! torc cu codiţa după gâtul tău :*

  22. Aprilie 26, 2011 3:17 pm

    Bine ai revenit! Mi-am pus multe semne de intrebare in ceea ce te priveste.

  23. Aprilie 26, 2011 4:14 pm

    ce frumos.

  24. Aprilie 26, 2011 4:57 pm

    Adevarat a-nviat!

    Cand pasarea se-ntoarce, e zvon de primavara, zice poeta…
    Ne era dor de tine, Deea!

  25. Aprilie 26, 2011 7:56 pm

    Cristos a inviat cu adevarat si aici este, cred eu, secretul unui miracol. Cred ca a inviat si nu am nevoie sa stiu exact cum. Isus ne-a daruit bucuria revenirilor, fara sa ne impovareze cu travaliul acestora, ci doar cu o povara ce, pana la urma, poate fi dusa: a suferintei. Lumea e vie prin oamenii frumosi, ca tine, ca noi. Wellcome back!

  26. Aprilie 26, 2011 8:29 pm

    Adevarat a Inviat!
    Eu sunt mai noua in clasa, de fapt am gasit blogul tau cu cateva zile inainte de a obosi tu si chiar imi parea tare rau daca nu ai mai fi scris. Cum probabil stii deja e o anumita usurinta cu care te lipesti de locul asta. Astept cu drag noile tale cuvinte!

  27. Aprilie 27, 2011 5:02 am

    Adevarat a Inviat ! cu moartea pe moarte calcând…
    o primăvară dulce

  28. Aprilie 27, 2011 7:32 am

    Adevărat a înviat! Şi eu îţi mulţumesc. Cu drag.

  29. vacitim permalink
    Aprilie 27, 2011 8:10 am

    Adevarat a inviat!

    Deea, sunt minunate gandurile tale, iti multumesc mult pentru ele! Sa iti fie intreaga fiinta cat mai linistita, cat mai bucuroasa si mai plina de lumina! O zi superba!

  30. Aprilie 27, 2011 11:32 am

    Adevarat a inviat…

  31. Aprilie 27, 2011 2:50 pm

    :-*

  32. Aprilie 27, 2011 3:14 pm

    Ioai Doamne că bine-mi pare că funcţionezi!
    Aşa spăriatură demult n-am tras.
    No bine că venişi no, draga me,
    deie-ţi Domnu’ sănătate!

  33. Aprilie 27, 2011 4:38 pm

    Uite câtă lume este fericită de revenirea ta! Mai rămâi printre noi să ne încânţi, draga mea!
    Îţi doresc o primăvară colorată, păsărele să-ţi cânte la fereastră şi adoratori să-ţi pună toate florile din lume la picioare!

  34. Aprilie 28, 2011 10:54 am

    Draga Deea, iti doresc o primavara adevarata, zile frumoase si intamplari fericite! Te imbratisez cu gandul si ma bucur ca ai revenit, deja-mi faceam griji! 🙂

  35. Aprilie 28, 2011 8:51 pm

    Nu pot sa ma abtin, scrii superb…

  36. Aprilie 29, 2011 7:29 am

    Adevărat a Înviat! Și tu ai (re)înviat în mine dorul de a citi și scrie pe net… Dumnezeu cu tine și cu toți cei pe care îi iubești în lumea reală, dar și virtuală!

  37. Mai 1, 2011 11:22 am

    Deea, fie ca Primăvara să îşi împletească cosiţele din fiorul cuvintelor tale.

  38. Mai 1, 2011 4:11 pm

    Adevărat a înviat, Deea!

    Să fii fericită şi iubită. Si să scrii mereu frumos şi mai frumos 🙂

  39. Mai 4, 2011 2:52 pm

    🙂

  40. Mai 5, 2011 4:41 pm

    Ai un premiu la mine pe blog 🙂

  41. Mai 5, 2011 7:29 pm

    multumrsc mult si frumos!

  42. elena agachi permalink
    Mai 7, 2011 7:13 am

    Bine ai revenit! Si noi iti multumim duios tie!

  43. Mai 7, 2011 12:44 pm

    Te iubesc, Deea. Stiu ca stii.

  44. Mai 7, 2011 12:51 pm

    Deea, frumoasa cuvintelor, iubita Cuvantului!

  45. Elza permalink
    Mai 13, 2011 7:36 am

    serbeaza Ziua Familiei cu fluturele albastru. spune-le celor dragi ca ii iubesti si nu lasa ziua sa treaca fara sa zambesti
    http://felicitari.itsybitsy.ro/ecard-ziua-familiei-228

  46. Mai 16, 2011 8:12 pm

    In aprilie 26, 2011 la 8:42 am îţi scriam că
    Wow! Adevărat a Înviat! … şi tu o dată cu primăvara, nu?
    Se pare că nu… şi uite că aproape a venit vara…
    Ne mai citim până la toamnă?

  47. deepiny permalink
    Mai 20, 2011 9:49 pm

    Adevarat a inviat! deie Domnul sa inviem si noi din morti de-acolo de unde spunem ca ceilalti au murit.

    Multumim de urari si sa ramai vie Andre.

    Intr-o zi poate-ti vei face timp sa treci pe la Prislop daca nu ai auns pana acum.
    E acolo cineva Viu despre care se spune ca-i mort si care te va ajuta sa treci cu bine peste si prin toate.
    Da-ti timp.

  48. Mai 21, 2011 8:50 pm

    Ce taramuri iti mai mangaie talpile?

Trackbacks

  1. Trafic cu Hituri (runda 65) « Teo Negură
  2. viaţa este sens şi nonsens « Rokssana's Blog
  3. Raidho « schtiel
  4. Nu plange,iubeste-nainte! « lunapatrata
  5. Miercurea fără cuvinte 2 – Un alt fel de trafic « Teo Negură
  6. Fiorul | Per aspera ad astra
  7. Noapte de unul singur… « lunapatrata
  8. Vizita bătrânei doamne… « Idei Înghesuite
  9. Poetul ploii « Marin Toma's Blog
  10. Despre iertare… « lunapatrata
  11. Intr-o gara « lunapatrata
  12. suflete pereche « Rokssana's Blog
  13. Venus din Milo « lunapatrata
  14. Royo « schtiel
  15. Melech « schtiel
  16. Desenând femeia din saltea |
  17. Krzemien « schtiel
  18. Potop cu inorogi confiați și licurici mascați |
  19. Kenaz « schtiel
  20. Dans în ploaie « lunapatrata
  21. Perplexitate « lunapatrata
  22. Ziua bărbatului femeii | Călin Hera. PA-uri şi mirări
  23. Frumusetea mea imi face rau…. « lunapatrata
  24. Recipe « schtiel
  25. Ai fost…degeaba și te-am urzicat pe fugă |
  26. Ai fi Porc pe fugă |
  27. Words « schtiel
  28. Niciodată nu e prea târziu… « Rokssana's Blog
  29. Rustchev « schtiel
  30. Imnul Regal « lunapatrata
  31. Rokssana's Blog
  32. Engel « schtiel
  33. Miercurea fara cuvinte- danseaza blues… « lunapatrata
  34. Mehr Licht ! « schtiel
  35. Desculti prin viata… « lunapatrata
  36. Gebo « schtiel
  37. La dumneata… « lunapatrata
  38. Endresen « schtiel
  39. Rashap « schtiel
  40. Miercurea fara cuvinte- umbra « lunapatrata
  41. Irawan « schtiel
  42. Cailor, cailor fara zabale… « lunapatrata
  43. Uni-corn |
  44. Waltz « schtiel
  45. Time fountain « schtiel
  46. Graffiti « schtiel
  47. Mare concurs de proză arhiscurtă. Foarte curând | Călin Hera. PA-uri şi mirări
  48. Steps « schtiel
  49. Regulament PAfoto’ | Călin Hera. PA-uri şi mirări
  50. Soul mirror « schtiel
  51. Loeb « schtiel
  52. Eterna apă a adâncului scufund… |
  53. Tangram androgin (prima parte) |
  54. Silence « schtiel
  55. Politically correct « schtiel
  56. Jaso « schtiel
  57. Ladder « schtiel
  58. Plimbare cu trasura… « lunapatrata
  59. Tangram androgin (prima parte) | Soseta cu Povesti

Lasă un răspuns

