Skip to content

Ah, voi, sănii, sănii… şi voi, cai!

Decembrie 20, 2009

Peste stepă-n goană cu alai
Râde pân’ la lacrimi clopoţelul.

Spunea demult Esenin. Iar Maria Răducanu cântă despre troică, una care străbate toate zăpezile, toate iernile, toate sufletele.

http://www.trilulilud.com/asculta/110077/maria-raducanu–troika.html

 

11 comentarii leave one →
  1. Decembrie 20, 2009 4:08 am

    imi place raducanca. si ruseste si spanioleste. insa..
    marta hristea canta parca mai frumos…

  2. Decembrie 20, 2009 4:23 am

    Unde o găsesc pe marta? youtube?

  3. Decembrie 20, 2009 4:50 am

    marta nu prea e de gasit. cauta golcea. cu el canta. iar cu trilulilu e asa. ca sa poti pune muzica tre sa faci cont la ei. nu e greu. nu cer multe. succes.

  4. Decembrie 20, 2009 4:52 am

    ti-a mers scriptul pentru ca am vazut ca ai primit reclama jos cu „asculta mai multe la kk” fa cont si vezi. oricum ai nevoie. ca sa iti pui muzicile tale.

    • Decembrie 20, 2009 6:24 pm

      Am făcut şi cont. Geaba! Nu pot posta şi pace, îmi apar tot soiul de trăznăi în pagina de blog.

  5. Decembrie 20, 2009 5:03 am

    sau

    spor.

    • Decembrie 20, 2009 6:22 pm

      Multumesc, PitiScump. Noroc de youtube, că deşi am downloadat plugin pentru trilulilu, aşa cum m-ai sfătuit, ei, bine… tot ca onorabila curcă în lemne mă uit! Şi tot nu pot să postez în pagina mea fişiere audio de la dumnealor şi să arate aşa cum arată în pagina dumnealor.

  6. Decembrie 20, 2009 10:58 am

    Trist şi frumos. Îmi caut votka şi fug peste zăpezi, ierni şi suflete:)

    • Decembrie 20, 2009 6:20 pm

      Îţi sună trist, Năvălnicie? Nu-ţi este ţie de trebuinţă vodcă, cred că ai resurse mai intense şi mai roditoare. Căci acesta e rostul focului, să rumenească pe dinăuntru toate cele şi să le pârguiască, aşa-i?

  7. Decembrie 20, 2009 2:49 pm

    servus…
    interesantă… coincidenţă…
    numai bine!

    • Decembrie 20, 2009 6:18 pm

      Da, Flavius! Culmea este că şi eu dădusem peste Vîsoţki şi l-am ascultat. Dar am preferat Troika şi glasul mai duios al Mariei Răducanu. Cu ninsorile astea mi s-a aprins dorul de stepă şi de mesteceni şi de inima uriaşă a ruşilor. Mă bucur că şi ţie îţi plac.

Lasă un răspuns

