Skip to content

Pur şi simplu Odă bucuriei

Ianuarie 2, 2010

Aproape că nu are importanţă dacă s-a petrecut aşa. Dacă această femeie a existat sau dacă a fost cu adevărat devotată geniului. Inventată ori nu, scena aceasta spune despre sufletul care face vie opera. Despre femeia interioară care slujeşte inspiraţia şi o transportă până în punctul unde nici surzenia nu poate fi un obstacol.  Nu degeaba se cheamă Odă bucuriei muzica pe care au slujit-o mâinile ei îndrăgostite de mâinile lui.

10 comentarii leave one →
  1. Ianuarie 2, 2010 12:51 pm

    Oda Nemuririi… Oda Vietii… Oda Vesniciei… Oda Luminii neinghitite de-ntuneric… Fie-ti Oda, Oda miinilor neimpacate si sufletului Neintinat… La mai mare-ti Oda, Viata de acum incolo…

  2. Ianuarie 2, 2010 3:05 pm

    Frumos Concertul de Anul Nou de la Filarmonica de la Viena,o sambata frumoasa 🙂

    • Ianuarie 4, 2010 6:01 pm

      Şi ţie, Octav, toată săptămâna-luna, toată iarna şi toată primăvara-vara!

  3. Ianuarie 2, 2010 8:05 pm

    Uite ce faci. Mă inviţi să zic ceva drăguţ la tine pe blog, şi tot ce-mi trece prin cap e că Oda Bucuriei este echivalentul Beethovenian al singurei piese imbecile a Beatleşilor, Obladi-Oblada. De ce? Simplu: pentru că nemţii habar n-au ce-i aia bucurie. Ştiu în schimb să facă maşini. De-aia Beethoven ar fi trebuit să scrie Oda Maşinii, şi să-i lase pe italieni să o scrie pe aia a bucuriei.

    • Ianuarie 4, 2010 5:24 pm

      Hai, Rhettaaaaaa… nu ceva drăguţ voiam pe blog. Uf! Ziceam şi eu aşa, de simpatie, că mi-ar fi plăcut să mai treci să comentezi. Să ne râdem fără măsură. Beethoven şi Obladi-obladaaaaaaaa… :):) Dar de Yellow submarine ce zici? Găseşti vreo echivalenţă în muzica simfonică?

      Sau Da, da, daaaaa, cântat de nişte nemţi, de asemeni, buni maşinişti. Crezi că au vreo asemănare printre compoziţiile clasice?

    • Lanternativa permalink
      Ianuarie 6, 2010 12:52 am

      õ.Õ

      M-ai rupt! Pur si simplu…

      • Lanternativa permalink
        Ianuarie 6, 2010 12:56 am

        P.S. Ma refeream la stimabila Rhetta si la analiza-i 😀

  4. Ianuarie 3, 2010 10:36 pm

    bun regasit intr-un an cu bucurii 🙂

    • Ianuarie 4, 2010 6:00 pm

      La bună şi caldă reîntâlnire, Anuşka. Ce faci tu, draga mea?

  5. Ianuarie 6, 2010 2:44 am

    Draga Deea
    Permite-mi te rog sa va ofer, tie si vizitatorilor tai, o melodie la generoasa tema pe care ai propus-o

Lasă un răspuns

