Skip to content

Medicul nu a putut ţine în palme inima ei fierbinte

Mai 14, 2010

A fost ziua lui Elixi. Nu eram în Bucuresti. I-am scris de la un cafe internet, după ce vorbisem câteva ore bune cu el. Omul care lua banii mă ştia ca pe un cal breaz. Mă vedea apărând noaptea, pe la 12, 1, când reuşeam să termin cu repetiţiile şi mă privea cu bărbia sprijinită în coada măturii la sfârşitul programului, când mă ruga să închei, ca să poată şi el pleca acasă, pe la 6, 7 dimineaţa… Şi se mira, martor în fiecare noapte la râsetele mele şi la momentele când mi se ridica mierea din piept şi îmi inunda ochii, surâsul… Omul de la net ştia că sunt îndrăgostită. De asta mă şi ierta de fiecare dată şi mă mai îngăduia o oră, o oră jumătate peste momentul când toţi ceilalţi clienţi plecaseră şi ar fi putut şi el să închidă, ar fi putut şi el să doarmă.

“Mă nesfârşeşti, mă răscoleşti… Tu ai puterea să mă îmbeţi. Tu eşti focul care arde în mine. Pulsez. Mi-e sete de atingerile, săruturile, pătrunderile tale. „Te simt şi ameţesc şi îmi bat sub piele fluturi.”

De fiecare dată când vorbim rămâi vibrand prelung în mine. Şi ieri, şi azi şi în toate zilele care au fost şi vor fi. Sunt plină ochi de tine. Daca ţi-ai lipi urechea de pieptul meu ai auzi cum vuiesc toată. Îţi simt buzele, sărutarea, răsuflarea. Sufletul. Te simt acum şi mereu.

Sunt a ta. Deja mă patrunzi şi faci să se trezească în mine noi celule care te vor adânc, tot mai adânc. Şi mişcarea ta în mine scoate la iveală straturi de voluptate care se revarsă în tot corpul. Simţi?

La mulţi ani, sufletul sufletului meu. La mulţi ani, Elixi! Să fii aşa cum te-ai promis lui Dumnezeu. Să fii  înflorirea  pe care ai făgăduit-o. Laptele şi mierea să fii. Şi să te bucuri, să te bucuri, să te bucuri.

Iubitule, nemărginitul meu,  am citit acum un timp despre o sfântă cuprinsă de incendiul iubirii divine. În momentele de extaz îi ardea pielea,  febra adoraţiei era concreta, avea temperatura  41 de grade. Medicul care i-a făcut autopsia nu a putut să-i desfacă pieptul cu mâinile goale, şi-a înfăşurat palmele în cârpe ca să-i scoată inima. La zece ore de când plecase din lumea noastră, inima ei era fierbinte, ardea încă de iubire pentru Dumnezeu. Aş vrea să fim şi noi inima de foc şi îngerii să ne ridice până la buzele Lui, să ne bea, să-i desfătăm şi noi eternitatea. Vrei, iubitul meu de flăcări?

Vrei, Elixi din Soare, Elixi din stele?

M-am gândit că viziunea această fără măsură a fiinţei tale, a fiinţei mele, a iubirii care ne soarbe pe amândoi  ţi se poate părea uneori înfricoşătoare, ca şi cum suntem prea amestecaţi cu pământ şi slăbiciuni, prea şovăielnici şi prea omeneşti ca să devenim aşa vreodată.

Nu te teme, Elixi, nu te îndoi, adoratul meu, noi suntem doar o poartă. Aceste învelişuri, cu tot trecutul nostru, cu amintiri, cu erori, suferinţe şi orgolii mărunte sunt un prag pe care-l putem trece în orice moment. Şi nu o facem singuri.

Mi-e dor adânc de tine, mi-e dor la nesfârşit, mi-e dor. Te sărut cu săruturi vii, nesfârşit de aurii,

Dulcea  ta”

7 comentarii leave one →
  1. Mai 14, 2010 10:24 pm

    frumos. frumos. frumos.

  2. Mai 15, 2010 5:00 am

    …Inima ta…

  3. Mai 16, 2010 12:37 pm

    Daaa. Superb …

  4. Iulie 28, 2010 9:20 am

    stii e si ziua mea astazi … si imi place foarte mult ce i-ai scris … te admir :*

  5. Iulie 28, 2010 12:01 pm

    La mulţi ani, Daniela! Să-ţi fie vara împărătească şi iubirea la nesfârşire. Îţi mulţumesc pentru cuvintele calde.

  6. August 4, 2010 11:01 pm

    Dragostea te duce într-o lume frumoasă, atunci când este împărtăşită …

  7. celina permalink
    Septembrie 28, 2010 3:16 pm

    ..asta e cea mai proasta scriere a ta….

Lasă un răspuns

