Skip to content

Cerul este hrana sufletului

Noiembrie 25, 2009

6 comentarii leave one →
  1. Noiembrie 25, 2009 10:00 pm

    Mi se pare normal. Acolo toţi vrem să zburăm. Tindem, râvnim, scotocim teluric, dar de multe roi uităm că cerul este cel care ne hrăneşte râmele din suflet:)

  2. Noiembrie 26, 2009 6:09 am

    Buna dimineata, Buna mea prietena… Cerul este Hrana Sufletului… Frumos!… Imaginile nu mint niciodata. Cuvinthele, Da!… Cuvinthele sint ticaloasele prelungiri ale partii scirbavnice din noi… Prin Imagine, nu reusim sa mintim, oricit am dori… Cei, dintre noi care doresc si iubesc minciuna… Banuiesc ca Sufletul ti-e lin, pana deoparte, Visul la picioare… O zi cereasca sa ai…

  3. Noiembrie 26, 2009 6:16 am

    …in contrapartida la trairea ta, paralel, eu am avut trairea asta…http://picturesattheexhibition.wordpress.com/2009/11/26/dorul-de-colivie/tablou_1356/

  4. Noiembrie 26, 2009 11:28 am

    Pacat, majoritatea cauta „hrana” prin alte mijloace!

  5. Decembrie 5, 2009 11:18 am

    daca acum, nu pot, sper ca inspre zori, sa ma stecor in tolba Mosului, sa pacalesc net-ul si sa ajung la tine

  6. Decembrie 6, 2009 3:58 pm

    Multumesc, Bunătate.

Lasă un răspuns

