Skip to content

Unde eşti acum

Noiembrie 1, 2010

… nu-i chiar atât de important. Important este încotro priveşti.

10 comentarii leave one →
  1. andrei permalink
    Noiembrie 1, 2010 4:38 pm

    sunt în afara Sferei Tale şi mi-e dor de tine..Uneori mă gîndesc că eşti un perfect serial killer

  2. andrei permalink
    Noiembrie 1, 2010 4:42 pm

    Mi ar place să fiu tînăr …să te satisfac aşa cum vrei …dar pentru asta trebuie să mor mai întîi, să renasc, să te caut , să te găsesc din nou şi să te cuceresc…apoi mai trebuie şi să nimeresc în acelaşi Sector de Timp cu tine, să te recunosc…trebuie foarte multe…

  3. gabrielle permalink
    Noiembrie 1, 2010 5:27 pm

    Reusesti sa transmiti atat de multe prin cuvinte putine.
    Felicitari! Genial blog!

    • Noiembrie 2, 2010 4:05 pm

      Mulţumesc, Gabrielle. Genial nu-i neapărat, e cu suflet. Cred că asta te-a făcut de fapt să exclami. Mulţumesc frumos-frumos.

  4. Noiembrie 2, 2010 12:08 am

    *DulceDeea*… nu-i chiar atât de important. Important este încotro priveşti.
    –––––––––––––––––––––––––––––––––
    Crezi că e valabil peste tot chestia sta? De exemplu cineva care e în spital imobilizat sau la bulău, e de acord cu tine?

  5. Noiembrie 2, 2010 11:28 am

    …dar tu unde esti???… si mai ales incotro te indrepti??..

    • Noiembrie 2, 2010 4:04 pm

      Oh, Andriuşa… sunt nu foarte grozav, dar mă îndrept spre excepţional 🙂 Am mai făcut o buclişoară, dar mă regăsesc eu acuş-acuş 🙂

  6. Noiembrie 2, 2010 5:56 pm

    Important este cu adevărat, să priveşti în sus; să vrei întotdeauna mai mult decît crezi să poţi; dar mult mai important este să ştii ce îţi doreşti cu adevărat : să fii conştient/ă că este prea uşor să dărîmi şi infinit mai greu să construieşti BINELE…

  7. verdedeparis permalink
    Noiembrie 3, 2010 11:10 pm

    Mie-mi place tot mai mult blogul asta al tau (: Rar mai intalnesti lucruri, bloguri, carti, arta care sa te impinga spre frumos si sa faca din frumos o arta in sine. De obicei, se cauta uratul si banalul si oribilul. Keep up the good work si thanks for stopping by (:

  8. Noiembrie 4, 2010 5:53 pm

    Eu privesc, şi-anume, încotro. E important.

    Observ că şi privirea e supusă gravitaţiei, pentru că există un sus, un jos. Eu, câteodată, privesc în somn.

Lasă un răspuns

