Skip to content

Spune-mi ce cărţile nu ştiu

Noiembrie 5, 2010

4 comentarii leave one →
  1. NOR ALB permalink
    Noiembrie 6, 2010 1:38 am

    Spune-mi ce cartile nu stiu, cum as putea sa fiu mai viu? E noapte s-a facut tarziu, te port pe norul argintiu in carul meu de vizitiu, nemarginitul tau sa fiu. E noapte s-a facut tarziu, spune-mi ce cartile nu stiu.

  2. Noiembrie 6, 2010 10:47 pm

    Cărţile NU ştiu gustul gutuilor pârguite. Alea de două kilograme.

    P.s. Ai trecut pe pilot automat? Nu mai răspunzi la comentarii?

  3. Noiembrie 7, 2010 11:40 am

    Cărţile nu ştiu ‘a fii’…

  4. Noiembrie 7, 2010 11:40 am

    care se scrie cu un singur ‘-i’ 🙂

Lasă un răspuns

