Skip to content

Acesta este cel care te desface de piele

Decembrie 14, 2009

Dincolo de piele sunt oasele. Dincolo de oase este cascada sângelui. Dincolo de arşiţa sângelui este lumina sufletului. Trupul de carne, oase şi sânge se naşte din truda altui trup. Sufletul ni-l naştem noi înşine, moşiţi de mâinile neştiute ale lui Dumnezeu. Cine se apropie însoţit de o pasăre neagră, însoţit de o pasăre albă? Acesta este cel care te desface de piele.

 

 

10 comentarii leave one →
  1. Decembrie 14, 2009 5:51 am

    Acesta nu este Gindul Tau, Deea… Acesta nu este Gindul Gindului Tau… Nu-ti stropi Inima cu singe de pasare bastarda…

  2. Decembrie 14, 2009 5:53 am

    … nu ai voie… Inchide ochii si du-ti Gindul acesta inapoi, de unde l-ai gasit… si lasa-l NEATINS…

  3. Decembrie 14, 2009 10:31 am

    E o metaforă, Andriuşa. Pielea nu e piele şi nimeni nu torturează fizic. E simbolul măştilor pe care le punem între noi şi oameni, între noi şi Dumnezeu. Dar ai dreptate, cuvântul „jupoaie” pe care îl folosisem la început e prea naturalist, prea crud. L-am înlocuit.

  4. Decembrie 14, 2009 2:08 pm

    Uff, greu mi-am mai dat seama că păsările reprezintă cele două feţe ale omului, cea întunecată şi cea senină…:)

    • Decembrie 14, 2009 10:36 pm

      Şi… şi… şiiiiii… ce mai semnifică, Marius? Ia să vedem! 🙂

  5. Decembrie 14, 2009 4:09 pm

    Eu nu simt ca port masca, asa cum nu simt ca Tu ai purta o masca… Restul Lumii?… Ce poate ea pricepe, este bine priceput… Exista si un Rest pe care nu-l voi explora niciodata, pentru ca acel REST nu-mi este destinat… Doar o farima infima ma atinge… Sint metafore pe care nu ai dreptul sa le folosesti… Ai sa inveti asta cu timpul… Crede-ma…

  6. Decembrie 14, 2009 4:11 pm

    …pentru ca Ele te pot atinge intr-un fel pe care nu-l poti banui acum… Chiar nu putem controla TOTUL…

  7. rechinroll permalink
    Decembrie 14, 2009 4:57 pm

    Zic: Păi, însoţit când de o pasăre albă, când de una neagră şi chiar de câte una roşie este proful nostru de la orfelinat, domnul Prânz Stoenescu, ornitolog vestit în tot Balcaniul. A intrat ieri la clasa si-a zis: Vasile, poţi să zbori pe-o pasăre când albă când neagră? Io zic: Da, domnule!! Am încălecat fereastra şi am zburat până la cel mai apropiat copac. Acolo era o pasăre albastră.Zice: Nu pot zbura astăzi. Zic: Trebuie, altfel mă lasă repetent. Atunci pasărea albastră, pe numele ei Blueblue Agripina, m-a luat între aripi şi m-a dus în Ţara Zăpezilor Veşnice. Împăratul Ţării Zăpezilor Veşnice zice:Bine ai venit, Vasile!!! Şi am trăit amândoi până la adânci bătrâneţi. Problema e că n-aveam gagici, aşa că am zburat înapoi la orfelinat să caut una disponibilă pentru amândoi. Am găsit şi aşa mai departe!!

  8. Decembrie 14, 2009 10:38 pm

    Aha! Adică eşti ca un fel de Zburător, Basile?

    Nu-mi spune că ai răpit bucătăreasa? Şi ţara asta ce mai mănâncă? Urzici? Natur? Bucătăria fără foc?

  9. Decembrie 16, 2009 6:38 am

    pasarea neagra este fata mea de zi si pasarea alba e fata mea de noapte.
    se intampla uneori sa le vezi impreuna . atunci cand se intampla si esti pe langa mine se poate sa te indragostesti.

Lasă un răspuns

