Skip to content

CĂLĂUZA ştie… Nu este de ajuns

Decembrie 30, 2010

 

 

Iată,  vara a pierit ca fumul, fără de urmă, fără epitaf.

Soarele mocneşte călduţ, dar nu este de ajuns…

 

Adevărul ar fi putut să se-aştearnă ca puful în formă de stea,

Să se strângă în căuşul palmei mele… dar nu e de ajuns.

 

Nici cele bune, nici cele rele n-au fost chiar în zadar,

Lumea s-a luminat a sărbătoare, dar nu este de ajuns.

 

M-am înfruptat din plin cu toate, viaţa într-adins m-a făcut să râd…

Am fost cu adevărat norocos, dar nu este de ajuns…

 

Nicicând vreo frunză nu s-a veştejit, nicicând vreo creangă nu s-a frânt…

Ziua s-a făcut cristal, dar nu este de ajuns…

 

 

17 comentarii leave one →
  1. Decembrie 30, 2010 5:54 pm

    la multi ani! fericire! 🙂

    • Decembrie 31, 2010 11:25 am

      La mulţi ani, Poezie ce eşti! 🙂

  2. Decembrie 30, 2010 8:13 pm

    (Activează te rog la editare cu IMG animaţia de mai jos, apoi şterge această paranteză. Mulţumesc 🙂 )

    • Decembrie 31, 2010 11:27 am

      Oh, fermecător darul tău, nu ştiu însă cum să editez cu IMG, habar n-am ce înseamnă asta. Am dat doar click pe linkul respectiv şi am văzut simpatica animaţie. De asta nici n-am şters încă paranteza. Ajutooooor:)!

      E posibil să fac în aşa fel încât animaţia să apară în pagină, aici?

      Şi la mulţi ani de albastru ceresc, Blue, albastru auriu-mereu-dumnezeiesc 🙂

  3. nuclearrr permalink
    Decembrie 31, 2010 7:19 am

    O Calauza cu suflet slav 🙂
    Dee, sarbatori linistite si An Nou cu bucuriile pe care le meriti!
    La Multi Ani!

    • Decembrie 31, 2010 11:32 am

      Intensule, iar ai închis grădinile cu şapte zăvoare. Azi e ultima zi în care ne îngădui să te citim, nu le laşi deschise toată ziua? Şi toată noaptea? Poate vin zânele şi te înduplecă, poate între timp găsesc eu iarba-fiarelor şi aş putea deschide orice poartă… chiar şi de la blogul tău 🙂

      Mă bucur mult că ai venit aici şi mi-ai lăsat şi semn. A doua oară! E sărbătoare pentru blogul meu. Mă bucur mult de tot că există pagini ca ale tale şi un suflet ca al tău şi un fel de a scrie ca al tău. Faci ca lumea asta să fie un loc mai bun şi cald şi mai strălucitor şi mai încântător de locuit.

      La mulţi ani de nesăţioasă iubire şi preafericire, Intensule!

  4. olga permalink
    Decembrie 31, 2010 7:37 am

    Cristalul ce-l porti in causul palmelor este inima si sufletul tau. Multi ani fericiti, luminosi si plini cu bucurie !

    • Decembrie 31, 2010 2:07 pm

      Inima şi sufletul meu te sărută, Olguşoara. La mulţi ani să fie şi bucuriei din viaţa ta!

  5. Decembrie 31, 2010 9:34 am

    sa te regasesc la fel de … cristalina si de profunda
    si
    multumesc, Deea!

    • Decembrie 31, 2010 1:39 pm

      Anuşka-Duioaso, profunzimea şi limpezimea sunt în ochii inimii tale. Te îmbrăţişez şi eu de mulţumire şi de bună regăsire!

  6. kaos permalink
    Decembrie 31, 2010 10:58 am

    Buna Deea

    iti multumesc pentru vizita si comment (ti-am raspuns tot acolo)…

    happy new life 🙂

  7. Decembrie 31, 2010 11:01 am

    An Nou fericit! Si multi altii ca el, Deea!

  8. kaos permalink
    Decembrie 31, 2010 11:43 am

    am raspuns 🙂

  9. Decembrie 31, 2010 12:02 pm

    Aidoma şi aievea, Isis, fermecătoareo! 🙂

  10. elena agachi permalink
    Decembrie 31, 2010 1:35 pm

    Iti multumesc ! Ai inteles! mama ta poate fi mandra de tine!

  11. Ianuarie 10, 2011 2:57 pm

    Nu este de ajuns… ce crud o simt şi eu. Dar cînd e de ajuns?

  12. Ianuarie 19, 2011 5:47 pm

    Oooo! pentru asta, a meritat toată plimbarea în ceea ce „gustul tău”, chiar dulceag, neprietenos pentru mulţi ca mine, nu fac pe alţii să meargă mai departe pe aceste poteci. Vezi, Hansel şi Gretel, aveau dreptate de fapt, când şi-au dat seama că firimiturile lăsate în urma lor, dulcii fiind, vor fi înghiţite de toate vietăţile pădurii…

    Stai să mai privesc odată ZONA!

Lasă un răspuns

