Skip to content

Dragostea durează 24 de ore

Octombrie 15, 2010

„Fetiţule dragă,

Nu te supăra dacă nu-ţi scriu numaidecât după ce-ţi primesc scrisorile, dar în adevăr înot în stele.

Mă abţin cu greu. Mă abţin să nu mă pierd pe mine. Să mă pierd citindu-te. Astăzi nu m-am simţit. Am început să te citesc şi nu vreau să mă opresc, să te opresc să-mi spui, să-mi povesteşti… Mi-e ciudă de-mi vine să plâng de nervi. De ce? Pentru că simt că eram pe punctul să pierd o viaţă sau mai multe vieţi dacă nu mă găseai. M-ai găsit să te găsesc. Am început să scriu pentru că mă căutam şi niciodată nu m-am găsit mai bine.



Poate ţi se pare caraghios, dar stau cu o cana de ceai, care s-a răcit, de 12 ore  şi câteva minute, citind fiecare cuvânt pe care l-ai tastat din iulie anul trecut şi pana acum. Nu am terminat. Dar nu pot odihni până nu voi sfârşi şi nici atunci. Am febră. Răceala m-a ţintuit la pat şi azi m-am speriat pentru că am visat că tot ce scrii se şterge şi mă străduiam să ţin minte fiecare amanunt. Nu râde! Deliram. Nu cred în multe, nici măcar în  tot felul de  ştiinţe, nici in mine, dar cred în tine.Iţi vine să crezi? Cred că mă pot regăsi, redobândi, redesena, mă pot alinta şi pălmui …citindu-te.

Nu sunt naiv. Sunt convins că ai mai primit sute de e-mailuri cu laude, gânduri, scrisori de dragoste, păreri, critici. Cred că le-ai auzit şi le-ai citit de mai multe ori decât am simtit eu că vibrez. Ce-ti spun acum nu exprimă nici pe departe ceea ce am simţit. Nici n-aş indrazni. Nici nu-ţi multumesc. Asa cum nu i-aş mulţumi sufletului meu că-mi aparţine…

Mă vindec. Dă-mi voie. Acum am dreptul la momentul meu de egoism: TU.”

E scrisoarea unei iubiri care a ţinut  24 de ore. O să povestesc. Şi poate o să înţeleg.
11 comentarii leave one →
  1. Admirator permalink
    Octombrie 16, 2010 9:18 am

    🙂 Un alt poem al inimii de zeita. Sa mai povestesti. Ne innobilezi.

    Insanatosire grabnica suflet dulce.

    • Octombrie 19, 2010 2:28 am

      Nu-i scrisoarea mea. Şi nici răceala n-a fost a mea. Nici cea de la început, nici cea de la sfârşit :):)

      Mulţumesc de vorbele încurajatoare 🙂

      • Octombrie 21, 2010 10:41 pm

        Ha, ha, ha! 😀

  2. Octombrie 17, 2010 11:44 pm

    mmmm,
    esti geniala in subtilitatea ta

    • Octombrie 19, 2010 2:30 am

      Oh, Maria, :):)

  3. Octombrie 18, 2010 4:19 am

    Frumos 🙂

    • Octombrie 19, 2010 2:31 am

      Mulţumesc, Savuroaso-Savurosule 🙂

  4. Octombrie 19, 2010 12:33 pm

    Dragostea dureaza cu mult mai putin, 2h max 😉

    Vad ca cei care au comentat nu s-au prins ca scrisoarea e a unui tip 😀

  5. Octombrie 20, 2010 4:04 pm

    deea… dulce…

    • Octombrie 24, 2010 1:19 am

      Da… Sami… De-Lorelei-Îndrăgostitule 🙂

Trackbacks

  1. Dragostea durează 24 de ore - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

