Skip to content

Frumoşii mei, Neasemuiţilor! La mulţi ani iubeţi, de mari răsfăţuri sufleteşti!

Decembrie 31, 2009

 

Nepreţuiţii mei, sunt călătoare prin alte oraşe, nu-s acasă şi prind abia pe-un colţ de oră un pic de acces la internet şi lactop (cum zice PitiDurdu). Dar să nu cumva să credeţi că v-am uitat ori că n-aş vrea să vă iau în braţe şi să vă sărut de nişte mii de ori acuşica, până se încheie anul şi imediat ce soseşte următorul.

La mulţi ani temeinici, la mulţi ani bucuroşi, năstruşnici, neruşinat de bogaţi şi înţelept de generoşi! La mulţi ani de inspiraţie şi de frumuseţe. La mulţi ani de aur şi de iubire copleşitoare.

Vă mulţumesc adânc. Vă sărut nebunatec. Vă mulţumesc adânc.

14 comentarii leave one →
  1. Decembrie 31, 2009 11:26 am

    Deea, urarile sa-ti fie auzite in inaltul azuriu si sa ai parte in 2010 de tot ce ne doresti, zeita!
    Te sarut suav de un trilion de ori :),

    Ana

  2. Decembrie 31, 2009 12:41 pm

    Auzit-aţi? Aşa strigă fericirea…
    Un an bun, Deea, rămâi neschimbată !

  3. Decembrie 31, 2009 1:19 pm

    La Multi Ani DulceDeea !

    La Multi Ani tuturor vizitatoarelor si vizitatorilor acestui blog !

  4. Decembrie 31, 2009 1:48 pm

    sa cresti mare, frumoasa, sanatoasa si sa fii devreme acasa!

  5. Decembrie 31, 2009 2:42 pm

    La Multi Ani!!…2010, o parabola intoarsa rupta pe din doua… La Multi Ani, de Sfinta-nseninare… Dumnezeu, sa ne ierte si sa ne Inteleaga… Dincolo de hotar, strajuieste Adincul…La buna vedere!!!…

  6. Decembrie 31, 2009 3:05 pm

    Nepreţuita mea, ma bucur sa ma prinzi intr-un colt de laptop. Neuitato! Pe cand iti scriu, ar trebui sa te simt in bratele mele, sa-mi primesti raspunsurile la sarutarile pe care mi le-ai dat de mii de ori, cum spui. Virtual, trecem solidari in Anul Nou. Doamne ajuta!

    La multi ani buni, plini de bucurii! Sa fii inspirata, cel putin atat de imbelsugata in inspiratie cum mite-ai aratat pana acum. Adanc, bineinteles ca adanc, nebunatici ce suntem!

  7. Decembrie 31, 2009 3:09 pm

    La multi ani, trup de gînd frumos!
    Toate cele bune, iar şi iar!

  8. Decembrie 31, 2009 4:37 pm

    La Multi Ani plini de dragoste si de rasfat!
    Traiasca dragostea!

    • Ianuarie 4, 2010 5:37 pm

      Trăiască dragostea, Silvia, că bine zici! Mi-a mers la inimă urarea ta 🙂

  9. Decembrie 31, 2009 7:08 pm

    Am trecut şi eu să dau cu la-mulţi-ani-ul, dar nu tare ci suav şi nebunatic, aşa ca tine. Să ai un an plin de visări împlinite dragă Deea:)

  10. Decembrie 31, 2009 9:52 pm

    Ma stiu si eu iubeata si vin aici langa tine sa te pup de An Nou si sa-ti urez ca dorintele sa ti le satisfaci cu toata pofta si sa fii fericita!

  11. Ianuarie 1, 2010 3:26 am

  12. Ianuarie 1, 2010 2:24 pm

    La multi ani, Dulce!

  13. Ianuarie 6, 2010 4:38 am

    la multi ani.

Lasă un răspuns

