Skip to content

Iubitului meu Dionisos

Martie 16, 2010

Frunze de viţă izbucnesc în flăcări. Respir tămâie şi parfum de chihlimbar. Sub degete frământ umede buze. Limba  străpunge boabele de struguri. Adânc le răscoleşti. Sunt gură răzvrătită şi te vreau. Te chem.

Ridic ciorchini în palme. Îi unesc. Miezul noptatec explodează.  Şi lunecuşul de răcoare  îmi linge pielea. Strâng în pumni seva focului, pământul tresare, strigătul ţâşneşte. Sângele meu arde ca vinul.

Mă rostogolesc în boabe. Nectaruri ce plesnesc sub răsuciri încetinite. Parcă s-ar frânge crenguţe pârguite, se-aude trosnet vătuit de lemn în vâlvâtaie. Muşc din ciorchini şi-mi umplu gura. Mă invadezi cu gust de flăcări. Zeul meu sălbatic! Beau vinul de sub limba ta şi pielea mea se-mbată. Şi atunci strig! Strig despicând temelia văzduhului şi trupul meu se sparge ca un val gigantic de ţărmul cerului. Şterge fără de urmă miliardele de stele.

Lumea e o boabă de strugure în podul palmei tale.

17 comentarii leave one →
  1. Martie 17, 2010 5:22 am

    Vezi?

    Şi să nu uităm: la struguri ar merge şi nişte brânză!

  2. Martie 17, 2010 5:35 am

    Neapărat. N-ar strica nişte Camembert, este? Poate musiu Ganea… 🙂

  3. Martie 17, 2010 5:45 am

    Parca te-ai fi deschis intr-o alta parte a lumii… Parca ar fi scris, rindurile de mai sus o alta fiinta care te cunoaste indeaproape… Mi-a facut placere sa citesc un alt soi de plamada scriitoriceasca… parca ai fost tu… si parca nu…
    Interesanta perceptie mi-ai lasat in cerul gurii…
    Parca ai scris tu…si parca nu…
    O zi frumoasa sa ai, Deea…

  4. Martie 17, 2010 5:46 am

    Mi-ar placea sa citesc si alte licori de-ale tale… scoase din pivnita adinc ingropata in sufletu-ti tinar…

  5. Martie 17, 2010 9:58 am

    Cu siguranţă mi-am îmbunătăţit ideile asupra calităţilor vinulu. O să mă gândesc mai mult când îl degust cu prietenul Dionisos:)

    • Martie 19, 2010 5:44 am

      Să bei dragoste cu pocalul, cu cerurile, cu veşniciile, Mariusi, dragule 🙂

  6. Crash permalink
    Martie 17, 2010 5:02 pm

    orgasm multiplu…

    • Martie 19, 2010 5:45 am

      Multiplu, multiplu, nu glumă :):)

  7. Martie 17, 2010 5:22 pm

    Ce gusturi franţuzite, Doamnă Rhetta! Să trăieşti!

    • Martie 19, 2010 5:42 am

      Hihihihihi, hihihihiiiiiiiiii… Rhetta este o boieroaică fără seamăn, aşa-i, Doinişoara dragă!

  8. Martie 17, 2010 5:27 pm

    Deea, cuvintele tale m-aruncă-n pâcla istoriei. Văd scena uciderii lui Burebista… Nu caut scuze ucigaşilor dar încep să înţeleg…

  9. Martie 17, 2010 6:31 pm

    Deea, reusesti sa ma surprinzi de fiecare data ,cu fiecare rand,cu fiecare cuvant. ma trec fiori de fiecare data cand te citesc,si-o fac zilnic hi hi hi,mi-e greu sa-mi gasesc cuvintele,si nu pot decat sa-ti spun „Traieste Dulce,traieste!”

  10. Martie 18, 2010 7:03 am

    Dionisos? Așadar, admiți că ești ceea ce am intuit eu că ești?

    • Martie 19, 2010 5:41 am

      Ahaaaaaaaaa… crezi că-s grecoaică? Sau doar o dionisiacă năvalnică? :):):)

      • Martie 19, 2010 7:51 am

        Nu, doar o menadă.

  11. alexandru permalink
    Martie 19, 2010 12:06 am

    En attendant. Pâna termin ceva. Muzele sun în cires si Bijou se uita la ele.

    • Martie 19, 2010 5:40 am

      Multumescu-ţi, Alexandros. Şi pentru răspunsul din hamac, şi pentru muzichie. Şi pentru poemele ce-au fost şi altele, ce vor să vie… 🙂

Lasă un răspuns

