Skip to content

CHIAR NIMIC ALTCEVA

Octombrie 6, 2010

5 comentarii leave one →
  1. Octombrie 6, 2010 11:08 am

    Ce mai face buna mea prietena?… Scrie, traieste, se bucura de Toamna??…

  2. Octombrie 7, 2010 10:57 am

    Andriuşa, bine ai venit pe la mine. Scrie, scrie buna ta prietenă şi n-are somn de câte sunt la rând să fie scrise (nu aici, pentru blog, asta e başca…).

    Toamna s-a înfrigurat un pic, dar tot găsim temei de bucurie, aşa-i, Visătorule, Nepieritorule? Aşa-i, multdragule Andriuşa?

  3. Octombrie 9, 2010 1:45 am

    inteleg ca scrii,probabil un roman de dragoste.cred ca va iesi ca in proza lui eminescu ,plin de metafore si comparatii.la tine se va inampla sa fie fraze lungi din cauza unui cuvant si a rudelor sale [au si astea un nume]care de care mai dragalase.daca vei evita socialul succesul nu va fi la inaltimea dorita. eu ma simt mai mult critic decat creator de arta scrisa.cu drag,iulian

  4. Octombrie 11, 2010 8:03 am

    De fiecare data cand vin pe la tine ma umplu de liniste.Multumesc,Deea draga.Multumesc frumos.

Trackbacks

  1. CHIAR NIMIC ALTCEVA - Ziarul toateBlogurile.ro

Lasă un răspuns

