Skip to content

Toate vieţile şi toate morţile

Martie 30, 2010

Palmele s-au întors cuminţi cu faţa spre cer. Sunetele cad uşor pe linia vieţii mele, fulgi de primăvară aurie.

Îmi lipesc mâna de pieptul unui înger. Palma îşi ascute auzul să prindă bătaia care străbate până departe, în cea din urmă clopotniţă a pământului.

Păstrez în mâini şoapta inimii lui. Puf  din văzduh. Îl pun în sân.

Să-mi poarte noroc toate vieţile şi toate morţile, toate cerurile şi toate porţile.

Foto: Itzhak Ben Arieh

21 comentarii leave one →
  1. Martie 30, 2010 1:12 pm

    Un fel de, dragostele mele toate :).

    • Martie 30, 2010 2:32 pm

      Eşti adorabil. Ca întotdeauna 🙂

  2. Martie 30, 2010 1:36 pm

    suna a poezie 🙂

    • Martie 30, 2010 2:33 pm

      Sună, da. Şi a călătorie îndelungă :):)

  3. Martie 30, 2010 8:31 pm

    Ce se ascunde, dragă FoarteDulceDeea în spatele acestor articole?
    De ce cochetezi tu cu acea călătorie? M-ai pus pe jar…

    • Aprilie 5, 2010 3:30 pm

      Nu se ascunde, Doinişoara scumpă. Se dezvăluie… mă gândesc la moarte, o trăiesc aşa cum mă gândesc şi trăiesc viaţa. Am nevoie să o înţeleg, să o simt în adevărul ei, nu în spaima pe care cultura în care m-am născut mi-o picură dintotdeauna în minte. E o călătorie fără de care nimic nu are cu adevărat rost în viaţa mea.

  4. Martie 30, 2010 9:33 pm

    Mai scrie. Îmi place. Revin.

  5. Martie 31, 2010 10:53 am

    intr-o saptamina a patimilor, aici, linga ingerul tau l-am simtit mai aproape astazi pe Nichita si nu intimplator, cred…;

    pastraza in sufletu-ti ingerul, iti va purta de grija si iti va aduce noroc

    • Aprilie 6, 2010 3:50 am

      Mulţumesc, buna, lina AnaMaria. Să-ţi fie şi ţie îngerii mereu păzitori.

      Cristos a înviat!

  6. Martie 31, 2010 5:32 pm

    …sint zile bune de cind nu ti-ai mai lasat ulciorul cu apa, la poarta sufletului meu… Astazi ma adap eu, putin din Apa-ti clara… Sper sa fi bine, sanatoasa si la fel… de Apa…

    • Aprilie 6, 2010 3:48 am

      Eeeeeei, Andrei, Andrei… Sunt ape nesfârşite pe care umblă corăbiile tale 🙂 Nu s-au sfârşit ele în căuşul palmei mele 🙂

      Să ai Paşte limpede, de suflet ostoitor. Cu adânc şi cu albastru, cu aur şi văzduh curgător… Toate sevele, toate grădinile să-ţi izbucnească în flori!

  7. Martie 31, 2010 11:15 pm

    Au fost zile in care „ochii” mi s-au deschis datorita tie.Multumesc.Ma intorc

  8. Aprilie 1, 2010 4:59 pm

    sopteste frumos, sopteste cu drag, sopteste cu dor, sopteste de zor, e soapta ce-o iubesti si soapta care doar pentru tine conteaza. 🙂 paste plin de liniste si de soapte draguta deea.

    • Aprilie 5, 2010 3:32 pm

      Mulţumesc, draga-mi Anaid, te îmbrăţişez cu soare şi cu stele logostele. Să ai şi tu Paşte binecuvântat!

  9. ora25 permalink
    Aprilie 1, 2010 11:10 pm

    faină imaginea. mai ales zgârietura lăsată de mână 🙂

    • Aprilie 6, 2010 3:54 am

      Cum eşti tu, Ora-fără-sfârşit… Cum ai văzut tu urma lăsată de emoţie, de căutare, de suflet în răscolire…

      Paşte în strălucire şi îmbujorare… cu visări şi plutiri la adâncimea cea mai înaltă a inimii tale!

  10. Aprilie 2, 2010 12:34 pm

    Urez mirificei Dulcedeea si cititorilor acestui superb blog al iubirii, cu aleasa admiratie, cele mai bune urari de fericire cu acest dumnezeiesc prilej, al Sarbatorilor Pascale !

  11. vasile_ no_ 5 permalink
    Aprilie 2, 2010 7:14 pm

    primavara anului 2009:in balcon isi fac cuib ,sub o masuta ,2 porumbei .Dupa perioada de clocit de florii ies 2 pui.Timpul trece,porumbeii invata sa zboare ,etc.In toata perioada trebuie grija maxima la pisici (ca am 2-motan+pisica).Luna iunie-isi iau zborul
    primavara anului 2010:se repeta scena-sub masuta 2 porumbei in martie depun 2 oua.Toate bune si frumoase pina sambata 13 martie cand ma duc in piata dupa cumparaturi si cand ma intorc:dezastru.Nevasta-mea a fost neatenta si pisicile au dat iama in oua ,amandoua fiind sparte,imprastiate prin camera ,cuibul distrus.In continuare ce credeti ca s-a intimplat?Porumbeii si-au refacut cuibul,au mai depus 2 oua si acum le clocesc.Ca masura de securitate am facut o usa (un fel de cusca) si cand ies pisicile in balcon usa e inchisa.O lectie de viata din partea unor animale mult inferioare omului(asa zice Darwin)
    Paste fericit!

    • Aprilie 6, 2010 3:44 am

      Impresionant, dragă Vasile… Paşte de miere, Paşte de soare şi copaci înfloriţi sufletului tău!

  12. Aprilie 3, 2010 10:25 pm

    La mulţi ani FoarteDulceDeea! Un Paşte luminos şi senin!

    • Aprilie 5, 2010 3:47 pm

      La mulţi ani de primăvară dumnezeiască, Doinişoara-Pâinişoara, să-ţi fie şi ţie Învierea deplină, duioasă, adânc mângâietoare 🙂

Lasă un răspuns

