Skip to content

A făcut să-mi vibreze colul ca un clopot tibetan

Ianuarie 14, 2010

Quantcast

“Aşteptându-l pe Elixi am luat un marker negru şi unul roşu. Mi-am desenat două inimi pe sâni. Sânii mei sunt imenşi. Cât toată ţara. Sau măcar cât  Scilla şi Caribda. Îl aştept pe Elixi între Scilla şi Caribda.”

Ce scriam eu într-o zi fericită, împlinită. Ziua în care el a făcut să-mi vibreze colul ca un clopot tibetan. Ah, Elixi, Elixi…


18 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 14, 2010 8:23 pm

    DulceDeea

    Chiar nu ştiu ce-ar fi de comentat. Mă retrag tip-til …

  2. Ianuarie 14, 2010 10:39 pm

    Transcriu prima reactie, chiar daca este isteric de prozaica: cum ai putut sa te mazgalesti cu markerul!?
    Lauda ta despre sanii tai cei mari mi-a taiat respiratia! Mi te-am inchipuit cu alura de zeita.
    Din nou prozaic, ca din manualele de sex: stii prea bine ce este orgasmul, daca ai ajuns la imaginea clopotului!

  3. Ianuarie 14, 2010 11:18 pm

    Vă informez cu respect că aveţi o leapşă la mine pe blog. O seară minunată!

  4. Ianuarie 15, 2010 2:08 am

    pentru mine, n-ai pe cineva care sa se picteze?

    • Ianuarie 15, 2010 7:16 am

      Oh, Papillon… Dacă aş fi Dumnezeu pentru o zi cu dragă inimă, cu dragă inimă aş face să te întâlneşti cu iubita ideală ţie în momentul ideal vouă… :):)

  5. Ianuarie 15, 2010 9:24 am

    faza cu markerul e …..jenanta……in rest tu sa fii sanatoasa…tu si sanii tai mari..

    • Ianuarie 15, 2010 9:50 am

      Faza cu markerul e un joc. Mă jucam.

      Mulţumesc de urare. 🙂

  6. blue2403 permalink
    Ianuarie 18, 2010 8:38 pm

    Cum Dumnezeu să spun ce aş vrea ca să nu fiu mitocan?
    Îmi pare descrierea senzaţională a unei zile în care ai avut parte de o smotoceală pe care n-o vei uita nici în mormânt…
    Ştii ce mi-a plăcut teribil în afară de imaginea pe care îmi pare a o vedea?
    Ai fost extrem de sintetică.
    E un text catre trebuie citit de mai multe ori. Mai întâi observi … smotoceala, apoi vezi că e doar o amintire, apoi apari tu, privind fix marker-ul şi la sfârşit, vezi continuarea: mâna care se întinde să ia marker-ul.
    Felicitări, superb…

    • Ianuarie 20, 2010 4:26 am

      Mulţumesc, Blue. Felul cum ai comentat te salvează de la ceea ce te-ai temut că ai putea să pari :):)

      Iar felul cum ţi-ai imaginat secvenţa descrisă de mine e foarte cinematografic. Bravo!

      • blue2403 permalink
        Ianuarie 24, 2010 10:40 pm

        Eu ştiu că majoritatea bărbaţilor când citesc un text, „văd filmul”… femeile îl simt … e diferenţa esenţială în ceea ce priveşte funcţionarea minţilor noastre-am citit şi eu asta, dar nu mai ştiu pe unde …
        Poate de aceea bărbaţii şi femeile ori se iubesc ori se detestă, în cazuri extreme, atât iubirea cât şi ura sunt primul pas al drumului către cimitir …
        :::::::::::::::::::
        Nici măcar eu nu sunt atât de rău pe cât par uneori… de obicei mă joc; mă amuz când văd reacţia celorlalţi… 😀

  7. Adi permalink
    Ianuarie 19, 2010 2:58 pm

    sunt si eu tare curios inimile le-ai desenat cu sfarcurile sanilor tai in interiorul lor, chiar in mijloc sau intr-o parte? e posibil sa-ti fii descoperit o latura artistica prin aceste reactii 🙂

    • blue2403 permalink
      Ianuarie 19, 2010 4:19 pm

      Te-a cam băga la fantezii din câte văd eu DulceDeea …. 😀
      P.S. Unii oameni se nasc artişti.

    • Ianuarie 20, 2010 4:27 am

      Eheheeeee, Adi… Dacă dau detalii de acest soi mă pomenesc poate cu portretul robot al sânilor mei şi voi fi dată în urmărire generală în toate fantasmele :):)

      • blue2403 permalink
        Ianuarie 24, 2010 10:43 pm

        Absolut… în cazuri de-astea poţi deveni pericol public. Ori ţi se ridică statuie, ori te împuşcă… ori şi şi …
        (E un „film” delicios… 😉 )

      • Ianuarie 24, 2010 10:48 pm

        Ha, ha, ha, hahahahahaaaaa… ai perfecta dreptate. Inamicul public numarul unu. Tu iti dai seama, statuia unor sani… in centrul orasului. Delicios film. Mai putin impuscatura letala. 🙂

      • blue2403 permalink
        Ianuarie 24, 2010 11:20 pm

        Eu am avut imaginea incă de dinainte de a scrie…
        Ştii unde ? Uite aici, pe soclu, în locul lupoaicei:

        Ştii unde e?

  8. Ianuarie 25, 2010 2:18 am

    cred ca ai face cariera pe site-ul „fantezii erotice” …

  9. Februarie 23, 2011 3:45 pm

    La fel de impresionant ca intodeauna. Felicitari, scrii dumnezeieste. Elixi e un norocos.

Lasă un răspuns

