Skip to content

Spune-mi…

Noiembrie 5, 2010

… spune-mi despre mister. Aşa-i că misterul are propriile mistere? La fel cum sunt zei deasupra zeilor. Noi le-avem pe-ale noastre. Ei le au pe ale lor. E ceea ce se cheamă infinit. Aşa era încredinţat Jean Cocteau.



6 comentarii leave one →
  1. celina permalink
    Noiembrie 5, 2010 11:28 pm

    …misterul e hrana mea…şi ştie cum să mă ucidă…

  2. cepuscameainamerica permalink
    Noiembrie 6, 2010 12:29 am

    scuze ca ma bag dar cred ca de fapt se scrie Jack Cousteau.

  3. Noiembrie 6, 2010 8:46 am

    ” Cea mai frumoasa si mai profunda traire omeneasca este misterul „-Einstein
    Ne place misterul , ne imbracam uneori cu el si mereu ii cautam intelesuri.

  4. Noiembrie 7, 2010 11:38 am

    ‘Eu nu strivesc corola de minuni a lumii
    şi nu ucid
    cu mintea tainele, ce le-ntâlnesc
    în calea mea
    în flori, în ochi, pe buze ori morminte.’
    Nu cred că ne place misterul, el face parte din fiinţa noastră, cum nu cred că ne place chinul neostenirii(cum zicea odata Deea), al căutării fără sfîrşit, al sforţării de a muşca din stele…Mai degrabă IUBIM misterul, iubim chinul, iubim să fim oameni…a plăcea ne face să fim mai puţin oameni, ne banalizează.

  5. Noiembrie 7, 2010 10:22 pm

    Misterul … ce ne-am face oare daca nu ar exista mister?
    Cred ca viata ar fi prea fada…

  6. Aprilie 8, 2011 6:33 am

    cepuscamea? Cocteau sau Cousteau, Jean sau Jacques-Yves, ori „just Jack”, regizor sau scufundător… Nu e tot aia? cepuşcamea? Şi cureaua lată…

Lasă un răspuns

