Skip to content

Ştiu, cuvintele promit intenţii, nu dezvăluie realităţi…

Ianuarie 12, 2010

Vara celuilalt an, când ne scriam cu freamăt. Şi când mă îndrăgostisem aşa cum am eu talentul să o fac. Orbeşte. Orbeşte. Orbeşte.

Iubitul-indragostitul,

Nu am fost deloc in mare de cand am ajuns aici. Dar am luat cuvintele tale in suflet si ma adancesc in ele cand mi-e dor sa te aud. Ti-am păstrat si vocea, mi-o amintesc tare bine, imi suna pe dinauntru.

Inauntru. Ma faci sa ma simt inauntru. Ce simt pentru tine ma duce instantaneu in punctul de intensitate unde inauntru si in afara respira deodata si e sentimentul pe care eu il numesc fericire. E bine sa se topeasca liniile de separare.  E bine sa ma descoper fara nici un efort curgand in toate directiile deodata. Sa deschid mainile, ochii, toti porii pielii, celulele… sa primesc in mine viata si bucuria aceasta fara margini.

Eu nu cunosc alta betie mai inalta decât curgerea. Si nici nu cunosc o alta curgere mai adanca decat dragostea. Asa cum este ea in mine, in amestec cu nisip si cu pietrisuri. Tot e mai mult decat orice altceva si da sens mai mult decat orice altceva. De asta cred ca nici nu ma apar de iubire, nu ma apar de acea dezgolire a sufletului care da sansa de a  intalni alt suflet.

Elixi… Te simt in mine. Te caut in mine si stiu ca orice va fi si oricum va fi sunt momente pe care nu le poate distruge nimic. Cred asta. Ce simt acum, ce deschid acum, ce contemplu in inima mea care te saruta cu duiosie… Imi doresc sa te descoper pe tine. Sa ma umplu de tine, sa ma amestec fara masura cu tine.  Imi doresc sa te iubesc dinauntrul tau, asa cum te iubeste propriul tau suflet. Si tu sa fii in mine sufletul care ma cunoaste si ma iubeste cu o intensitate si cu un adevar invulnerabile. Sa atingem punctul acela de intimitate a fiintei in care nu conteaza ce diferente exista si nu ne straduim sa aparam aceste diferente ca pe ceva important.  In care ne recunoastem unul altuia transparenta, limpezimea si aderam spontan la ele. Ne unim spontan în ele.

Stiu ca de multe ori cuvintele sunt suprafete care nu reflecta. Promit intentii, nu dezvaluie realitati. Altfel cum ar fi posibil ca ardoarea marturiilor pe care si le fac indragostitii sa devina la sfarsitul relatiei furie si reprosuri? Dar stiu ca oamenii nu mint cand se descriu mai buni, mai dornici sa iubeasca, sa se inflacareze… E un vis poate, e ceva dupa care inseteaza, iar mai devreme sau mai tarziu, in viata asta sau in altele, ceea ce isi doresc cu adevarat  vor deveni.

Cat e promisiune si cat este esenta din ceea ce iti spun tie acum…  Oh, Elixi… vrei sa descoperim impreuna? Simt ca descoperindu-te pe tine ma descopar si pe mine… Ca sa ma adancesc in tine ma scufund in mine, pentru ca altfel nici nu te-as putea cuprinde, nu mi-ar ajunge mainile sa te imbratisez si gurile sa te sarut.

Nu stiu cum esti tu. Mi-e dor sa aflu. Si daca realitatea arata ca visul pe care il visez… daca tu esti iubitul inimii mele o sa pretuim mai mult decat orice aceasta cunoastere care nu izvoraste din minte, ci din strafundurile inimii noastre. O sa te bucuri impreuna cu mine sa murim si sa ne nastem in fiecare atingere, in fiecare zi. O sa renunti impreuna cu mine sa aperi slabiciuni si frici sau, chiar daca o sa ne dea in continuare tarcoale,  ne vom privi in ochi si ne vom sorbi unul altuia rasuflarea si ne vom insufla unul altuia curajul sa mergem mai departe, mai adevarat, mai dumnezeieste.

Daca ne suntem unul altuia iubirea visata o ne ghicim unul altuia cele mai adanci dorinte ale inimii si ceea ce nu vom ghici o sa stim sa ne marturisim unul altuia cu un sentiment de incredere totala. O sa izbucneasca ciresii in pieptul meu, in pieptul tau… si-ai sa ma faci sa vibrez  si eu o sa-ti astampar si cea din urma scanteie de sete si o sa curgem impreuna in toate adancurile, in toate stelele, in toate lumile…

Vii?

6 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 12, 2010 4:26 pm

    draga mea draga, indragostitul neorbeste nu e indragostit. de aia e frumos, de aia se intampla rar, de aia ni se face dor cand nu e. pentru ca atunci ne dam tot, fara urma de razgandeala, fara sa ne gandim ce mai pastram pentru noi. e frumos sa iubesti, zeita dulce. e cald in suflet atunci. si zbori si te arunci in genuni de disperare. caci traiesti

    • Ianuarie 13, 2010 10:37 pm

      Esti locuita de un „el” si il locuiesti, astfel incat cuvintele vi se confunda. Eu citesc din ce scrii tu si ce iti spune el, si ce ai vrea sa auda el si sa-ti respuna. E un fuior fascinant!

      • Ianuarie 14, 2010 4:41 am

        Văd că mă intuieşti, Liviu. Empatizezi de-adevăratelea cu mine. Am simţit asta şi din alte comentarii de ale tale, la care nu am răspuns tocmai pentru că m-au emoţionat prea tare şi m-au atins prea personal…

        … iar în privinţa vorbirii, da, există o compatibilitate între mine şi Elixi, o compatibilitate care răspunde unui dor profund. Ştiu că eu aş putea scrie uneori ca el şi asta i-am spus de la primele texte pe care i le-am citit, uneori aveam senzaţia că o frază anume, o exprimare anume ar fi putut să-mi aparţină.

        Asta nu înseamnă că el nu este original, că nu are o amprentă unică a scriiturii. Dar e ca o reflectare unul în celălalt, e un fel de a pune în cuvinte, e o voluptate anume a îmbinării unor savori arhaice cu limba de azi, e ceva însă care depăşeşte expresivitatea scrisului. Ni se potrivesc bine minţile, ni se potrivesc într-un fel senzual, nu sec intelectual, într-un fel care are legătură cu creativitatea.

    • Ianuarie 13, 2010 10:39 pm

      Ai dreptate, Lolitta, indragostirea absoluta anuleaza starea obisnuita a simturilor, „orbim” asurzim”, dar auzim muzici, vedem culori pure, respiram arome rare!

    • Ianuarie 14, 2010 4:30 am

      E o intensitate care face să riscăm tot. Cunosc bine nebunia asta… Şi tu, probabil, Lolita… :):)

  2. smiley4u_2008 permalink
    Ianuarie 14, 2010 9:48 pm

    eu unu vin:D

Lasă un răspuns

