Skip to content

Ruşii, ah, ruşii…

Ianuarie 26, 2010

27 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 26, 2010 7:23 pm

    phehh! eram precis ca asa o sa faci.

  2. Ianuarie 26, 2010 9:15 pm

    Tocmai am adăugat-o la favorite.
    Mă unge pe suflet.

    • Ianuarie 27, 2010 5:59 am

      Mă bucur că îţi place. Şi mie îmi face inima să clipocească de miere 🙂

  3. Ianuarie 26, 2010 9:58 pm

    Superb, chiar se nimere cu atmosfera de Siberia. Merea o votcă, dar nu am decât vin fiert. Poţi să vii la mine pe blog, te aşteaptă o cană acolo:)

    • Ianuarie 27, 2010 5:57 am

      O să vin, Mariusiouxi, o să vin la un taifas. Azi e o zi mai smucită, grăbită, înfofolită cu tot felul de dead-line-uri. Şi trec doar în goana calului pe aici. Dar mai spre seară, noapte, sper să ajung la tine în blog.

      Îmbrăţişăm sufletul tău frumos.

  4. Ianuarie 27, 2010 1:11 am

    sorry

    Greşesc ?

    Alexadrina este originară din Chişinău.

    Cîntă superb în spaţiul acela al rus al expresiei artistice , dar este moldoveancă.

    Aici nu mai ştiu să spun dacă e moldoveancă de a noastră sau de a lor … 😦

    • Ianuarie 27, 2010 5:42 am

      Hihihihi, hihihiiiiiiiiii… Tibi, ştiu că Alexandrina este româncă din Basarabia. Am auzit-o cântând româneşte. Dar titlul cântecului de aici… şi genul de sonorităţi… :):):) Culmea e că mă chiar gândisem să fac o scurtă introducere clipului în care să spun despre Alexandrina şi a sa naţionalitate. Na! m-ai făcut să pomenesc de asta până la urmă :):)

      Şi e de-a noastră. S-a şi mutat în România :):)

      Mulţam fain frumos pentru clipul care urmează.

  5. Ianuarie 27, 2010 1:24 am

  6. Ianuarie 27, 2010 1:43 am

    De bucurie că ai pus clipul cu fata asta care cântă oribil, ţi-am dat cu un buzdugan în cap pe blogul meu. Şi te-am invitat la o leapşă.

    • Ianuarie 27, 2010 5:44 am

      Vaaaaaai, Rhettaaaaaaaaaa… de ce eşti aşa de necruţătoare cu fata? Şi cu buzduganuuuuul… Stai să mă dezmeticesc… sunt încă ameţită :):):)

  7. Creanga permalink
    Ianuarie 27, 2010 10:22 am

    Printre atata lume fina
    Ce gandeste si suspina
    Vin si eu neintrebat
    Cu un vers cam demodat
    Poate dulce, nici nu stiu
    Te-o gusta un Elixiu
    Dintii lui vor fi fierbinti
    Sange ascuns in rugaminti
    Vei suferi de placere
    Cand te-o tavali in miere
    Te va minti frumos
    Esti un inger aratos
    Eu nu mi-s talentat
    Nu stiu ce ti-a cuvantat
    Dar stiu ca de dimineata
    Te-ai cam schimbat la fata
    Cand biletul ai zarit
    Am plecat, dar te-am iubit
    Golul mare, ochii cată
    Otrava cea mai inceata
    In lecturi te adancesti
    Suferinte sa albesti
    Acum eu iti cer iertare
    C-am rimat fara culoare

    • Ianuarie 28, 2010 4:10 pm

      Mulţumesc, Creangă-de-aur… :):) Te ştiu cu versuri nostime, jucăuş-naive din pagina lui Tibi. Mulţumesc de ospeţie şi de ghiduşie 🙂

      • Creanga permalink
        Ianuarie 29, 2010 8:28 am

        Hiu, credeam ca ma urechesti
        Si ma trimiti la povesti
        De-unde aur?doar tinichea
        Jucaus sar pe saltea
        Naiv trebuie sa fii
        Pentru nostime poezii
        De_el inca nu se-arata
        Sa guste din dulce fata
        Va veni pe inserat
        Cand Andreea s-a culcat
        Vei tresari de-un muscat
        Nu-i Luceafar este el
        Un Andrei mai mititel
        Parul cret, mintea la fel
        Muschii lucesc de otel
        Ce atata poezie?
        Direct in butaforie
        Mai departe nu mai zic
        Blogul nu vreau sa il stric

  8. Ianuarie 27, 2010 6:14 pm

    Io, Ego Vodă, latin pletos, născut, nu făcut, şi degrabă vărsătoriu de sânge slavonesc, mă simt nervos când se colorează Parisul în stil rusesc. Tot e bine – au femei frumoase. Doar să nu-i văd la mine în ţară şi pe ei. Pe ele, da.

    • Ianuarie 28, 2010 4:14 pm

      Aşadar… domnul Voievod Pletosu… mai bine hai la Milcov cu grăbire să-l secăm dintr-o sorbire. Şi să dăm mână cu mânăăăăăăăă… pentru Rusia Română (păi, ce? numai ei pe noi? şi noi îi putem năvăli pe ei, eeeeeeeeei!)

      Nu m-am dumirit însă… de unde şi până unde s-a gândit Măria Ta Ego Latinu la Parij?
      Că ar invada rusul frenetic frumosul oraş în cauză… ai informaţii care-mi scapă mie?

      Da…. femei bubuitor de frumoase. Daaaaaaaa… să vină, să ceară azil erotic în România, să se bucure bărbaţiiiiiiiiii!

      • Ianuarie 28, 2010 4:28 pm

        Să mă prezint: sunt patronul unui azil de intelectuali finescu, dar DulceDeea m-a convins – de mâine schimb paravanul. Îl fac aşa: “Azil erotic pentru minunaţii ele-ruseşti sătule de bărbaţi vodkoslavnici şi recunoscătoare faţă de primitorul latin pletos”

  9. Ianuarie 27, 2010 10:56 pm

    Ruşii, ah ruşii! Ne-au ciordit ceasul, ne-au furat bocancii, ne-au halit tezaurul! Basarabia au luat-o bonus! Iart-o pe Rhetta, că se răzbună pe fată!
    Românca noastră cântă mişto! Da’ nu rezonează cu distinsa doamnă Marx fiindcă … nu-i chitaristă!

    • Ianuarie 27, 2010 11:00 pm

      Hihihihihi, hihihihiiiii… Eşti adorabilă! M-aş buna şi buna şi răs-buna şi eu pe un rus adevărat, nebăutoriu însă… ceea ce pare să fie o contradicţie în termeni, a pomenit cineva un rus intens, nebun de imaginaţie şi strălucitor în toate cele care să nici nu bea? da? aş face un reportaj, măcar, despre el… intră la categoria ozn-uri şi alte fenomene paranormale :):):)

      • Ianuarie 29, 2010 1:30 am

        Rus adevărat, nebăutoriu? Câtă imaginaţie zburdalnică poţi avea! Pune de-un SF!

  10. Ianuarie 28, 2010 1:51 am

    Servus…
    O, da!… Un pîlc de stepă zace şi-n mine… Uneori răsare, ca din senin… nu ştiu de ce…
    Deea… mai din urmă cu vreo două zile am un semn pentru tine… la mine. Dintr-un joc… 😉
    Toate cele bune, în toate!

    • Ianuarie 28, 2010 4:09 pm

      Eheeeei, Flavius… mesteceni tremurători-argintii şi în sufletul meu. Cine ştie când am trăit prin Rusia mamă, cine ştie cât am iubit-o şi atunci… Acum doar dacă aud câteva cuvinte în rusă mi se înmoaie genunchii, mă podideşte o emoţie din aceea, de îndrăgostită care aude pe neaşteptate vocea iubitului din camera alăturată.

      Mă duc să văd ce năzbâtie de surpriză ai pregătit. Şi mulţumeşc frumoş, mulţumeşc anticipat :):)

  11. marina permalink
    Ianuarie 28, 2010 2:17 am


    nici ea nu e rusoaica,dar rusa ei e si mai dulce:)

    • Ianuarie 28, 2010 3:45 pm

      Multumesc, Marina, pentru Alina :):)

  12. Ianuarie 28, 2010 2:50 pm

    Pot sa transform fata asta in acordeon si s-o iau in brate?

    • Ianuarie 28, 2010 3:46 pm

      Sigur că da, eu una sunt de acord… eon. Să vedem ce zice şi ea, Paul-cel-drag :):)

  13. Ianuarie 29, 2010 1:24 am

    Azil erotic, Deea? L-au compromis româncele În Turcia şi Spania. Muuuult după rusoaice.
    În România? Rusoaicele se respectă! Tu nu ştii ce oligarhi miliardari au ele la Moscova? Au alte standarde!

  14. Ianuarie 29, 2010 4:02 am

    By the way… Cine e „ELIXI”. Nu de alta, dar poate intru la belele datorita asemanarii de nume – ajung omorat de nevasta la stirile de la ora 17 (cinci, cum zic ei, relativ paradoxal, pentru ca la ora 5AM ceva anume are 17, iar la 17 PM, aia, are 5…)

Lasă un răspuns

