Skip to content

Dumnezeieşte de frumos… Lady and Bird – Blue skies

Ianuarie 13, 2010

Foto: Joyce Tenneson

13 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 13, 2010 8:11 am

    O zi frumoasa, Deea. Cu soare in toate 🙂

    • Ianuarie 14, 2010 2:57 am

      Mulţumeeeeeeeesc, Flavius. E splendid cântecul. Îl auzisem mai demult, dar nu ştiam cum se cheamă şi nu-l mai găseam. Mi-ai făcut o mare bucurie postându-l aici.

      Să-ţi fie şi ţie soare, fluturaşi, ghiocei şi toporaşi! 🙂

  2. Ianuarie 13, 2010 9:01 am

    Frumoasă melodie, aşijderea imagini:)

  3. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 13, 2010 5:47 pm

    Lady and Bird ….click.click……Carmen-Bizet-A Gheorghiu-Habanera(L’amour est un oiseaux rebelle).Alt registru,alta zeita.

    • Ianuarie 14, 2010 3:01 am

      Divină, într-adevăr, Înmiresmatule.

  4. Ianuarie 14, 2010 9:02 am

    🙂

  5. Ianuarie 14, 2010 3:44 pm

    yup misto poze. sunt cover art la album, sau ce se’ntampla cu ele?

    • Ianuarie 14, 2010 3:53 pm

      Nuuuu… le-am alăturat melodiei pentru că am simţit că i se potrivesc. Am o colectie întreagă de fotografii de genul acesta, celeste. Doar că pe vremea când hălăduiam după ele pe net şi le stocam în pc-ul meu nu mă gândeam că le voi posta vreodată pe un blog. De aceea nu le ştiu autorul multora dintre ele.

      A, şi pentru că tot veni vorba… în pagina ta nu se poate comenta deloc :):), lucru pe care probabil îl ştiai :):)

  6. Ianuarie 14, 2010 4:27 pm

    yup, eram slightly aware ca nu se poate comenta pe pagina mea 🙂

    poza 2 e chiar interesanta, well done.

    • Ianuarie 14, 2010 4:39 pm

      Da, Joyce Tenneson are o tehnică aparte şi obţine lumina aceasta… imaginează-ţi, cu polaroidul!

      Am mai multe de ale ei, o să postez în pagină, dar vreau să găsesc un text care să se potrivească sau să am eu inspiraţie pentru vorbe de însoţire.

      A, ce surpriză! Nu putem comenta în pagina ta? 🙂

  7. Ianuarie 14, 2010 4:53 pm

    vad ca se poarta chestiile astea, scoaterea unor efecte foto interesante din tehnici relativ simple: de ex e moda holga – sculele alea ieftine chinezesti [sau ce dracu erau] din plastic de acu cateva decenii, care sunt so artsy right now. anyway.

  8. Ianuarie 14, 2010 4:54 pm

    ps: no, u cant 🙂

    • Ianuarie 14, 2010 6:52 pm

      Eeeeeeeh… misterul incită. La fel de mult ca erosul. Ştii tu ce ştii! 🙂

Lasă un răspuns

