Skip to content

Sunt nedumerită

Februarie 25, 2010

Postez ca Gheroghiţă în poieniţă al doilea text şi nu apare neam în Dashboard-ul general. E vreo problemă?

17 comentarii leave one →
  1. Februarie 25, 2010 5:22 pm

    ăsta, din câte văd eu, apare…

    • Februarie 27, 2010 1:41 pm

      Hihihihi, hihihihiiiiiiiii… ca un făcut!

  2. Februarie 25, 2010 7:46 pm

    Esti necajita?…De ce nu treci pe la mine sa bem o ceasca – doua de ceai negru cu lapte condensat?…

    • Februarie 27, 2010 1:51 pm

      Nu-s necăjită, aveam o nedumerire nedumerită din cale-afară :):). Ceai negru cu lapte şi miere, desigur. O bunătate. Viiiiin! E mai târzior decât ai făcut tu invitaţia, dar presupun că samovarul a păstrat ceaiul cald, aşa-i, Andriuşa?

  3. Februarie 26, 2010 9:33 am

    L-ai stricat :-o, ii ti-am zis sa umbli cu bagare de seama ca chestiile astea „e” sensibile.

    • Februarie 27, 2010 2:09 pm

      Of, of… nu l-am stricat, wordpress-ul e obraZnic :):) Şi mofturos. Şi nu vrea să ia în considerare unele titluri. Şi ca să te amuzi, uite ce trăznaie – am vrut o dată să postez o fotografie cu titlul Probably the most wet pussy in the world (era o pisică nostimă tare, plouată rău şi năucită de situaţie). N-a vrut, wordpress-ul să accepte titlul. Hihihihi, hihihihiiiii. Altădată n-a vrut nici cu „sex” să accepte un titlu (de fapt nu a afişat titlul respectiv în Dashboard-ul general, în pagină mi l-a acceptat). Iar nostimada face că în acea perioadă apăreau titluri cu tot felul de măscări în Dashboard… :):)

  4. Februarie 26, 2010 10:12 am

    hihi, poate n-ai dat publica si doar l-ai salvat ca ciorna? zic si eu…. nu mi s-a parut ca wordpress-ul sa aiba probleme zilele astea

    • Februarie 27, 2010 2:18 pm

      Nuuuuu… chiar am încercat cu mai multe variante de titluri postarea aceea şi pe niciuna nu o reţinea Dashboard-ul general. Habar n-am nici până în ziua de azi de ce se petrece asta. Şi nu e prima oară. Sper să fie ultima :):):).

      Tu ce mai faci, Lollita? 🙂

  5. Februarie 26, 2010 7:39 pm

    hey – nedumeririle’s sexy, la o gagik. keep it up 🙂

    • Februarie 27, 2010 2:15 pm

      Gaspadin Strelnikov, sunt perfect de acord cu tine. Şi îţi urmez sfatul. Ştii doar că nu-s feministă… :):)

  6. Februarie 26, 2010 11:03 pm

    Da ! E problemă ! Înduplecă tu cumva dashboardul acela nesuferit să lase cuvintele tale să vină spre noi.

    • Februarie 27, 2010 2:14 pm

      Acuş-acuş, Tibi. O să-l înduplec azi mai pe seară, când sper să am o picuşor de timp să scriu aici.

      Te îmbrăţişez şi să ştii că mai intru tiptil-tiptil pe blogul tău şi te citesc. Şi mă bucur. Şi mă bucur. Şi mă bucur.

  7. Februarie 27, 2010 1:18 am

    DulceDeea, ţi-am făcut cel mai frumos desen din lume. Cum unde? Pe bloguleţul meu.

    • Februarie 27, 2010 2:10 pm

      Mulţumeeeeeeeeeesc. Am fost şi am citi-văzut desescrisorica :):)

  8. Februarie 27, 2010 10:36 am

    Cine e Gheroghita?

    • Februarie 27, 2010 2:12 pm

      Ai pus punctul pe J, Paul. Hihihihi, hihihihiiiii… eram aşa de nedumerită, încât am botezat omul Gheroghiţă. Sună simpatic, în orice caz. Nu observasem.

  9. Februarie 27, 2010 2:29 pm

    Mai Gheorghita-n poenita, si eu te citesc pe tine mereu, si-mi pare rau ca nu postezi mai des, mai des! Vreau o scrisoare fierbinte catre Elixi, ce mai face Elixi, tot asa aprinse-ti sunt simturile dupa el?
    Cu sarutari, cu imbratisari,
    Printesina 🙂

Lasă un răspuns

