Skip to content

CURCUBEU

August 2, 2010

So don’t be afraid to let them show

your true colors

True colors are beautiful

like a rainbow

29 comentarii leave one →
  1. August 2, 2010 10:50 am

    Ce dor mi-era de Dulce, fie ea şi sub formă de Curcubeu. Pe aici, cu siguranţă nu voi fi dezamăgit niciodată:)

    • August 25, 2010 12:43 am

      Mariuuuuuuuuuuuus, sper că-ţi sunt toate senine şi depline. Dorul este reciproc 🙂

  2. August 2, 2010 7:30 pm

    bau!

    • August 25, 2010 12:42 am

      Mi-era dor de tine, Cerculeţ fără-de-asemănare. Pe unde umbli? 🙂

  3. August 2, 2010 8:51 pm

    Dulce Deea servus! Fiecare aparitie a ta lumineaza si bucura!

    Multzam 🙂

    • August 25, 2010 12:43 am

      Mulţumesc şi eu, Suflet-luminos, Nora binecuvântată!

  4. August 3, 2010 8:44 pm

    Superb 🙂

    • August 25, 2010 12:44 am

      Mulţumesc 🙂 Mă bucur că melodia asta ajunge şi la sufletul tău 🙂

  5. chromaticdrama permalink
    August 5, 2010 11:58 pm

    frumos! un indemn de vara splendid! 🙂

    • August 25, 2010 12:47 am

      Mulţam tare, ChromaticDrama… să ai şi tu vară de neuitat 🙂

  6. frei permalink
    August 6, 2010 4:58 pm

    contrapunct

    • August 25, 2010 12:38 am

      Mai scrie-mi, Frei… geist. Te rog, mai spune-mi. Melodia îmi place mult şi Eva este atât de… o inimă toată. Îţi mulţumesc şi iar îţi mulţumesc. Dacă mai ai răbdare cu mine, o să-ţi scriu şi eu mai multişor după ce mă întorc acasă din cele patru zări 🙂

      Mai ai răbdare?

      Îmi scrii? 🙂

      • freigeist permalink
        August 30, 2010 1:48 pm

        cum s-a spus aproape totul pana acum, ramane sa mai gasim cate o zicere altfel. de-asta ma minuneaza si pe mine unii care merg dincolo de ceea ce te-ai astepta tu insuti sa gasesti. m-a dus gandul la o scurta lectie*, arhi-citita dar poate inca ne-epuizata ca sursa de meditatie. o pun si aici, in lipsa de ceva original. plus multumiri pentru invitatia de-a spune cate unele, banalitati io unul, ce altceva

        – comentariu repetat, te rog sa-l stergi pe cel de mai sus

        * link-ul nu s-a afisat deloc, pun adresa si mai incerc o data

        • Septembrie 27, 2010 6:41 pm

          Oh, da, Frei. Mulţumesc adânc. Pentru Poet. Pentru Poezie.

      • freigeist permalink
        Septembrie 16, 2010 10:37 am

        as fi scris, chiar ma gandisem la ceva. dar n-am avut adresa. intre timp ai disparut, pare-se. eh, totul trece

    • Septembrie 27, 2010 6:43 pm

      O iubesc 🙂

  7. August 17, 2010 7:03 pm

    Te aştept cu un horoscop! 😀

  8. August 17, 2010 8:59 pm

    Heeei:D Remember me?

    Melodia e tare frumoasa, o stiu de cativa ani buni… Mie-mi place si varianta Evei Cassidy 😀

    • August 25, 2010 12:45 am

      Cum să nu mi te amintesc, Geniala? Ce mai faci? Ce mai scrii? 🙂

      • August 26, 2010 9:31 pm

        Mai scriu, cat se poate. Si fac bine, din nou, cat se poate. Dar tu? N-am mai auzit de ceva vreme de la tine… 🙂

  9. August 19, 2010 11:44 pm

    Văd că nu-ţi mai place pe aici… Hai la mine, că te aştept cu o cafea cu miere şi cu scorţişoară!

    • August 25, 2010 12:33 am

      Draga şi nepreţuita Doinişoara… 🙂 Vorbim noi când vin înapoi în Bucureşti. Sunt pe drumuri acum, la mare. Şi sunt în pregătiri, scrieri, rescrieri, scenarii, spectacol şi tot din acestea. De aceea am fost aşa de frugală în ultima vreme. Mulţumesc din suflet că vii în continuare pe la mine şi îmi laşi semn şi îmi surâzi cu inima.

      Am fost tare bucuroasă când am descoperit pe coperta patru a cărţii tale cuvintele mele. Este o onoare. E adevărat că nu văzusem până nu mi-ai spus pe şleau unde să mă uit. Eu începusem Comisia Zurich, „Dumnezeu era în vacanţă” nu o cercetasem. Ruşine mie! 🙂

      Te îmbrăţişez acum şi mereu, Doinişoara 🙂 În septembrie, cam după 8, 9 vin acasă şi vreau să vorbiiiiiiiiiiiiiim, chiar la telefooooooooooon. Mai îngăduie-mă până atunci. Şi să ştii că nu te uit. Eu nu îi uit pe oamenii la care ţin. Chiar şi când nu apuc să vorbesc cu ei, îi simt prezenţi în suflet.

      Mulţumesc de cafea cu miere şi scorţişoară. Sunt leşinată şi după miere, şi după scorţişoară. Cum m-ai ghicit? 🙂

      • August 25, 2010 7:49 pm

        Ruşine mie, că nu ţi-am pus cuvintele şi pe coperta IV de la Comisia Zurich ca s-o vezi imediat, dar ce să-i faci, în noiembrie 2009 nu te cunoşteam încă! 😀
        Să te bronzezi frumos şi să ai „succese neruşinate” cu scenariile şi spectacolele!

  10. frei permalink
    Septembrie 3, 2010 9:54 am

    si m-au mancat degetele sa bat asta: ritm extravagant, timbru neasteptat al vocii, clip tragi-comic, in sfarsit, franturi melodice care mi se tin scai 🙂

    • Septembrie 27, 2010 6:21 pm

      Răspund târziu, Frei, dar nu mă crede nepăsătoare. Am ascultat melodia şi m-a cutreierat şi pe mine… da, vocea şi frânturile-firimiturile… Mai scrii? 🙂 Te roooooog…

  11. Septembrie 5, 2010 12:09 am

    DulceDeea, te aştept pe fain. Poveştile mele faine aşteaptă voturile tale spre a fi publicate. 😛

  12. Septembrie 7, 2010 6:07 pm

    Eu încă mai aştept povestioarele pentru „Tanti Elvira”.

    http://doinapopescu.wordpress.com/2010/09/05/s-a-intamplat-in-lift/
    P.S. Acum aştept să te apuci tu de proză afurisită! 😛

Trackbacks

  1. CURCUBEU - Ziarul toateBlogurile.ro
  2. N-aţi obosit? Duzii, dudele… « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă

Lasă un răspuns

