Skip to content

Oh, tombe la neige…

Decembrie 16, 2009

Am redescoperit cântecul acesta răscolitor în paginile Lollittei şi n-am rezistat, n-am rezistat. Iubesc vârtejurile şi nostalgia lui. Mi-e dor.

2 comentarii leave one →
  1. olga permalink
    Decembrie 16, 2009 6:02 pm

    Si iarna ninge
    cu fluturi
    albi si pufosi
    pe
    precum fibra noastra
    dar
    diferente…majore
    in noi, tremură
    rosul macului copt
    in lanul albastru
    acoperit cu cer
    Iarna ninge peste noi
    cu amintiri…
    ca si existaenta noastra
    peste veac!
    Un alb aznavourian!

  2. Decembrie 17, 2009 10:16 pm

    Adamo – delectare muzicală… Mă întreb câţi îl mai ascultă…

Lasă un răspuns

