Skip to content

Vreau la îndelungi mângâieri, răscoliri, rostogoliri

Mai 24, 2010

Am în piept stoluri de rândunele care izbucnesc spre cer continuu… Ce să-ţi mai spun? Vreau prin soare şi zambile ameţitoare, prin iarbă, prin săruturi, prin aşternuturi. Prin nori.

Vreau la îndelungi mângâieri, răscoliri, rostogoliri. Vreau cu tine prin crânguri. Că eu sunt toată un freamăt. Un geamăt.

Ce-mi faci tu mie! Elixi al sufletului meu, iubitule-îndrăgostitule…

15 comentarii leave one →
  1. Mai 24, 2010 1:37 pm

    Toată înşiruirea de slove măiastre pe care le îndrepţi dragă DulceDeea către Elixi este superbă ca însăşi „Cîntarea Cîntărilor” !
    Mulţumesc. Citesc, mă bucur, mă minunez şi te admir. Mulţumesc.

  2. Mai 24, 2010 3:21 pm

    Ce ma bucur ca te-am regasit…citindu-te prelung… Fiori de alba apa imi mingiie coloana vertebrala spre bucurie si nesatiu… Ce ma bucur sa te fi regasit…

  3. Mai 24, 2010 3:25 pm

    Si mai vreau…mai vreau…sa te vad… nu doar sa mi te imaginez… Cu drag… Andrei, Indragostit de Sufletul Lumii…

    • Mai 24, 2010 4:43 pm

      Salut Andrei

      Foarte bine ai spus : „mai vreau…să te văd… nu doar să mi te imaginez”.

      O provoc pe DulceDeea, să ni se arate la Bookfest 2010. 🙂

      • Mai 24, 2010 4:45 pm

        Măi, să fie! V-aţi solidarizat care va să zică… 🙂

  4. Mai 24, 2010 4:57 pm

    DulceDeea

    Credeai altceva ? 🙂 🙂 🙂

    • Mai 24, 2010 5:22 pm

      Şi care va să zică, vezi că solidarizarea, te-a scos din tăcere ? 🙂

  5. Cristia permalink
    Mai 30, 2010 11:42 pm

    Surprinzator e cuibul randunelelor, Deea.

  6. Iunie 16, 2010 12:37 pm

    Foarte frumos textul tau. M-a facut sa visez…

  7. coman laura permalink
    Iulie 15, 2010 8:03 pm

    Ma bucur ca mai sunt si oameni romantici in lumea acesta plina de placeri carnale.Citindu-ti cuvintele aveam impresia ca le-am scris chiar eu.Minunat.Lumea care ne-o arati e o lume de vis.

  8. Septembrie 13, 2010 1:02 am

    frumos!la tavalituri prin iarba verde mi-ar placea si mie.sa ma „dau de-a-dura”[frantura de vers,cantec popular ioana radu].dar pana voi sosi,iarba va fi fost imbrumarita sau chiar inzapezita.ori nu-i de mine,ori e prea tarziu.

  9. Februarie 8, 2011 9:03 am

    Fara sa citesc altceva decat cuvintele tale, care imi par venite de atat de demult, fara sa ma gandesc, iti spun ca, fara sa vreau, mi-au dat lacrimile. Sa nu-mi raspunzi ! Am citit cu voce tare, ca pe o poezie, si sufletul meu a vibrat ! Mi-am spus doar, un pic melancolica, stiind si scrierea ” am obosit, am obosit” ca s-ar putea ca totul sa fi fost o vedenie, sau o parere. Eu ma zvarcolesc in trairi intense, in fiecare clipe, abia numite, si ma straduiesc, smulgand din mine pana la durere, sa exprim !

    Sa exprim pentru a irumpe din ghearele cercului inchis !

    Mai citesc de inca o mie de ori, cu voce tare !

  10. August 5, 2011 11:57 am

    Şi DulceDeea tace… 🙂

Trackbacks

  1. Azi ar fi trebuit să fie luni. Poate mîine… « GENUNCHIUL LUMII | Flavius Obeadă
  2. Fotografia (foto)grafiei unei clipe « GENUNCHIUL LUMII

Lasă un răspuns

