Skip to content

Aivazovski

Ianuarie 12, 2010

3 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 12, 2010 8:56 am

    Şi ale sale corăbii olandeze(dacă nu mă înşel). Frumos tare:)

  2. Ianuarie 12, 2010 9:12 am

    Mama iubea tare mult lucrarile lui…

  3. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 12, 2010 10:17 am

    Aivazovski(1817-1900),pictor rus de origine armeana,celebru pt picturile gen „marina”.S-a nascut in Crimeea si a murit tot acolo,chiar in aceeasi localitate.Corabiile sunt rusesti si turcesti,majoritatea.Sa vezi un tablou original!Mi se pare ca este (sigur era) la Muzeul National o piesa.

Lasă un răspuns

