Skip to content

Ameţitoarele ape

Ianuarie 16, 2010

14 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 16, 2010 4:32 pm

    Ai sufletul harcea-parcea, draga mea prietena… Nu ai avut grija de el… Nu l-ai invelit, nu l-a ocrotit… Nu l-ai invatat ce inseamna ploaia… Chiar daca esti balanta, apa te-a infrint… ma doare sa te simt asa… Stiu ca nu-ti pot oferi nimic. Stiu ca te-ai frint al naibii de dureros, al naibii de complet… La 35 de ani???… la doar 35 de ani… pentru mine, esti cel putin o revelatie… dintre cele mai kafkiene… Am trait de pomana pina acum… Nu am invatat nimic de la viata… Nu-mi ramine decit sa ma rog pentru Sufletul tau… si pentru Ploaia din tine…

  2. Ianuarie 16, 2010 4:44 pm

    Nu am sufletul harcea-parcea :):) Şi nu sunt Balanţă :):)

    Nu m-am frânt complet. Nu sunt depresivă şi nu cred că voi fi vreodată. Râd în fiecare zi de câte ori îmi vine un gând simpatic, văd ceva nostim, citesc, vorbesc cu cineva, mă joc nebuneşte cu pisica Xiuşa-Motănuşa…

    Citeşte-mă atent, Andrei. Am extreme de simţire, adică, vorba lui Edith Piaf, mă bucur şi mă întristez de zece ori mai intens decât alţi oameni, dar nu am temperamentul melancolic. Dimpotrivă, sunt nărăvaşă, dudui de energie şi râsul meu sperie porumbeii.

  3. Ianuarie 16, 2010 4:48 pm

    Voi scrie ceva despre aceasta imposibila povara, pe care te-ai hotarit s-o duci, pentru ca asa ai hotarit Tu… Iarta-ma si mai ales; Sterge-ma!… Eu, despre Ploile mele nu pot sa vorbesc… oricit as fi dorit…

  4. Ianuarie 16, 2010 5:01 pm

    Nu te contrazic. Nu am dreptul asta. Eu nu te citesc!… Eu te traiesc!… Te-ai nascut in ultimile doua zile de Fecioara… Ai dreptate. Nu-ti pot spune decit atit: lovindu-te ii lovesti pe cei care te iubesc… Si asta doare!…

  5. Ianuarie 16, 2010 5:05 pm

    Pe mine nu ma poti pacali… scumpa sora!….

  6. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 16, 2010 7:38 pm

    Sufletul e o mare taina
    O nevazuta haina
    Ce uneori viseaza
    Alteori e treaza.
    Nevazuta taina
    Sufletul e o haina
    Ce uneori e treaza
    Alteori viseaza.

    Dragostea e o haina
    Uneori chiar taina.
    Totdeauna ea viseaza
    Niciodata nu e treaza.
    O picatura de iubire
    Cucereste orice fire
    Dintr-un strop de iubire
    Poti cladi un imperiu de fericire.
    (PS-clipul e f bun-imagine +sunet in simbioza)

  7. Ianuarie 16, 2010 10:42 pm

    servus…
    eu as alege mai curind…

    o seară frumoasa

    • Ianuarie 16, 2010 11:13 pm

      Flavius drag, mulţumesc pentru dar. Enya este o împărăteasă a văzduhului. Şi muzica ei păstrează lumina şi transparenţa împărăţiei de unde vine. Îţi mulţumesc din inimă.

  8. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 17, 2010 10:09 am

    de ce schimbi sectiunea -from…..? si nu e prima data .Initial scria altceva.

    • Ianuarie 17, 2010 10:35 am

      Aaaa, de ce schimb categoria la care includ o postare? Pentru că în felul ăsta apare din nou în Dashboardul general, unde se văd ultimele postări în wordpress. Şi poate fi văzută şi citită de oamenii care află de titlul respectivei postări.

      Dacă reactualizez postarea schimbând ceva in interiorul textului sau chiar şi titlul, dar nu ii schimb categoria atunci apare in blog cu modificările respective, dar nu este vizibilă şi în Dashboardul general.

  9. Ianuarie 17, 2010 9:53 pm

    asta e gloomy sunday.

  10. Ianuarie 18, 2010 12:09 am

    Seara bună DulceDeea !

    Eu nu cred că sufletul poate fi harcea-parcea-lizat.
    Oricum, nu al tău. Melancolia nu înseamnă tristeţe întotdeauna.
    De multe ori, tristeţea este elanul către un orizont şi către o idee fastă.

    Trec de multe ori pe aici, indiferent dacă las o urmă a trecerii mele sau nu, pentru că aici îmi încarc bateriile speranţei în gîndire luminoasă şi în cuget frumos.

    Şi mai ales aici, îmi reîncarc ideea de iubire pură, nevinovată, deşi pătimaşa. Concept definitoriu al oricărui Om, care chiar crede că este, om.
    Om cu o mare, om cu o mic, numai Dumnezeu ştie. Ştia şi Preda, că el a spus formidabil, că dacă …

    • Ianuarie 18, 2010 4:08 am

      Uuuuf… s-a şters restul comentariului, Tibi. Sper să revii, să-l completezi. Abia aştept să aflu ce a spus Preda 🙂

      Şi mulţumesc pentru vorbele calde. Pentru felul cum mă transfigurezi. Şi nu, nu-mi iau nasul la purtare, ştiu că e o alegere să vezi partea luminoasă a fiinţei mele. Ştiu că partea cealaltă există şi e năbădăioasă rău… :):)

      • Ianuarie 18, 2010 8:48 am

        … Dulce nu e, nici Deea nu e. 🙂

Lasă un răspuns

