Skip to content

Pentru că irepetabila Rhetta Marx…

Martie 18, 2010

… mă ceartă că postez rar, uite acum o melodie haioasă, haioasă, haioasă. O merită cu vârf şi îndesat. Să vedem ce mai comentezi acuş, Rhetta-Muştruluinetta…

(Auzi la ea… „postez rar”, hmmmm, hmmmm…)

12 comentarii leave one →
  1. Martie 18, 2010 4:51 pm

    Păi chiar e naşpa… Postezi rar.

    • Martie 18, 2010 4:55 pm

      Lasă, că postezi tu des 🙂

  2. Martie 18, 2010 4:59 pm

    …pesemne esti prinsa rau… in alte activitati… sau pur si simplu…

    • Martie 19, 2010 12:26 pm

      Pesemne da :):):)

  3. Martie 18, 2010 5:07 pm

    Răruţ, dar mai drăguţ:)

  4. Crash permalink
    Martie 18, 2010 5:44 pm

    la 3 zile e rezonabil. am si eu timp sa citesc si sa recitesc. altfel risc sa raman doar cu suprafata, fara profunzimi. oricum, uneori (de multe ori) imi trebuie traducere. dupa ce devin mai de-al casei, voi cere ajutor. sper sa mai am inca genunchii intregi 🙂

  5. Martie 19, 2010 12:54 am

    PS: Aş mai spune ceva, dar asta deja o şti … Sunt îndrăgostit de textele tale, asta în ciuda faptului că nu comentez prea des… Ca dovadă, mierea ajunge greu la urs sau invers, mai degrabă invers…:)

  6. Martie 19, 2010 12:13 pm

    da si cand ajunge [ursu la miere]…

    e desfrau, orgie cu miere.

  7. Martie 19, 2010 12:27 pm

    Aha… crezi că e o strategie de… voluptăţi? 🙂

  8. Martie 19, 2010 12:33 pm

    Păi şi n-am dreptate? Că uneori mă şi întreb dacă mai exişti, faci pauze, nu ai cinci postări pe zi, ca noi… Măcar dacă ai scrie urât n-ar fi bai, da’ aşa, arunci cu voluptate şi vorbe frumoase în popor şi fugi să te ascunzi. Ce-i drept, în ultimele zile te-ai dat pe brazdă, nimic de zis. Iar la provocarea din postarea de mai apoi o să răspund când apuc. Şi o să apuc, nici o grijă…

  9. Martie 19, 2010 1:09 pm

    „arunca cu voluptate’n popor” lol that was cool babo.

    • Martie 19, 2010 1:23 pm

      Vai, vai, vaaaaaaaaaaai… Nu fi obrazniiiiiiiiiic! 🙂

Lasă un răspuns

