Skip to content

O să vă răspund azi, dragilor…

Iulie 17, 2010

… bunilor, fidelilor, mângâietorilor.  Mai aveţi răbdare un bob zăbavă. Vă mulţumesc pentru că veniţi pe la mine şi îmi lăsaţi semn. Şi celor care veniţi şi nu-mi lăsaţi semn văzut vă mulţumesc. Prezenţa voastră mă îmbogăţeşte.

Vă îmbrăţişez cu suflet cu tot.


3 comentarii leave one →
  1. Iulie 17, 2010 1:04 pm

    În acest vas frumos este un strop de apă vie?

  2. olga permalink
    Iulie 18, 2010 5:18 am

    In acest vas miraculos sta viata

  3. vasile_ no_ 5 permalink
    Iulie 20, 2010 11:33 am

    ” O sa va raspund azi, dragilor,bunilor,fidelilor,mangaietorilor”-parca esti Florin Piersic.Imi aduc aminte de ceva mai vechi „Ali Baba si cei 40 de hoti”,iti aduci aminte Ddeea?Ai inteles mesajul?pentru ca atunci ai ras si vorbeai de mister…Vad ca te agiti si cu astia de la „fdl” ,am citit ceva cam neclar,misterios si mistic in aceeasi masura,cu tavanul.Eu nu sunt critic literar,scriitor,editor,redactor….nu sunt din sfera aceasta.Parerea mea,o simpla parere, iti pierzi timpul cu acest grup „fdl”.Sunt egoisti si invidiosi.

Lasă un răspuns

