Skip to content

„Tu eşti iubita mea nebună rău”

Ianuarie 12, 2010

Tot atunci, în zile de mare fierbinte. Şi depărtare.

deea: cuvintele mele sunt de indragostita

elixi: ale mele nu?

deea: da

elixi: mi-ai smuls scrisoarea aceea din inima, din rarunchi, spontan

deea: daaaaaaaaaa

elixi: mi-a luat incredibil de putin timp sa o scriu

deea: iubitule

elixi: a curs

elixi: da

deea: nu mai fi banuitor

deea: nu sunt o ispita

deea: sunt o indragostita

deea: si vin cu toata fiinta mea spre tine

deea: temerile tale nu sunt adevarate

deea: nu sunt intemeiate

deea: ajuta-ma si tu

deea: ajuta-ne si tu sa fim aproape

deea: eu vin sa te bucur

deea: nu sa te prabusesc

deea: vin sa inflorim, nu sa facem rele

deea: vreau sa-ti vad ochii frumosi

elixi: mi-e dor de tine

elixi: dor deja e putin

deea: e putin, daaaaaaaaaaa

deea: tot sete e cuvantul care imi vine

elixi: nu te-as lasa sa mai iesi din casa

elixi: doar ar fi cand te duci sa faci pipi

deea: pai da

deea: ca in asta nu ne amestecam

deea: dreptul la … libera circulatie

deea: dragostea mea

deea: elixi

deea: iubitul meu, povesteste-mi… scrie… asa cum ai scris povestea liftului

deea: eu te vreau pe tine sa stii

deea: te vreau sa fii in mine

deea: deplin

elixi: o sa poti adormi si peste mine?

deea: daaaaaaaaaaaaaaaa

deea: ma vrei asa?

elixi: da

deea: stii la ce ma gandesc in fiecare seara cand ma culc?

deea: ma gandesc la cuvintele pe care le-ai spus

deea: si simt

deea: ca adormi cu limba in gura mea

elixi: si sa respiram doar pe nasuci, ca limbile dorm una in alta

elixi: uf….

deea: azi dimineata m-am trezit din somn spunandu-ti numele… cu voce tare…

elixi: gand la gand

deea: iti jur

deea: m-am trezit spunandu-ti numele

deea: atunci mi-a fost clar ca sunt indragostita lulea de tine

deea: daca mi-ai cotropit si somnul

elixi: luleaua mea lalea

deea: daca tu poti sa mai banuiesti asta ca pe simpla nebunie virtuala…

deea: luleaua mea laleaaaaaaaaaa

elixi: sunt suspicios si prudent

elixi: iarta-ma

deea: nuuuuuu, tu esti iubitul meu

deea: tu esti nebunul meu indragostit

elixi: si tu iubita mea

deea: tu nu esti zgarcit cu sufletul

deea: tu esti liber si adanc

elixi: nebuna rau

deea: si nebun bine

deea: si inflacarat

deea: irezistibil de inflacarat

deea: asa cum ma topesti pe mine

elixi: o sa ramai cat o papusaica

deea: ooooooooooh

elixi: papusica

deea: o sa ma faci mititica-mititica?

elixi: da

deea: si o sa ma tii sub limba?

elixi: da

deea: ce bineeeeeeeeeeeeeeeee!

deea: si eu o sa te tin pe tine

deea: inauntru

deea: mereu

deea: mereu

deea: mereu

elixi: te iubesc

elixi: te iubesc

elixi: te iubesc

elixi: te iubesc

elixi: te iubesc

elixi: te iubesc

deea: sufletul meu

deea: dragostea mea

deea: nu te teme

deea: te rog

elixi: nu ma tem

deea: si nu tese ganduri rele despre intalnirea noastra

deea: o sa fie mai frumos decat ne poate duce imaginatia pe noi doi la un loc

deea: te rog sa tesi luminos

deea: sa vezi toate splendorile

deea: si toata fericirea

elixi: ce simti tu acum, iubita mea?

deea: simt ca esti in mine

deea: si ma faci uriasa

deea: cat Calea Lactee

elixi: sunt Zeus

deea: esti

deea: si eu sunt cerul tau

deea: unde te desfasori la infinit

elixi: Hera

deea: vrei?

deea: da

elixi: vreau

deea: dar n-am sa fiu geloasa cu tine

deea: am sa fiu doar mareata

deea: nesfarsita

elixi: sa ma ratacesc in fierbinteala ta

deea: ca sa ma potrivesc cu tine

deea: daaaaaaaaa

deea: te vreau in fierbinteala mea

deea: ma lesini cand spui asta

deea: fierbinteala!

deea: si te gandesti la fierbintele meu

deea: adancul meu

deea: Zeus

deea: al meu

elixi: locul meu natural

deea: daaaaaaaaaa

deea: eu stiu ca o sa fim potriviti

deea: din toate punctele de vedere

deea: si stii de ce cred asta?

deea: pentru ca stiu ca

elixi: ascult

deea: Dumnezeu e bun si n-ar face unora care se iubesc si se potrivesc sufleteste asa cum ne potrivim noi

deea: n-ar face o farsa asa de cruda

deea: sa nu se potriveasca si fizic

deea: eu cred ca  ne-a dat tot ca sa fim fericiti

deea: si impliniti

elixi: incaltea, nu-s de lepadat…

deea: pai sa nu mai zici traznai, ca ma sperii

deea: vorbesti de parca ar fi nu stiu ce probleme

elixi: nu sunt, dar te-am iscodit un pic

elixi: m-ai speriat cu fantezia cu negrul, atata tot

deea: oh

deea: eu care mizam pe inteligenta ta

deea: am scris o povestioara, nu m-am descris pe mine

deea: si nici macar nu e asta fantasma mea preferata

deea: mi-ai prefigurat deja fantasmele mele preferate

deea: sa fim unul in altul

elixi: nu pune barbatul la capitolul asta cand e vorba de sex

elixi: nu mai are cap

deea: nu vreau nici un african, eu te vreau pe tine

elixi: ma ai

deea: pe tine te vreau

elixi: ma ai

elixi: ma ai

elixi: ma ai

deea: te vreau cu tot sufletul

deea: te iubesc, elixiouxi

elixi: somn usor, dragostea mea

deea: trebuie sa ies, a venit sa-mi spuna

elixi: ieri m-am gelozit

deea: de ce?

deea: nu eram online, nu inteleg cum am aparut online

elixi: uitasem mess deschis, dar neactualizat

deea: am vazut mesajul pe care mi l-ai lasat

deea: iubitule, eu nu fac jocuri

deea: crede-ma, nu e stilul meu

deea: deloc

elixi: si te vedeam online, ore bune dupa ce plecasei…

deea: uneori am pierdut enorm

deea: ca nu stiu sa le fac, dar nici nu doresc sa le fac

elixi: dar m-am prins in 5 min

deea: eu nu o sa te perpelesc in nici un fel

deea: eu o sa te iubesc

deea: si o sa fiu sincera

deea: sa nu te temi

elixi: te iubesc

deea: te sarut iar si iar si iar si iar si iar si iar

deea: cand vorbim?

elixi: sa-i anunti pe toti

deea: poate luni dimineata…? la telefon, pe mess?

deea: daaaaaaaaaaaaaaa

deea: deja stiu cativa

deea: ca nu m-am putut abtine

elixi: scrie Elixi pe tricou

deea: eram prea ferictia

deea: iubite

deea: vorbim luni pana in 15? sa vin aici?

elixi: da

elixi: maine noapte, nu?

deea: daca intervine ceva te sun, sa te anunt

deea: vrei si maine noapteeeeeeeeeee?

deea: ti-e dor de mine?

elixi: da

elixi: da

elixi: da

deea: si mieeeeeeeeeeeeeee

elixi: da

elixi: da

elixi: da

elixi: nu pot fara tine

deea: maine seara e spectacol si nu stiu exact cand se termina

deea: daca pot ajunge pana pe la 1, 2 vin

deea: e bine?

elixi: aproximeaza

deea: fac tot posibilul sa vin

elixi: ok

deea: sper sa fie intre 1 si 2

deea: dar poate si mai tarziu

elixi: mai sigur e dupa 2

deea: cum a fost azi

deea: atunci dupa 2

deea: elixi, tot sufletul meu te vrea

deea: si are dorul-sete de tine

elixi: ai marker la hotel?

deea: o sa caut

deea: ce sa scriu?

deea: si unde?

elixi: deseneaza o inima rosie in jurul sanului stang

deea: in jurul?

elixi: si scrie Elixi

deea: e prea mare sanul ca sa pot desena in jurul

elixi: si dormi cu ea pana dimineata

deea: o sa desenez pe san

deea: asa o sa fac

deea: ma topesti, iubitule

deea: esti la fel de nebun ca mine

elixi: si…

deea: asta ma uluieste

deea: siiiiiiii?

elixi: hihi

deea: si?

deea: acolo?

deea: tot elixi?

deea: pe cuibush?

deea: pe fierbintzush?

elixi: mai scrie Elixi o data sub o sageata care pleaca de la buric in jos

deea: exact

elixi: sa nu scapi marker-ul acolo, ca e toxic…

deea: nuuuu…

deea: nastrusnicule

deea: obraznicule

elixi: hihi

deea: atotstiutorule

deea: iubit, mai scrie

deea: te rog

deea: te rog

deea: te rog

elixi: scumpa  mea

deea: scrie-te, e superba scrisorica din lift

deea: scrie cand poti

elixi: sunt si eu somnorici

deea: dar fa cumva sa poti cat mai des

elixi: aha!

deea: avem nevoie ca de aer de scrisul tau

elixi: ti-a placut?

deea: foarte

elixi: credeam ca nu

deea: ba daaaaaaaaaaa

deea: dar n-am apucat sa-ti spun

deea: iti scriu si iti spun pe indelete

elixi: daaaaaaa

deea: acum am copiat-o si o voi citi din nou si din nou ca si pe cealalalta

deea: sunt un cititor pasionat al tau

deea: sunt indragostita de felul cum scrii

deea: si de tine

deea: si de tine

deea: iubitule

deea: te sarut, plec acushica

deea: au venit iar

elixi: esti spaima lor, cred…

deea: cam da

deea: te saruuuuuuuuuuuuut

elixi: hihii

deea: sa ma astepti

deea: dragostea mea

elixi: da

elixi: iubirea mea

deea: iubitul meu

deea: te saruuuuuuuuuuuuuut

deea: ies ca iar mor

elixi: motanica mea

deea: daca nu ies nu mai pot iesi deloc

deea: ai lipici

deea: paaaaaaaaaaaaaaaaa

elixi: te iubesc

18 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 12, 2010 10:59 am

    aaaaaaa…..what?

  2. Ianuarie 12, 2010 11:36 am

    Stai sa inteleg ceva.
    Deci elixi este un iubit de pe net cu care nu te-ai intalinit face-to-face niciodata? Nici macar nu ai vazut o poza sau ceva, si de care te-ai indragostit iremediabil si irevocabil?
    Caruia tu ii scrii cu pasiune mare si el raspunde, cel putin acum. Candva a scris el cu pasiune deduc eu din conversatie.

    Am inteles bine?

  3. Ianuarie 12, 2010 12:02 pm

    Nuuuuuuuu… ai înţeles doar o parte bine 🙂 Elixi este un iubit de care m-am îndrăgostit vorbind pe net. Şi apoi ne-am văzut. Şi m-am îndrăgostit şi mai tare. Şi am continuat să vorbim şi să ne scriem şi să ne scriem şi să vorbim şi să vorbim. Şi să ne vedem. Şi să facem dragoste. Uf!

    Cândva a scris el cu pasiune, da. Cu o pasiune care m-a urcat pe toate rugurile. Şi mi-a zis într-o lună cuvinte de dragoste pe care alţii nu mi le-au zis într-un an. Adică multe, multeeeeeee… şi cu savoare şi cu imaginaţie şi cu ceva care mă leşină pe mine, că eu leşin din cuvinte, pentru mine cuvintele sunt vii, palpită şi respiră.

    Şi după aceea s-a răsucit pe călcâie. Adică de fapt niciodată nu ar fi fost îndrăgostit şi ar fi vrut doar să mă seducă. Şi totuşi am continuat să vorbim şi să vorbim şi să ne scriem, să ne scriem şi să facem dragosteeeeee… Şi avea izbucniri de emoţie în care îşi aducea aminte că de fapt mă iubeşte. Şi spunea „Acum, la ora 11, 59 te iubesc. Dar uiţi, da?” Şi iar ne sărutam ca nebunii şi făceam dragosteeeeee…

    Complicat… Cred că va trebuie să scriu nişte pagini în care să spun povestea aşa, mai la rece un picuţ, ca să fie mai limpede. O să fac asta zilele următoare. Dar îmi e foarte greu, mi-e greu tare. Pentru că eu însămi nu înţeleg ce s-a petrecut cu noi şi ce se petrece în continuare. Pentru că şi Elixi pare să facă tot ce îi stă în puteri să lase un echivoc înnebunitor peste toate. Sau mai exact se poartă atât de contradictoriu încât simt totul pe nisipuri mişcătoare.

  4. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 12, 2010 1:10 pm

    A inceput sa imi placa si mie de Elixi asta.Si stii de ce ? E neutru din pdv chimic.

    • Ianuarie 12, 2010 2:45 pm

      Aha… Şi eu cum sunt din punct de vedere chimic, Vasilius?

      • vasile_ no_ 5 permalink
        Ianuarie 12, 2010 4:51 pm

        N-am avut norocul,dar presupun ca esti ca numele tau:Dulce.

  5. Ianuarie 12, 2010 1:22 pm

    Acum pricep, deci partea cu vazutul am inteles-o gresit dar restul ce nu mi-am permis sa presupun in scris am inteles intocmai.
    Cred ca pot sa spun ca il cunosc pe acest elixis ca tipologie, nu e chiar asa de complicat am inteles detaliile importante ;).
    Pot sa iti dau si lamuririle din partea cealalta a baricadei :)).

  6. Ianuarie 12, 2010 2:50 pm

    Da, vreau lămuriri din partea celalată a baricadei. Cred că trebuie să mai ai nişte date, însă. Sau, mai exact, sper că nişte detalii pe care nu le ştii, pentru că nu ai citit probabil postările care povestesc despre ele, să îndulcească a ta concluzie…

    Uite, citeşte până una alta postarea Evenimentul secolului: Mi-a scris Elixi… O să vezi chiar cuvintele lui.

    Dar mai sunt postări şi mai sunt şi mici, mijlocii scrisori de la el pe care nu le-am postat încă şi dialoguri care au, cred, multă consistenţă psihologică…

  7. Ianuarie 12, 2010 3:22 pm

    Born he was thawless. Danger, thee name is woman. And, of course, ‘Nevermind’.

  8. anaid permalink
    Ianuarie 12, 2010 4:54 pm

    Deea , Elixi al tau creeaza controverse, femeile te invidiaza pentru ca l-ai descoperit, sau mai mult decat atat, te-a descoperit 🙂 ,iar barbatii bag seama ca s-ar duela sa-l inlature ,sa intre in inima ta!Fenomenal!
    p.s. cand te saturi da-i adresa mea ! 🙂

    • Ianuarie 15, 2010 4:50 am

      Anaid simpatico, simpatico! 🙂

  9. Ianuarie 12, 2010 11:25 pm

    Elixi asta intr-o buna zi nu o sa te mai aiba la picioarele lui. atunci, poate atunci isi va da seama… ce a avut. eu citesc mereu cand scrii ceva, rar comentez, dar ce am citit aici m lasat maska…
    imi place cum iubesti, cum si ce scrii, sufletul pe care-l pui. totul.
    din toata discutia el nu a dat dovada de prea multe… doar cateva raspunsuri sialea de multe ori paralele. parerea mea…
    eu zic gasesti un barbat care sa te poate iubi,apercia macar la jumate din cat poti iubi tu.

    sper.. doar ca de acum sa nu ma indragostesc si eu…. ar fi grav….

  10. Ianuarie 14, 2010 2:45 am

    Cool, babo. V-aţi iubit vreodată cu o pisică în cameră?
    Dar cu un urs?
    Zău dacă ştiu ce-i mai groaznic.

  11. Ianuarie 14, 2010 2:50 am

    Hihihi, hihihihihiiiiiiiiiiiii… cu un urs trebuie să fie chiar groaznic. Pentru că ursul nu se pisiceşte şi nici nu se mulţumeşte să tragă cu ochiul… Dar cu pisica, să ştii, Rhetta, chiar ne-am înţeles. Ea stătea cuminte pe covor şi torcea, noi… deloc cuminţi şi eu deloc în surdină.

  12. Ianuarie 14, 2010 2:59 am

    Ei, aţi avut noroc. Noi (adică eu şi un domn al cărui nume prefer să-l păstrez pentru mine) am avut parte de o pisică mică, un pui chiar, care avea chef de joacă. Joacă cu degetele noastre de la picioare, de care muşca ca o nebună. Până la urmă domnul a propus s-o dăm afară, ceea ce mi s-a părut inuman, aşa că am plecat noi să ne iubim pe verandă. Pe verandă se plimba însă un urs. În cele din urmă ne-am dus în camera de la etaj. Da, eram într-o cabană. Da, a fost frumos…

    • Ianuarie 14, 2010 3:03 am

      Un tăciune şi-un cărbune, spune, Rhettuţo, spune… Ce s-a petrecut în camera de la etaj? Cine, ce vă aştepta acolo? Şi în general, domnul misterios… ţi-a întrecut aşteptările?

  13. Ianuarie 14, 2010 3:23 am

    Deea, din păcate domnul a fost prea domn ca să îmi întreacă aşteptările. Că asta nu face, că de asta-i e frică, eh. Dar a fost totuşi ok.

  14. Iulie 22, 2010 4:56 pm

    vai deci vai….postul ca postul, superb, dar comentariile…
    comentariile sunt nepretuite. toate.
    Deea, draga mea, si femeile te-ar bip bip la cat de bine scrii, ce sentimente adanci si „nastrusnice” poti avea…..poza perfecta de profil, roscata (asemanatoare) nu-si mai are rostul, esti completa, minunata, mirobolanta si excitanta.

    Vasile….chimia e materie grea
    Vreauultimul loc: am fo` niscavai mai adanca…ntnt…nono, don`t think:P
    Anaid: wanna share some?:)))
    Analfabetul: hm, what can I say?
    Rhetta Marx: nu esti cam batrana sa inveti fetele simpatice, frumoase si destepte la prostii?

Lasă un răspuns

