Skip to content

Planeta care ne călătoreşte

Ianuarie 10, 2010

Jumpin’ Puddles


Smiling

Spinning ‘round and ‘round

Holding hands

The whole world a blur

But you are standing

Soaked

Completely drenched

No rubber boots

Running in us

Want to erupt from a shell


Wind in

And outdoor smell of your hair

I hit as fast as I could

Hopping into puddles


Completely drenched

Soaked

With no boots on


I always get up

I always get up

14 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 10, 2010 9:38 am

    niceeeeeeeeeee

  2. lolosays permalink
    Ianuarie 10, 2010 5:10 pm

    Contrapunct: Documentarul „The Age of Stupid” de Franny Armstrong. Pentru ca…”Particule elementare” de Michel Houellebecq. Adica, pe scurt, avem o planeta frumoasa; pacat ca-i locuita! Multumesc pentru comentariul tau si, cu persmisiunea ta, te adaug in Blogroll.

    • Ianuarie 10, 2010 6:52 pm

      Lolo, draga mea…. O să caut filmele de care zici. Până una-alta, lasă-mi, te rog adresa aici, să poată intra şi alţi oameni la tine în pagină (când dau click pe numele tău nu e link pentru blogul tău minunat).

      Felicitări pentru filmul pe care l-ai făcut, Mantaua (http://www.youtube.com/watch?v=naw5eD7iamA). O să-mi fac timp într-o zi să îţi scriu mai multe despre el. Mă bucur că te-am descoperit. Şi mă bucur că eşti regizor… :):)

  3. Ianuarie 10, 2010 5:35 pm

    Am rămas mut de uimire !

    Titlul acesta este fabulos ! „Planeta care ne călătoreşte” !

    Pentru mine, călător împătimit despre care soaţa mea destul de personală, zice că parcă aş fi fost născut în căruţă/teleguţă (jur că nu 🙂 !) imaginea acestor slove intră la unison cu o vorbă pe care am citit-o într-o carte de Agopian : „mi-a rămas în tălpi un rest de umblătură” !

    Iar filmuleţul este pur şi simplu mirific ! Sublim de superb ! 🙂

    • Ianuarie 10, 2010 6:47 pm

      Mă bucur că ţi-a mers la suflet, Îndelung-Călătorule. Splendid citatul din Agopian. 🙂

  4. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 10, 2010 6:20 pm

    M-am prins.Esti Andreea Marin tropaind prin baltoace.(asa zice goagal).Wink ,wink!

    • Ianuarie 10, 2010 6:45 pm

      Măi, Năstruşnicule, măi! Eşti chiar ubicuuuuuuuuuuuuu? Eeeeeeeee…

      Iar eu Marină nu-s, dimpotrivă şi la din contră. Sunt oceanică. Na!

  5. Ianuarie 10, 2010 7:56 pm

    Super filmul!

    @ Deea. Chiar, care este adresa blogului ?
    Tare aş vrea să dau măcar o raită pe acolo …

    • Ianuarie 10, 2010 8:07 pm

      Uite, Tibi – http://lolosays.wordpress.com/ Merită! O să găseşti acolo şi o postare de un umor nebun cu titlul „Domnule preşedinte, aveţi pantalonii rupţi între picioare”, hihihihihhi, hihihihihhiiiiiiiiiii… Clinton, sireacul… nu ajunsese la asemenea performanţe…

  6. Ianuarie 10, 2010 8:14 pm

    Mulţumesc DulceDeea ! Alerg ! 🙂

  7. Ianuarie 10, 2010 8:54 pm

    Fost, văzut, adăugat la favorite.
    De citit, de rumegat, abia apoi de comentat. 🙂

  8. Ianuarie 10, 2010 10:41 pm

    Nu ştiu obiceiurile de pe aici, dar eu vă spun noapte bună !
    Vă mai citesc şi mîine ! 🙂

  9. Ianuarie 10, 2010 10:42 pm

    Noapte frumoasă, înstelată, Tibi!

  10. Ianuarie 15, 2010 6:29 pm

    Dacă eram o planeta aş fi fost… romania in culori pe internet

    si/ sau Planeta care ne calatoraste

    \ [leapsa ; eu iti cer scuze pt sau un numele laptopului cam,,,, neascultator
    si ITI MULTUMMESC pt TOT l) ]

Lasă un răspuns

