Skip to content

Nesăţioasa

Ianuarie 11, 2010

Se-aprinde sub stele, se-mbată de ele

Sângele ei în arşiţă, inima ei însetată

Are o promisiune de împlinit

Nicio clipă de somn, niciun răgaz îngăduit

Credinţa îi e călăuză

Gravitaţia va fi cândva o ştearsă amintire

Şi aripile-i vor fi gata pentru întoarcerea acasă, pentru întoarcerea acasă

Foto: Mehmet Turgut

10 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 11, 2010 9:45 am

    Cat dinamism, superb

    • Ianuarie 11, 2010 9:55 pm

      Şi pe mine m-a impresionat efervescenţa aceasta, neostenirea…

  2. Ianuarie 11, 2010 5:45 pm

    tu esti in poze?……poze misto

    • Ianuarie 11, 2010 9:54 pm

      Nu sunt eu. Fotograful e turc din ţara proprie şi personală sieşi. Dar stările, da… sunt ale mele. 🙂

  3. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 11, 2010 9:45 pm

    La margine de noapte
    Dintr-o gradina de cuvinte
    Au ramas doar doua soapte
    Un pod spre aducere aminte

    • Ianuarie 11, 2010 9:53 pm

      Vasilisusis (vezi, rogu-te să pui accent pe su, ca să aibă un pic de noimă)

      Tu râzi cumva sau eşti liric într-un fel unic pe lume? În paginile surorilor Marx faci tumbe ghiduşe, aici cam ce? Eşti nebunul regelui (al reginelor)? Întreb şi eu cu voce tare, că Sherlock H nu-i nici el infailibil 🙂

      Şi ştii ceva? Ai un nume parfumat… nr. 5

      • vasile_ no_ 5 permalink
        Ianuarie 11, 2010 10:35 pm

        caut sa comentez in spiritul postarii ,acolo era comica, aici e lirica.

  4. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 12, 2010 5:36 pm

    Nebunul tzopaie intr-un picior .Eliksi vai ce te iubesc,Eliksi vai ce te doresc.Nebunii nu sunt nici ai regelui ,nici ai reginei,(asta se intimpla numai la sah).Ei sunt un ai comunitatii si poti zice ca acum si numai acum ,adica la ora asta ,sunt nebunul tau.

    • Ianuarie 15, 2010 4:09 am

      Te văd. Eşti un pic shakesperean… Îmi place cum ţopăi de pe un picior pe altul şi mă imiţi comic. Chiar dacă tocmai plâng, când faci aşa mă pufneşte râsul – de mine însămi, desigur.

      E drept că şi atunci când sunt ai regelui, ai reginei (uite-aşa cred eu că sunt, na!) chiar şi atunci tot ai comunităţii sunt nebunii.

      Dar Vasilisusis… eu te citesc la altă oră decât ai scris „acum şi numai acum… „. Mai eşti, oare, nebunul meu? 🙂

  5. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 17, 2010 10:05 am

    Din intimplare am mai trecut pe aici.Daca nu raspunzi in 24 de ore ,de regula, nu ma mai uit in urma.Dar oare de ce plangeai?In alta parte ziceai ca esti o fiinta puternica,energica.””Nebunia” ,vezi si tu,continua.Adica iti scriu versuri.Mi-ai devenit o muza.De ce topaiam?M-a intrigat numele ciudat de Elixi , am facut sapaturi si am gasit ca elixi e o firma de cosmetice ,iar daca scrii eliksi, iese o metoda de pedagogie sociala–w.eliksi.fi.Stiai?Ciudata limba finlandeza am tradus-o cu translatorul google,care traduce cam aiurea,hi,hi,hi ,dar totusi am inteles despre ce e vorba.Ultimele investigatii ale piticului gras ma fac sa ma intreb,ca in filmele cu spioni,cine esti dumneata,doamna sau dra Deea? La urma urmei ,poti fi si barbat,ca internetul suporta orice.

Lasă un răspuns

