Skip to content

Sunt toată un zvâcnet, răsuflarea ta izbucneşte în venele mele

Ianuarie 6, 2010

∞Tango by Radiomovies

În noaptea aceasta nu vom rosti nici un cuvânt. Limba mea cunoaşte doar dulceaţa pielii tale, buzele tale doar sărutările care înfloresc pe trupul meu. O să mă cauţi prin toate odăile casei şi chiar în podul cu vechituri. Te leg la ochi, te învârt şi număr rar: unu, doi, trei… Sunt ultimele cuvinte pe care am voie să le spun. Am stins luminile mari, doar un sfeşnic ne aşteaptă…

Sunt deja departe. M-am ascuns în pod, între hainele altor generaţii. Rochiile de pe vremea străbunicii păstrează un parfum abia auzit. Uite o umbreluţă de dantelă, o pereche de mănuşi. M-am lipit de un costum bărbătesc, aspru la pipăit şi uşor amărui. Cine ştie câte suspine furişe i-au brodat reverul în serile de primăvară, când stăpânul lui îşi învăţa elevele să danseze…

Respir întretăiat şi sunetele pe care le aud se dilată în tot trupul, mă furnică în podul palmelor, îmi ronţăie uşor buricele degetelor. M-am ghemuit într-un cotlon al dulapului vechi şi te aştept.

Lumina pătrunde prin crăpătura îngustă care desparte balamalele de tocul uşii. Aud tic-tac-ul unei pendule, scârţâitul podelei sub paşii tăi, foşnetul unei perdele de catifea care îţi alunecă la picioare. Şi zgomotele acestea mă desfac petală cu petală, de parcă ai început deja să mă atingi, să-mi desenezi cu limba pleoapele, sânii, pântecul şi genunchii.

Te apropii de dulap. Nu faci nicio mişcare. Dar te simt. Mă adulmeci încremenit în timp ce lumina lumânării pe care o ţii în mână pâlpâie pe bârnele podului. Sunt toată un zvâcnet, răsuflarea ta izbucneşte în venele mele.

Sângele îmi bate în tâmple şi mă umple de vuiet, ca o maree care inundă nisipuri incendiate de soare. Îmi lipesc buzele de lemnul rece al uşii care ne desparte. Şi tresar prelung când gura ta mă caută şi atinge flămândă nervurile aceluiaşi lemn. Geamătul meu stins. Deschizi brusc uşa. Îţi văd goliciunea fremătătoare şi nu mai pot decât să te aduc spre mine, între haine, dantele şi arome, să ne amestecăm în ele. Şi unul cu celălalat, unul cu celălalt.

17 comentarii leave one →
  1. vasile permalink
    Ianuarie 6, 2010 6:31 pm

    Corpul tau se onduleaza sub palmele arzatoare
    Pielea ta geme,sanii se intind
    Buzele tale se umfla de dorinta ce doare
    Fese curbate, sfarcuri nebune se aprind.

    Trupul tau ma cheama, respir corpul tau
    Te sorb,te musc,te devorez,
    Cu o ultima suflare inspir parfumul tau,
    Vertij de placeri carnale si delirez

    • Ianuarie 7, 2010 7:17 pm

      Dragă Vasile, comentariul pe care l-ai făcut este o poezie. Eu sunt scriitor. Corector. Redactor de carte. Am corectat tone de articole, şi reportaje, şi editoriale, şi eseuri. Am corectura în sânge.

      Nu pot să las un text neşlefuit. Nu am corectat atentând la esenţa textului tău, dar am înlăturat ceea ce mi s-a părut că loveşte cu banalitate (orice ai spune „sfârcuri întărite” sună mai banal decât „sfârcuri nebune”, iar verbul „a linge” în loc de a sorbi un trup parcă sună mai previzibil.

      Scuze că mi-am permis să fac asta fără să te întreb. Este pagina mea şi prefer ca textele care apar aici să aibă formă literară. Dar niciodată nu mutilez comentariul unui vizitator, ci mă străduiesc să slujesc ceea ce are mai bun stilul acelui vizitator.

      Fără supărare, comentariul ulterior, care apela totuşi la un cuvânt mai greuţ cu dublu k… l-am şters pentru că mi s-a părut de o violenţă gratuită.

      Sigur că ai tot dreptul să nu placi acest blog. Dar prefer să aduci argumente, nu dublu k.

      Îţi mulţumesc.

    • igaveuponlife permalink
      Martie 12, 2010 1:19 pm

      Apreciem straduinta.

  2. Andrei MITUCA permalink
    Ianuarie 6, 2010 8:46 pm

    Vezi tu , Deea… niciodata nu gasim usi suficiente cu care sa ne acoperim pasiunile cele mai arzatoare… aprinderile cele mai scaparatoare… darimarile cele mai Inaltatoare…

    • Ianuarie 10, 2010 4:23 am

      Sunt porţi, Andriuşa… poate trebuie doar să avem răbdare până le găsim 🙂

  3. Ianuarie 6, 2010 11:36 pm

    Dar ca focul mi-s ochii
    Si mi-e gura fraga,
    Si naluca fuge
    Cu Luna desagă

    • Ianuarie 10, 2010 4:06 am

      Focul ochilor e negru, aşa-i, Octav? Bine ai revenit pe la mine :):)

  4. Andrei D.MITUCA permalink
    Ianuarie 7, 2010 1:14 pm

    … ma doare mitocania celor de mai sus… aste este simtirea lor… doar atit??..

    • Ianuarie 10, 2010 4:26 am

      Cavaler al Mesei Rotunde, ne-am explicat şi cred că ne-am înţeles cu cei care interpretaseră mai altfel postările mele :):). Întotdeauna erosul e un subiect delicat şi iute aprinzător de fantasme… :):)

  5. vasile permalink
    Ianuarie 7, 2010 4:16 pm

    postarea scrisa de autoare a fost incadrata in categoria „dialoguri nerusinate”.In alte tari exista si denumirea de „Erotica”.De aceea am folosit cuvinte interzise celor sub 18 ani.(si inca m-am autocenzurat).Andrei d.M e paralel cu subiectul.

  6. Ianuarie 7, 2010 7:41 pm

    ….scuza-ma, Deea… Nu pot trece fara sa ridic manusa lui Basil… Eu nu am incercat sa ma intersectez cu „trairea” lui Basil pentru simplul motiv ca ea-trairea, nu-mi era adresata… Ridic manusa si-mi cer scuze pentru ca sint stupid… Sint convins ca Basil ma va intelege si ierta, nepunindu-ma la punct… inca odata…

  7. vasile permalink
    Ianuarie 7, 2010 8:49 pm

    OK pt Deea:deci;[sfarcurile nebune]
    iar „[te ling,te musc ,te devorez] e ok,in rest sa auzim de bine
    La ce editura? Daca nu e secret.

  8. Ianuarie 8, 2010 9:29 am

    schimba pepenele cu o piersicuta…:)

    • Ianuarie 10, 2010 4:11 am

      Uuuuf, Cornel, nu mi-o lua în nume de rău… am şters vreo două comentarii de alte tale, care erau cam prea erotice şi adresate cam mie.

      E adevărat că Jurnalul unei amante nesăbuite este arzător şi multsenzual. Dar nu mi-am propus să îl transform în pretext de linia fierbinte. Mă înţelegi, sper. :):) Dacă nu ar fi literar nici nu ar fi acest jurnal, acest blog.

      De aceea, te rog, hai să îi lăsăm libertatea de a fi literar, vrei?

  9. Ianuarie 8, 2010 9:59 pm

    Dragă DulceDeea,

    Mă simt iar ! 🙂 stînjenit să comentez la splendidele tale scrieri care descriu în mod cum nu se poate mai fericit, Iubirea Pură a Patimii cu Suflet Luminos.

    Ce-aş putea eu să spun mai mult, decît reuşeşti tu să transformi în Poezie, fiecare vorbă care celebrează IUBIREA ?

    NU îndrăznesc, dar îţi multumesc pentru fiecare cuvînt pe care îl rosteşti în scris, cuvînt ce preamăreşte Eternitatea Sentimentelor ce nu Mor Niciodată.

    Îţi mulţumesc cu gratitudine smerită !

  10. Ianuarie 10, 2010 4:30 am

    Mă bucur că te bucuri de aceste pagini şi îţi sunt recunoscătoare că mă vezi cu atât de mult mai bună decât sunt. E o încurajare să şi ajung cândva, aşa-i? :):)

  11. vasile_ no_ 5 permalink
    Ianuarie 29, 2010 9:03 am

    Cum gasesc melodia de mai sus pe youtube?sau trilulilu.

Lasă un răspuns

