Skip to content

Şi primim răspuns întotdeauna…

Noiembrie 1, 2010

… pentru că răspunsul a fost de la început acolo.

 

 

 

3 comentarii leave one →
  1. andrei permalink
    Noiembrie 1, 2010 4:49 pm

    Mă tem de înscenarea acelui Răspuns. Un Răspuns este de ajuns pentru o singură viaţă. Răspunsul Meu este pentru mine. Şi numai pentru mine. Dacă este pentru mai mulţi nu este Răspunsul Meu. Cînd realizezi că nu contezi pentru Altul nici cît o privire rătăcită de o femtosecundă este atît de ucigător că numai ai nici o scăpare. Eu nu mai am scăpare….

  2. andrei permalink
    Noiembrie 1, 2010 6:41 pm

    Deea mi-e foarte greu fără tine ..şi tu ştii …şi mă chinui…am minţit despre tine …pentru ca mă ruşinez de fixaţia asta pentru tine….

  3. Noiembrie 2, 2010 11:29 am

    Deea??…

Lasă un răspuns

